mies??

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:On se kyllä ihme, että tänne ei tunnu tulevan ketään uusia kirjoittajia.

Pitää ihan pitkäkseen käydä tätä asiaa hämmästellessä. :)


Älä jaksa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Rouva Pupu kirjoitti:Älä jaksa.


Pitääkö minunkin lopettaa kirjoittaminen?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sääli on sairautta, itsesääli surkeutta. "Jos tietäisit mitä minulle on tapahtunut" -tyyliset kommentit ovat naiiveja. Toisille sukkapako on kauhea tragedia, toiset selviävät neliraajahalvauksesta.
Paras päivä ikinä.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:On se kyllä ihme, että tänne ei tunnu tulevan ketään uusia kirjoittajia.

Pitää ihan pitkäkseen käydä tätä asiaa hämmästellessä. :)


Älä jaksa.


SOTA. FLAMETUS. VITTU PERKELE. MUNAPÄÄT. SAFI ON LUTKA JA NINNI HUONO ÄITI!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Onslow kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:On se kyllä ihme, että tänne ei tunnu tulevan ketään uusia kirjoittajia.

Pitää ihan pitkäkseen käydä tätä asiaa hämmästellessä. :)


Älä jaksa.


SOTA. FLAMETUS. VITTU PERKELE. MUNAPÄÄT. SAFI ON LUTKA JA NINNI HUONO ÄITI!


Ja riemari on kaappihomo kun ei halua dildoa pyllyyn.

Tähän on hyvä päättää tämäkin palstapäivä. Kiitos.
Came here for school, graduated to the high life
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Älä jaksa.


Pitääkö minunkin lopettaa kirjoittaminen?


Puuuuuuuh.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onslow kirjoitti:SOTA. FLAMETUS. VITTU PERKELE. MUNAPÄÄT. SAFI ON LUTKA JA NINNI HUONO ÄITI!


Älä huuda tai täti tulee kylään.

Kuva
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

En panisi.
Mirja75

Viesti Kirjoittaja Mirja75 »

bliss kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti:
En tiedä, minä taas otin itteeni ku tuo yksi kirjoittaja alkoi viisateleen.
En osaa lainata.
No minä olen tämmönen.
Haluaisin olla hyvä äiti ja hyvä vaimo.


Jos aiot vetää herneen nenuun kaikesta, olet väärässä paikassa.


Ja sinä olet niin täydellinen.


Kyllä. Ainakin olen erittäin tyytyväinen itseeni ja olemiseeni. Ilman alemmuuskomplekseja :]
That's perfect.


onneksi olkoon!!!
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä oon semmonen vaimo, johon ois syytä olla tyytyväinen mut en kyllä oikein ole itse itseenikään juuri nyt. Voisin floodata kanssasi palstan täyteen miesvihaisia älyttömyyksiä, itsesäälilisällä toki, mut vaihdeltasko samalla vaikka hottismiehistä linkkejä tai jotain?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Onslow kirjoitti:Hiphei ja hurraa. Lisää EW-hahmoja täältä puuttuukin :roll:

Itse asiassa näitä esiintyy useimmiten vain yksi kerrallaan. Tai siis en minä ainakaan ryhdy tuon tyyppiseen keskusteluun, jos joku muu (tässä: Madonna) on jo ottanut homman hoitaakseen - sellainen nimittäin vaatii ihan oikeaa paneutumista ja vaivannäköä.

...Vielä kun sama koskisi myös turhanpäiväistä paskanjauhantaa ja ylemmyydentuntoista vittuilua! :P
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bliss kirjoitti:Kyllä. Ainakin olen erittäin tyytyväinen itseeni ja olemiseeni. Ilman alemmuuskomplekseja :]
That's perfect.

Et kuitenkaan käyttäydy uutta kirjoittajaa kohtaan ilmoittamaasi profiiliin sopivalla tavalla. Lieneekö siihen jokin muu syy kuin tyytymättömyys itseen ja omaan olemiseen?
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ei jumalauta.

Bliss ihan asiallisesti ohjeistaa niin ensimmäinen vetää herneet, toinen työntää kielen newcomerin perseeseen ja kolmas kuokkii taas keittiössä psykankirjansa kanssa.

Ei tosiaan ihme ettei tänne eksy lisää jengiä kun sähköfortuna pamauttaa jo startista multipallot peliin ilman että mailat toimii.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

No voi vittu teitä luusereita joskus, kun ette mitään tajua.

My 2 cents.

Itselleni Mirjan ensimmäiset avautumiset palstalla toivat mieleen synkän ja myrskyisän laskuhumalaisen yön, jolloin muuan nimimerkki Pertti M. päätti tulla tähän sekavaan seurakuntaan avautumaan.

Avautumisen reippaammanpuoleisesta laadusta huolimatta sain asiallista(kin) palautetta joiltakin (mm. Lolita ja A_J) ja palauduin kommentoimaan asioita sitten selvinkinpäin kun enin vitutus oli laantunut.

