Vaisua. Olin odottanut ohjelmalta jotain suurempaa. Voi olla että fiilis paikan päällä on parempi, mutta ainakin näin telkkarin välityksellä showsta puuttuu potku ja meininki.
Kyllä mää tykkään. Jotkut esitykset on välillä vaisuja, mutta ihan kunnon viihdettä tämä on. Meillä katsellaan Kuorosotaa ja Biisikärpästä, how keski-ikäistä is that?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ainakin jatkuvasti puffatut TV-mainokset olivat niin kauheita tekopirteitä lallatuksia että tein parhaani välttääkseni ohjelman näkemisen. Kai sitä vetää Marco "NamiNami" Bjurström? Sopisi ainakin hyvin tekopirteään formaattiin, BumtsiBumtsi vaan.
Yleensäkin kaikki musiikkiin ja laulamiseen liittyvät tosi-TV-ohjelmat ovat täysin arsesta, Idolsseja ja bändikilpailukisoja myöten. Melkeinpä ainoa edes kohtuuhyvä tosi-TV oli Trumpin Diili (ei suomiversio). Ehkä amerikkalainen Pelkokerroinkin.
Kolmesta kerrasta olen katsonut osittain kaksi jaksoa. Ei mitenkään yllätä, että juuri Kotipellon kuoro osuu itseeni ehkä parhaiten. Äskeinen Heartin Alone veto ei oikein lämmittänyt sydäntä tai siis päälaulajan veto/ääni. No mutta, johtuneeko siitä että olen aina digannut Heartin Ann Wilsonin äänestä ja tavasta luikauttaa ne muutama ikivihreä, mitkä edelleen uppoaa. Mut oli se huimasti paremman kuuloista kuin mun singstar vetoni, siitä plussat :p
^En tiedä mitä tarkoitat väärin laulamisella, mutta olin kuulevani vääriä sanoja ja sävelkin oli jossain, kirkumisesta puhumattakaan. Olisi vaatinut vahvan naisäänen IMO. Irinan kuoron versio oli mielenkiintoinen, siinä tuntui olevan yritystä jonkinlaiseen kuoroversioon.
Tulin katsoneeksi viime jakson ja pohdin asiaa ihan eri kantilta. Jos ottaisi sen kotipellon punapukuisen blondin ja Salon kuorosta sen pienikokoisimman tummatukan voisin muuttaa johonkin missä vesi on turkoosinväristä palmujen katveeseen perustamaan uuden masterracen.