Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Prkle. Tässä taloyhtiössä on yhteinen pyykinkuivaushuone, ja vituttaa kun jotkut pösilöt käyttävät niin helvetin haisevia pesu- ja huuhteluaineita. Ensiksikin, tulee hengenahdistuskohtaus, kun vie/hakee omia, ja sitten vielä se haju tarttuu omiin kuivumassa olleisiin vaatteisiin. Saatana. Nyt pitää tuulettaa paitoja parvekkeella.
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tollaset yhteiskuivailut on ihan pösilöjen hommaa.
bliss

Alisuorittava G kirjoitti:Tollaset yhteiskuivailut on ihan pösilöjen hommaa.
Niinhän ne on. Vielä pösilömpää olis täyttää kämppä kuivuvilla pyykeillä.
Sitä päivää ei tule, että meille muuttaa kuivausrumpu.
Alisuorittava G

bliss kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Tollaset yhteiskuivailut on ihan pösilöjen hommaa.
Niinhän ne on. Vielä pösilömpää olis täyttää kämppä kuivuvilla pyykeillä.
Sitä päivää ei tule, että meille muuttaa kuivausrumpu.
Aina näist pyykkijutuist tulee mieleen ninni. :D

Mä oon aina (laiskuuttani kai) vastustanu pyykkitupasysteemiä, helposti mahtunu yhteen telineeseen aina pyykit. Teline ei vie liikaa tilaa kylppärissä. Nykykodissa on kyllä onneks saunan yhteydessä pienen pieni pukeutumistila ja se on pyhitetty kuivuville.

Eilen tajusin et oon onnistunu ihan kiitettävästi vähentämään meidän pyykkausta. Iso osa meidän isojen vaatteista menee pihalle tuulettumaan se sijaan et heitettäis koneeseen, skideillä nyt on aina tahroja päivän päätteeks mut nekin yritän sutasta käsin jos mahollista, toisin ku ennen. Hyvä minä, oli meinaan personal tavote!

Haaveilin aikani kuivausrummusta mut vastustin kiusauksen.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leuanvetotanko on ihan ok mesta kuivata pyykkiä...keittiössä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Eiks keittiössä kuivattu pyykki haise ikävästi ruualle?
Alisuorittava G

^ Jos tykkää safkoistaan niin mikä ettei? :D
Bluntly
Kitisijä

Rasvaa, baby!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä haluun leuanvetotangon!
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Minäkin! En edes tiedä miksi en ole hankkinut sellaista, vaikka edellisessä asunnossani oli leuanvetotanko ja se oli loistava keksintö. Ei voinut mennä keittiöön leikkimättä tangolla hieman ensin.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kiukuttaa se, et en saa koskaan tutustua (tai jopa ihastua) keneenkään rauhassa, ku siitä tulee heti jotain 7 päivää-juoruja. Typerä pikkukaupunkielämä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sipsi kirjoitti: Typerä pikkukaupunkielämä.
Mitäs asut siellä landella. Muuttaisit Helsinkiin niin saisit olla anonyymi!
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Typerä pikkukaupunkielämä.
Mitäs asut siellä landella. Muuttaisit Helsinkiin niin saisit olla anonyymi!
Reps! Kohta oikeesti muutan jonnekki landelle, ja tutustun anonyymisti jokaiseen aboriginaaliin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

prosessi kirjoitti:Jos oikein muistan, niin äitiysloman ajan (olisikohan 3:n kk:n jakso) 90% bruttotuloista, vanhempainrahakauden ajan 70%. Lasketaan joko edellisen vuoden (siis sen jolta veropäätös on tehty, tiedot tulevat sieltä) mukaan tai jos tulot siitä ovat nousseet yli 20%, niin silloin erillisen selvityksen mukaan. Työsuhteen määräaikaisuuden ei pitäisi vaikuttaa asiaan mitenkään. Lisäksi veroprosentti usein nousee vaikka tulot laskevat, koska niitä tavallisia vähennyksiä ei voi tehdä.
Ok, kiitos! Muuten meni jopa jakeluun, mutta mitä tarkoitat noilla "tavallisilla vähennyksillä"? Työmatkakulut, tulonhankkimiskulut, asuntovelan korot vai mikä mikä kumma??
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Quinevere kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jos oikein muistan, niin äitiysloman ajan (olisikohan 3:n kk:n jakso) 90% bruttotuloista, vanhempainrahakauden ajan 70%. Lasketaan joko edellisen vuoden (siis sen jolta veropäätös on tehty, tiedot tulevat sieltä) mukaan tai jos tulot siitä ovat nousseet yli 20%, niin silloin erillisen selvityksen mukaan. Työsuhteen määräaikaisuuden ei pitäisi vaikuttaa asiaan mitenkään. Lisäksi veroprosentti usein nousee vaikka tulot laskevat, koska niitä tavallisia vähennyksiä ei voi tehdä.
Ok, kiitos! Muuten meni jopa jakeluun, mutta mitä tarkoitat noilla "tavallisilla vähennyksillä"? Työmatkakulut, tulonhankkimiskulut, asuntovelan korot vai mikä mikä kumma??
Käsittääkseni noista ei saa tehdä mitään vähennyksiä, joten vähennykset täytyy tehdä saman vuoden mahdollisten palkkatulojen kautta. Edes jotain hyötyä siitä, että loma on selkeästi alle vuoden pituinen...
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Dumis kirjoitti:Mä haluun leuanvetotangon!
Lucy kirjoitti:^ Minäkin!
Ja mä! Harmikseni kämpässäni ei ole ainuttakaan paikkaa johon sen voisi asentaa. Eli siis oviaukkoa, jossa olisi betoniseinä molemmilla puolilla. Jos tangon kiristää kahden gyproc-seinän väliin, se saattaa vääntää ne sijoiltaan (oon nähnyt edellisessä toimistorakennuksessa noin tapahtuvan). Ainoa paikka olisi ulko-oven kohdalla, eli joutuisin avaamaan ulko-oven porraskäytävään aina kun haluan vedellä leukoja. Siinä olisi vastapäisillä naapurin sedillä ihmettelemistä ovisilmän kautta.