Nyt täällä tuli täystyrmäys. Olo on kuin koettaisi suomenkielisenä mennä ankkalammikolle rapukesteille. Idiootit.
Came here for school, graduated to the high life
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:Nyt täällä tuli täystyrmäys. Olo on kuin koettaisi suomenkielisenä mennä ankkalammikolle rapukesteille. Idiootit.

No olet se sinäkin yksi vitun vatipäiden ankkalammikko kyllä. Täällä ollut mitään täystyrmäystä missään näköpiirissä. Ihan aiheellista opastamista ja sen perään pientä veljellistä naljailua siitä hyvästä että vastapuoli sortui siihen nähden tarpeettomaan itkumarttyyrivuodatukseen. Pertti voi rauhassa elää pamperseissa siellä omassa lintukodossaan, mutta jos edellämainittu sanailu tuotti jotain suuria vääryyden ja tuskan tunteita, on oikeasti aika sulkea paha internet. Vitun nössö.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Monsieur Manala kirjoitti:...


Pidän sinusta, kun sinä aina haluat todistaa pointtini.
Came here for school, graduated to the high life
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Pertti on oikeessa!
En käsitä miks täysin tuntemattomalle tyypille täytyy ensimmäisenä aukoa päätään.
"Opettele lainaamaan niin oot lähes kehityskelpoinen" ei oo mitään asiallista ohjeistamista. Eikä sen puoleen noi "Nyyh, oot marttyyri, itse olen täydellinen"-heitot mitään veljellistä naljailua vaan vittuilua.
Jos jaksaa asiaan puuttua niin samalla vaivalla vois tosiaan ohjeistaa sen sijaan että vittuilee.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tässä ketjussa ei ole päänaukomista nähtykään. Täydellisyyden jokainen määrittelee omalla kohdallaan itse.
Enempää en viitsi sanoa, ettei todella lipsahda vittuilun puolelle.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Epäkohtelias voi olla muutenkin kuin "vittuilemalla oikeasti". Esimerkiksi sen esiin tuominen, kuinka itsellä pyyhkii hyvin, kun toinen on juuri avautunut omista itsetunto-ongelmistaan, ei ole empaattista eikä lämminsydämistä. Vastaamatta jättäminenkin olisi parempi, eikä erityisen vaikea hyvinvoivan ja itsestään pitävän ihmisen toteuttaa.

Mitä kauemmin täältä on yhtäjaksoisesti pois, sitä kauemmaksi aikaa tekee mieli jäädäkin. Oikeasti tuollainen mangunta nimittäin on ihan vitun pikkusieluista, ilmeisesti ihan vaan huvin vuoksi tapahtuvaa kiusaamista. Kommentit jätetään itse määritellyn "oikean vittuilun" rajan alle, ja jäädään odottamaan että tulokas hermostuu. Sen jälkeen voidaan sitten tökkiä ja nälviä toista, kun meni niin "pienestä" hermostumaan. Itseäni tämä vituttaa ensisijaisesti siksi, että se estää tehokkaasti kunnon keskustelujen (omalla määritelmälläni) alkamista. Täytyy olla harvinaisen rohkea ja sinnikäs, että a) uskaltaa tuoda jotakin todellista ja henkilökohtaista esiin tällaisessa tarhakakaroiden paskalaarissa, ja sen jälkeen vielä b) jatkaa keskustelua asialinjalla siitä paskanheitosta huolimatta, johon jokainen ketju yritetään hukuttaa.

Jos nyt vaikka Manalan mielestä aiemmin esittämäni kommentti oli jotenkin tuulesta temmattu, niin kehotan miettimään vaikka omalla kohdalla, miten todellinen henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen esimerkiksi omaa käytöstäsi muuttaisi. Vittuilisitko tuntemattomille enemmän vai vähemmän? Olisitko empaattisempi vai vähemmän empaattinen? Todellinen pähkinä purtavaksi, vai mitä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:

Jos nyt vaikka Manalan mielestä aiemmin esittämäni kommentti oli jotenkin tuulesta temmattu, niin kehotan miettimään vaikka omalla kohdalla, miten todellinen henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen esimerkiksi omaa käytöstäsi muuttaisi. Vittuilisitko tuntemattomille enemmän vai vähemmän? Olisitko empaattisempi vai vähemmän empaattinen? Todellinen pähkinä purtavaksi, vai mitä.


Liittymättä erityisesti päivän epistolaan, niin kova komppaus tälle. Ihminen, joka on todella aidosti onnellinen ja tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ei uskoakseni koe erityistä tarvetta vittuilla muille.

Se, mistä tällaisen ihmisen löytää, on toki jo laajempi kysymys.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

EveryWoman kirjoitti:Jos nyt vaikka Manalan mielestä aiemmin esittämäni kommentti oli jotenkin tuulesta temmattu, niin kehotan miettimään vaikka omalla kohdalla, miten todellinen henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen esimerkiksi omaa käytöstäsi muuttaisi. Vittuilisitko tuntemattomille enemmän vai vähemmän? Olisitko empaattisempi vai vähemmän empaattinen? Todellinen pähkinä purtavaksi, vai mitä.


