Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Bluntly kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Heitelkääs herjoja, kommentteja, vaihtoehtoja, yms kitykakkaa.
Muista jääpalakone.
Tartteeko sitä varten olla vesiliittymä?

Olis kyllä kätsy.
En tiedä meinaatko tätä mut meillä siis hanan oltava on-asennossa, että jääpalat fudaa. Siis se sama hanajutska, jonka astianpesukonekin vaatii niin ku...
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Bluntly kirjoitti:Tartteeko sitä varten olla vesiliittymä?

Olis kyllä kätsy.
Yleensä taitaa vaatia joo. Mut oon nähnyt myös sellasia täytettäviä mallejakin joskus.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulla on pakastimessa sellanen jääpalalokerikko, josta saa sitten namiskasta vääntämällä tiputettua jääpaloja sellaseen erilliseen "kulhoon". Toimii ihan kätsysti sekin, eikä tartte hanaliitäntöjä.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vedänkö mä liikaa mutkia suoraksi, kun mun mielestä väärään sukupuoleen syntyneiden ihmisten olemassa olo jo aika pitkälle todistaa, ettei erehtymätöntä ja kaikkivaltiasta jumalaa ole olemassa?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Mulle riitti siihen jo se että eri nisäkäslajeilla ei voi olla eri määrää nikamia selkärangassaan, kuten vaikkapa linnuilla voi. Nikamamutantit kuolee kaikki syöpään. Kuka tuommoisen sotkun oikein suunnitteli?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Vedänkö mä liikaa mutkia suoraksi, kun mun mielestä väärään sukupuoleen syntyneiden ihmisten olemassa olo jo aika pitkälle todistaa, ettei erehtymätöntä ja kaikkivaltiasta jumalaa ole olemassa?
Riippuu siitä, haluaako asiaa tarkastella uskovan vai ateistin näkökulmasta. Uskova varmaan toteaisi, että väärään sukupuoleen syntyminen johtuu perisynnistä tai jostain. Itselläni kuitenkin heräsi toinen aiheeseen liittyvä kysymys, nimittäin väitetäänkö raamatussa jumalan olevan erehtymätön ja kaikkivaltias? Oma raamatuntuntemukseni on sen verran heikko, etten tiedä. Sen sijaan kaiken maailman rukouksissa ja uskontunnustuksissa moista kyllä väitetään toistuvasti.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

HEI!
mistä kannattaisi lähteä etsimään joulutypyn asua? Aikaa ei ole hirveästi, joten netistä ei kantsi varmaan alkaa tilaamaan. Olisko joku liike keskustassa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:HEI!
mistä kannattaisi lähteä etsimään joulutypyn asua? Aikaa ei ole hirveästi, joten netistä ei kantsi varmaan alkaa tilaamaan. Olisko joku liike keskustassa?
Halonen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

milli kirjoitti:HEI!
mistä kannattaisi lähteä etsimään joulutypyn asua? Aikaa ei ole hirveästi, joten netistä ei kantsi varmaan alkaa tilaamaan. Olisko joku liike keskustassa?
http://www.pilailupuoti.com/?mag_nr=21&group=00001410
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pilailupuodissa on ainakin jotain, ja Aprillissa on ollut, mutten kyllä nyt löytänyt listalta. Stocka on joskus myynyt äidin firman teettämiä, mutta ovat tainneet vähentää nykyään aika lailla noita aikuisten joulurooliasuja, eikä äidin firman varastostakaan kuulemma enää löydy. Käytännössä siis Pilailupuoti taitaa olla ainoa vaihtoehto, sijaitsee siellä Pitkänsillan kupeessa.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Kiitos, olette ihQuja.. täytyy eksyä pilailupuotiin sit perjantaina .. 8)
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

http://www.punanaamio.fi/helsinki/

Parempi kuin pilailupuoti =)
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Unohdin kokonaan nuo. Pilailupuodin suositteleminen tapahtuu toimestani aina pitkin hampain, omistaja on kautta aikain suhtautunut äidin yritykseen niin vihamielisesti, että oksat pois.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

bliss kirjoitti:http://www.punanaamio.fi/helsinki/

Parempi kuin pilailupuoti =)
Oi helmee! Hihihi, toi yksi toivottavasti saavuttaa tuolta saatavilla jutuilla pian joulumielen :wink:

edit: kumpa mun toive kans toteutuis, ja sais pukilta...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

(Georg)gina tai joku muu hevostaitoinen? Mistä voisi löytyä kattavat terminologiset kuvaukset hevosen pään merkeistä ja nimen omaan suomeksi? Olen Googlaillut ja löytänyt vain harrastelijapohjaista raapustelua ja suurin osa kirjastosta löydettävistä kirjoista on englannista käännettyjä.
APUA!
En luota aasiantuntemukseeni todellakaan tarpeeksi että voisin alkaa säveltää määritelmiä päästäni ja/tai kuvan perusteella...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Razormaid kirjoitti:(Georg)gina tai joku muu hevostaitoinen? Mistä voisi löytyä kattavat terminologiset kuvaukset hevosen pään merkeistä ja nimen omaan suomeksi?
Sellainen sana on kuin "LIIMA" :D

Edit: ja vieraskielestä mukaeltu "MEETWURSTI".
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kiitos, kiitos, kiitos!

I'm saved! Aloin jo kuvitella, ettei merkeille ole terminologisia määritelmiä!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mitä voi tehdä (muuta kuin nakata roskiin) Wanhoille Tietokoneohjelmille?
Duunista löytyy Photoshoppia, Freehandia ja kaltaisiaan ihkaensimmäisestä versiosta alkaen :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Apua, en ole edes tajunnut että mua huudeltiin! Brona vastasi paremmin, en olisi tiennyt lähdetietoja, olisin vain tiennyt ne merkit :] Enkä muuten niitäkään noin hyvin, tuo oli tosi kattava!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:Mitä voi tehdä (muuta kuin nakata roskiin) Wanhoille Tietokoneohjelmille?
Duunista löytyy Photoshoppia, Freehandia ja kaltaisiaan ihkaensimmäisestä versiosta alkaen :D
Lahjoittaa mulle! Photarista kelpaisi ainakin vähän vanhempikin laillinen versio, joskaan ei ehkä ihan viime vuosituhannelta. :-p
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mitä voi tehdä (muuta kuin nakata roskiin) Wanhoille Tietokoneohjelmille?
Duunista löytyy Photoshoppia, Freehandia ja kaltaisiaan ihkaensimmäisestä versiosta alkaen :D
Lahjoittaa mulle! Photarista kelpaisi ainakin vähän vanhempikin laillinen versio, joskaan ei ehkä ihan viime vuosituhannelta. :-p
Macci, muruseni, macci...
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bliss kirjoitti:Mitä voi tehdä (muuta kuin nakata roskiin) Wanhoille Tietokoneohjelmille?
Duunista löytyy Photoshoppia, Freehandia ja kaltaisiaan ihkaensimmäisestä versiosta alkaen :D
Mää voisin maksaakin jotain jostain vähä vanhemmasta Photarista ja Freehandista.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Toimiiko ne pönttömäkissä? :-)
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

aasi kirjoitti:Toimiiko ne pönttömäkissä? :-)
Eihän silloin varhaisina vuosina etes ollut muita :D

Pitää kai ottaa selvää miten noi lisenssit käyttäytyy jos niitä ohjelmia myy.
Vastaa Viestiin