Mut kertokaa toki te tangon gyprocciin virittäneet että onko noin, vai kantavatko ne seiniin ruuvattavat tukinapit myös gyprocin varassa oikein proputettuina?
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Rupeaa tämä tervehenkinen, pienissä piireissä pyörivä perheenisän arki vituttamaan vaihteeksi oikein urakalla.

Taidan koettaa säätää itselleni Slipknot-lipun huutonetistä ja mennä tuhannen jurrissa riehumaan mosh-pitiin. Siitä olisikin hyvä herätä elämänsä ensimmäiseen isänpäivään hirveessä darrassa... mutta saisipahan vähän päästettyä höyryjä ulos.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Mua taas jotenkin kammottaa jo etukäteen, vaikka tajuan, että sen on pakko olla just sitä tervehenkistä. Ei raskaana tai pienen lapsen äitinä voi ryypätä ja rellestää, enkä mä kyllä suoraan sanoen siitäkään ajatuksesta innostu, että minä haudon ja hoivaan ja äijä hoitaa rellestyspuolen. Kyllä mä silti sen perheen haluan. Oppiikohan sitä olemaan paremmin kunnolla jos on pitkään kunnolla, eli helpottuukohan kunnolla oleminen ajan kanssa? Sit kun lapset täyttää kolme, niin voiko sitten taas alkaa olla sitä inspiroivaa seuraa joka nappaa mitä vaan (Herra Ylppöä lainatakseni)? Ja haluuko sitä sitten enää? Kuoleeko pystyyn? Keski-ikäistyykö?! Häh?!
Bluntly
Kitisijä

Vituttaa kun kaikilla yrityksillä ei ole eLaskutus käytössä.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Quinevere kirjoitti:Ei raskaana tai pienen lapsen äitinä voi ryypätä ja rellestää, enkä mä kyllä suoraan sanoen siitäkään ajatuksesta innostu, että minä haudon ja hoivaan ja äijä hoitaa rellestyspuolen.
Haluaisin ajatella, että meillä vallitsee tässäkin jonkinlainen "harmonia". Mie toki osallistun lapsen hoitoon siinä missä vain pystyn, enkä muutenkaan rieku kovin paljoa. Toivoisin kyllä, että joskus pääsisi mamman kanssa kahdestaankin jonnekin. Kai sekin aika vielä tulee.

Sille en kuitenkaan voi mitään, että joskus tekee mieli karjua, repiä vaatteensa auki ja rynnätä klasin läpi mäelle häipyen kolmeksi päiväksi päästämään vähän höyryjä ulos.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Duck kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mä haluun leuanvetotangon!
Lucy kirjoitti:^ Minäkin!
Ja mä! Harmikseni kämpässäni ei ole ainuttakaan paikkaa johon sen voisi asentaa. Eli siis oviaukkoa, jossa olisi betoniseinä molemmilla puolilla. Jos tangon kiristää kahden gyproc-seinän väliin, se saattaa vääntää ne sijoiltaan (oon nähnyt edellisessä toimistorakennuksessa noin tapahtuvan). Ainoa paikka olisi ulko-oven kohdalla, eli joutuisin avaamaan ulko-oven porraskäytävään aina kun haluan vedellä leukoja. Siinä olisi vastapäisillä naapurin sedillä ihmettelemistä ovisilmän kautta.

Mut kertokaa toki te tangon gyprocciin virittäneet että onko noin, vai kantavatko ne seiniin ruuvattavat tukinapit myös gyprocin varassa oikein proputettuina?
Kiinnitä kiikku kattoon x2, väliin tanko ja sait juuri soivan pelin.
Kirjoitan tätä alasti
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vituttaa, että ihmiset ei osaa käytää OVEA ja mun pitää juosta sitä koko ajan aukomaan. Tekis mieli kirjoittaa sen pieleen käyttöohjeet, mutta ehkä se olis asiakkaiden mielestä jotenkin aliarvioivaa. Vaikka väärässähän ne tietty aina on.
bliss

PRKLE!

Viiden sekunnin sähkökatko tuhosi mun kymmenen tunnin duunin :evil:

"Cannot open "xxxx_xxxxxxxx.indd". The file "xxxx_xxxxxxxx.indd" is damaged and cannot be recovered."

Viikonlopun ohjelma on siis selvillä.
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ No auts :shock:
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:PRKLE!

Viiden sekunnin sähkökatko tuhosi mun kymmenen tunnin duunin :evil:

"Cannot open "xxxx_xxxxxxxx.indd". The file "xxxx_xxxxxxxx.indd" is damaged and cannot be recovered."

Viikonlopun ohjelma on siis selvillä.
Timemachine?
Vastaa Viestiin