Voin vannoa, että kaikenmaailman keskustelupalstoilla vittuilen (tai "vittuilen") juuri samalla tavalla jatkossakin, vaikka jostain kumman syystä henkinen hyvinvointini tästä vielä lisääntyisi.
Tässä ei ole minkäänlaista pähkinää purtavaksi, nettipaskanjauhantaa ei tule ottaa niin vakavasti. Jos nimimerkki vittuilee nimimerkille, se on kokolailla eri asia kuin jos vastaavanlaisesti auon päätä naamatusten (jota en tee, ja päänaukomista ei ole edes tapahtunut). Toisilla näyttää olevan tapana ottaa jokainen sana henkilökohtaisena vittuiluna ja yleisenä dissaamisena sekä yrittää lukea rivien välistä jotain, jota sinne ei ole kirjoitettu.
Mua ei kiinnosta yhtään mitä joku on mieltä nettipersoonastani. Intresseissäni ei myöskään ole henkilökohtaisten asioideni tuonti julkisuuteen tai niiden laajamittaisempi puinti - sen enempää mitä olen jo tehnyt.
Jos jotain pitää pyytää anteeksi, niin olen pahoillani korkeintaan siitä, että joku on niin idiootti, että ottaa vakavissaan jokaisen asian, jota mm. tälle palstalle kirjoitetaan.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Ihminen, joka on todella aidosti onnellinen ja tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ei uskoakseni koe erityistä tarvetta vittuilla muille. Se, mistä tällaisen ihmisen löytää, on toki jo laajempi kysymys.

Niin, minähän olen vittuilematta muille vain omaa nössöyttäni, ei se mistään onnellisuudesta johdu. :)
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Voin vannoa, että kaikenmaailman keskustelupalstoilla vittuilen (tai "vittuilen") juuri samalla tavalla jatkossakin, vaikka jostain kumman syystä henkinen hyvinvointini tästä vielä lisääntyisi.
Tässä ei ole minkäänlaista pähkinää purtavaksi, nettipaskanjauhantaa ei tule ottaa niin vakavasti. Jos nimimerkki vittuilee nimimerkille, se on kokolailla eri asia kuin jos vastaavanlaisesti auon päätä naamatusten (jota en tee, ja päänaukomista ei ole edes tapahtunut). Toisilla näyttää olevan tapana ottaa jokainen sana henkilökohtaisena vittuiluna ja yleisenä dissaamisena sekä yrittää lukea rivien välistä jotain, jota sinne ei ole kirjoitettu.
Mua ei kiinnosta yhtään mitä joku on mieltä nettipersoonastani. Intresseissäni ei myöskään ole henkilökohtaisten asioideni tuonti julkisuuteen tai niiden laajamittaisempi puinti - sen enempää mitä olen jo tehnyt.
Jos jotain pitää pyytää anteeksi, niin olen pahoillani korkeintaan siitä, että joku on niin idiootti, että ottaa vakavissaan jokaisen asian, jota mm. tälle palstalle kirjoitetaan.


Tässä on toinen erittäinen mielenkiintoinen, ja lähes aina toistuvasti, esiintyvä perustelu nettikäytökselle.

Mielenkiintoinen lähinnä siinä mielessä, että siinä oletetaan nimimerkkien olevan anonyymejä ja muutenkin täysiä tuntemattomuuksia toisilleen. Kumpikaan kun ei oikein päde tällä palstalla.

Sitten ovat nämä toisen koulukunnan Pertit, jotka koettavat kohdella ihmisiä täälläkin pääasillisesti samanlaisesti kuin IRL.

Se, kumpi sitten on terveempi tapa suhtautua asioihin jäänee jonkun fiksumman pohdittavaksi.
Came here for school, graduated to the high life
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:Intresseissäni ei myöskään ole henkilökohtaisten asioideni tuonti julkisuuteen tai niiden laajamittaisempi puinti - sen enempää mitä olen jo tehnyt.

Sehän se vasta "hieno" taktiikka onkin. En nyt suoraan sano tätä sinulle, mutta totean yleisesti: pidetään visusti omat henkilökohtaiset asiat ( = heikkoudet) salassa, ja hyökätään muiden kimppuun käyttämällä aseina niitä henkilökohtaisuuksia ( = heikkouksia) joita he ovat syystä tai toisesta menneet itsestään paljastamaan. Esimerkiksi avautuakseen ja saadakseen apua. Ja kun toinen tähän hyökkäykseen jotenkin reagoi, kruunataan kokonaisuus kuittaamalla mikä tahansa reaktio "vinkumisena".
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bliss kirjoitti:...


Kaiken monien vuosien aikana kirjoittamasi perusteella et vaikuta onnelliselta. Jos olisit onnellinen, niin et uskoakseni vittuilisi yhtä innokkaasti.
Vastaa Viestiin