Hei, minulla on ollut tämä(kin). Zeb ja ND tietänevät paremmin, mutta eikö vyöruusu tosiaan ole aina ennemmin rakkulainen kuin 5x5cm alueita kipuunnuttava? Ja epäsymmetrisesti vain toisella (vasen-oikea, ei etu-taka) puolella vartaloa? Joka tapauksessa, vyöruusu lienee kivuliaimpia riesoja joita minulla on ollut. Nukkuminen oli akuuttivaiheessa kerta kaikkiaan mahdotonta. En suosittele.Ylermi Ylihankala kirjoitti:IIIIK!!!!!prosessi kirjoitti:Vyöruusu?
Kerro vaivasta
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- Riemumieli
- Kitisijä
Itellä ollut talvella käsissä arkoja kohtia ja rasvaaminen on auttanut. Voi se tietysti olla ruttokin.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Voi olla. Mulla kuivuu oikeastaan enempi vain yläselkä ja olkapäät, siksi tämä kipu on outoa. Lisäksi kipu ei ole kirvelyä, vaan sellaista yleistä arkuutta.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
En muuten edes tiennyt mikä toi tauti käytännössä oli. Mut aika kamala tauti, vaikkei mulla pahin laatu olekaan. Kuvittele kuitenkin, et kämmenen kokoinen ihoalue vatsassa ja toinen selässä olis vereslihalla. Polttaa ja aristaa vaihtelevan miehekkäästi. Vaikkei ole edes rakkuloita. Hemmetin epämiellyttävä.prosessi kirjoitti:Voisin sit näköjään perustaa nettilääkärivastaanoton. Diagnoosit näkemättä!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Alustava diagnoosi oli vyöruusu.
Olen muuten ollut koko illan yläkerrassa evakossa. Sanoin muijalle, et en halua olla sen seurassa, kun kuitenkin alkaisin valittaa. En voi itse sietää valittamista, joten toisen seurassa oleminen tarkoittaisi todennäköisesti itseinhoa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Aamula oli selkä jumissa. Noustessa sängystä naksahti joku nikama pois paikaltan ja meinas lähteä jalat alta. Väännellessäni selkää takaisin paikalleen naksahti nikama niskassa, prkl. Nyt selkä on ok, mutta niska ja olkapää ihan jumissa. Onneksi niskanikama meni helposti paikallen. On muuten mukavata ajella autolla ruuhkaliikenteessä, kun ei pysty kääntämään päätä juuri ollenkaan vasemmalle päin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^Häh, millon muka? Pöh.
Asiaan. Polvessa havaittu vanha hiusmurtuma polvilumpiossa, nestettä kudoksissa sekä jänteet ja rustot revähtäneet. En ihan ymmärtänyt mitä setälääkärisetä puhelimessa selitti kun mumisi luuriin pahasti. Jatkotoimenpiteitä ei kuitenkaan tällä hetkellä tarvita ellei ala särkemään tai turvotus pahene. Kyykyt ja prässi on kiellettyjä. Perkele, lempiliikkeet!
Käsien stressi?ihottuma vaivaa. Yöllä heräsin taas kun raavin niitä ihan hulluna. Tekis mieli pitää puuvillahanskoja kädessä kun näyttää niin pahalta
Asiaan. Polvessa havaittu vanha hiusmurtuma polvilumpiossa, nestettä kudoksissa sekä jänteet ja rustot revähtäneet. En ihan ymmärtänyt mitä setälääkärisetä puhelimessa selitti kun mumisi luuriin pahasti. Jatkotoimenpiteitä ei kuitenkaan tällä hetkellä tarvita ellei ala särkemään tai turvotus pahene. Kyykyt ja prässi on kiellettyjä. Perkele, lempiliikkeet!
Käsien stressi?ihottuma vaivaa. Yöllä heräsin taas kun raavin niitä ihan hulluna. Tekis mieli pitää puuvillahanskoja kädessä kun näyttää niin pahalta

Päivän mittaan hiipi hiljalleen kuolettava päänsärky ja livistin töistä kotiin sairastamaan. Iltapäivä menikin sitten oksentelun merkeissä. Vieläkin on huterahko olo eikä päästä tiedä palaako särky huomiseksi vai ei.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
^Toivottavasti vaiva selviää, epäily ja odottaminen ovat pyllystä.
Itse kävin ortopedillä. Auton telomassa polvessa (2004 jouluna) saattaa olla kaikenlaista vikaa, joten magneettiin taas. Turvotusta ja joku watun Bakerin kysta siellä ainakin oli, vähän epäili myös ristisidesiirteen nykytilaa. Että anaalista tääkin juttu.
Itse kävin ortopedillä. Auton telomassa polvessa (2004 jouluna) saattaa olla kaikenlaista vikaa, joten magneettiin taas. Turvotusta ja joku watun Bakerin kysta siellä ainakin oli, vähän epäili myös ristisidesiirteen nykytilaa. Että anaalista tääkin juttu.
Paras päivä ikinä.
En ole oksennellut kuin tiistaina sen pari kertaa. Sen jälkeen on sattunut enemmän tai vähemmän koko ajan ja ibuprofeenista huolimatta. Neljä päivää on mulla ihan normaalia, tosin äärettömän vittumaista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä