Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti: Miten iltasi on sujunut?
Niin siis kohtalaisen ok kai... Ainahan vissiin ois varaa parantaaaaaaa. Ihan hyvin, kiitos kysymästä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lapitii kirjoitti:Ainahan vissiin ois varaa parantaaaaaaa.
No, tietty ainahan tännekin voisi tulla sata suihinottajakeijua joilla olisi kaikilla miljoona euroa tuomisina jos ei saisi toteuttaa elämänsä tarkoitusta, mutta elämä silti kohtelee suhteellisen hyvin kehoa tänä iltana. Ei ole kylmä eikä nälkäkään.
Viimeksi muokannut exPertti, 24.01.2009 0:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Came here for school, graduated to the high life
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Taidampa riipasta syndejen kunniasi kunnon sofvasammumiskännit. Minä kuolaan sohvan ja juniori saa olla tissibaarin kanssa koko yön mun paikalla dokaten.

Fair deal!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bullshitin monisteet paloi äsken hyvällä liekillä kylppärissä. En vaan voinut enää pidätellä itteeni. Nyt on jo parempi mieli. =]
p.s: pERTSA, EI MUA MIKÄÄ VAIVAA, KUI NII??!!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lapitii kirjoitti:p.s: pERTSA, EI MUA MIKÄÄ VAIVAA, KUI NII??!!
No, kun en käsittääkseni moista missään vaiheessa ehdottanutkaan niin mistä moinen?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:miljoona euroa
Ai niin, jotain unohtui, oops!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:p.s: pERTSA, EI MUA MIKÄÄ VAIVAA, KUI NII??!!
No, kun en käsittääkseni moista missään vaiheessa ehdottanutkaan niin mistä moinen?
Iha vaa capslockis, sori, en jaksanu korjaa, se näyttiki nii söpöltä etten viittinykää. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lapitii kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:p.s: pERTSA, EI MUA MIKÄÄ VAIVAA, KUI NII??!!
No, kun en käsittääkseni moista missään vaiheessa ehdottanutkaan niin mistä moinen?
Iha vaa capslockis, sori, en jaksanu korjaa, se näyttiki nii söpöltä etten viittinykää. =)
Pakko toivottaa hyvää illan jatkoa sinne. Nyt on ihan pakko mennä unille tai ei pysty mihinkään aamulla. I'm outta here. Peace.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti: unille tai ei pysty mihinkään aamulla
Hmm. Niin Toikin. Kersan takia. Tai ei pysty mihkään aamulla. Kuulemma.
Alkaa mielipiteet vaihtumaan.
On ne kersat vaan semmosii perkeleitä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perkele. Joko te lopetitte. Mä ku just vasta tulin himaan.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 19.04.2013 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pulkannaru kirjoitti:Joko te lopetitte.
Ei. Mulla oli eilen plääni et ostan paljon olutta ja juon niin kauan et loppuu. Ei o loppunu viä.

Sitä vaan mietin, tos ku piti herätä ja kah-vituttaa mies kersansa kaa olemaan, että oiskohan suhtees jotai snadisti vialla, ku yöllä teki enempi mieli roikkuu tääl ja muual netissä ku mennä miähen kainaloon. Toisaalta (oli jo nusattu ja jutskailtu ja kaikkee blaa blaa, mä luulin et kaikki on suht hyvin ja se nukkuu jo, mut se venaskin mua mökömökö-puunsa oksalla) jos tipaton ja tipallinen kohtaa, niin eipä tuo mitenkään törkeen kivaa oo kummallekaan, se oli kyl tiedos jo etukäteen. Mut silti. Vttuuks pitää sit edes yrittää kyhnää yhes, ku melkosta paskaahan se on jo.

[Enpä muuten muistanu tota monisteiden polttamista enne ko luin täältä. Khihi! Aika kovaa mielihyvää saan siitä edelleen. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Palataanks tänne? Anyone?

Olen olosuhteiden uhri, kuten kaikki vknpväketjunsa tarkkaan lukeneet tietävät. Tänään ei pääse mihkään, ei ehkä edes vastaamaan kaverin saunakutsuun. Niin vittumainen on tuo allergianuha. Mut kyl senkin kestää ku on vähä kaliaa. *pärsk!* Kivampi potee kuiteski. *niisk*

No joo kello on aika vähän, mut mä olin allergiani = toimintakyvyttömyyteni todettuani menos jo punkkaan nukkuun ja herään aamun uusiks, parempana, mut eihän se niin mee, ikävä kyllä. Notta paree vaan yrittää tehä olemassaolevasta edes vähän siedettävämpi. *glu glu*

Btw, (ex-)mies veti herneen persiin kautta nokkaan edellisistä teksteistäni, etenkin suhtautumisestani Hänen Lapseensa. Korjattakoon, ettei jää väärinkäsityksiä, että en pidä Hänen Lastaan Perkeleen Kätyrinä (enkä edes huonona juttuna vaan aivan päinvastoin), vaan kyseessä oli ihan vaan vitsi noin ylipäätään... lapsellisten elämästä ja sen vaativuudesta. Pertsallehan tuo vähän niinq oli vastaus. Jokainen lapsellinen varmaan (mutu! sori?!) tietää, että se on välillä vähän rankkaa. Yritin vähän vaan keventää, mut näissä pitää näemmä olla tosi varovainen! [Sekä irl:n kannalta, että näemmä myös jnkun muun (ennytmuistaminkä) ketjun luettuani, eihän meillä lapsettomilla mielipiteitä saa olla. Sori! Ja vielä lisäyksenä, että vaikka oonkin valinnut lapsettomuuden, pidän silti lapsia rikkautena. Kiitos ja anteeks!]

Ohops, saittepa sossupokeekin vähän. Nyt saa muut jatkaa, aihe ja tyyli vapaa. Kiva avaus, snadisti hävettää jo nyt. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jos ette kukaan vastaa tänne, nii mä poistan nääki vähät! Yksin en leiki yhyy!
Ihan ku ketaan muu ei ois kännis tai alkoholi ees kiinnostais (nyt huomasinki ketjun otsikon et känni ei oo edellytys =).
(Sori alan näköjään puhuun nibaa.)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d-vVsDGmiV4[/youtube]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lapitii kirjoitti:On ne kersat vaan semmosii perkeleitä.
On joo, äidin kotona ollessa iskän nukuttamisyritykset ovat järjestään päätyneet siihen että likka istuu viiden minuutin päästä pinnasängyn jalkopäässä ulisemassa äitiä paikalle.
Kun nyt tänään äiti päästettiin ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen (raskaus mukaanlukien) viihteelle, nukahti likka iskän käsittelyssä kuin ois halolla päähän lyöty 8)

:tähän semmonen vähänx-mä-oon-hyvä hymiö:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kännissä...kohta.... :beer: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^^ *vähänx-sä-oot-hyvä hymiö* <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tekis mieli korkata asekaapista litran pullo kirkasta. Mut olkoon vielä tän kerran siellä, kun on oikein vuosikerta viinaa oltuaan ko kaapissa jo 4 vuotta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Pulkannaru kirjoitti:Oli siellä ainakin yksi huima nainen.
Tämän luettuani pamahti elävä mielikuva Huimasta dragissa siemailemassa Cosmoa pikkurilli pystyssä...

^Kuulostaa voittavalta vedolta säilyttää väkevä viina ja tuliaseet samassa paikassa. Laita sinne vielä pussi spiidiä ns. pahan päivän varalle :D
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

daddykillkill kirjoitti:^Kuulostaa voittavalta vedolta säilyttää väkevä viina ja tuliaseet samassa paikassa.
That is called finnish multitasking.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
En usko naismakuni osuvan Huiman ulkonäön yms naisellisuuteen liittyvien jutskien kanssa yhteen.

^^ ja ^
Pitäähän kaatoryyppyyn tarvittavat ainekset olla samassa paikassa! :igor: :beer: Ja eipähän murtomiehet tai muut vieraat pääse viinaan käsiksi. Tyhjä kaappi kun painaa liki 200kg (nyt tarpeineen yli 250kg) ja on paitsi pultattu lattiaan ja seinään niin myös pahuksen ahtaassa tilassa noin varkauden kannalta.
Ja vakavasti ottaen. Viinaa nauttineena ei aseeseen/aseisiin kosketa. Meidän metsästysseurassa menee yleensä muutama tunti ennen kun miesporukkamme on saanut yhden 0,7 tai 1,0ltr kaatoryyppypullon tyhjennettyä. Varsinaisia loppasuita :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lapitii kirjoitti:Btw, (ex-)mies veti herneen persiin kautta nokkaan edellisistä teksteistäni, etenkin suhtautumisestani Hänen Lapseensa. Korjattakoon, ettei jää väärinkäsityksiä, että en pidä Hänen Lastaan Perkeleen Kätyrinä (enkä edes huonona juttuna vaan aivan päinvastoin), vaan kyseessä oli ihan vaan vitsi noin ylipäätään... lapsellisten elämästä ja sen vaativuudesta. Pertsallehan tuo vähän niinq oli vastaus. Jokainen lapsellinen varmaan (mutu! sori?!) tietää, että se on välillä vähän rankkaa. Yritin vähän vaan keventää, mut näissä pitää näemmä olla tosi varovainen! [Sekä irl:n kannalta, että näemmä myös jnkun muun (ennytmuistaminkä) ketjun luettuani, eihän meillä lapsettomilla mielipiteitä saa olla. Sori! Ja vielä lisäyksenä, että vaikka oonkin valinnut lapsettomuuden, pidän silti lapsia rikkautena. Kiitos ja anteeks!
Jaha, tänne on tullut lisää tekstiä. Luettu.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin