daddykillkill kirjoitti:Olisko kellään elämää myydä?
Harrastamaan siitä mars mars!
Viikonloppuna tuli rampattua 3 pv pitkin peltoja ja saaliina 11 fasaania ja 7 rusakkoa. Nuppi ja pakastin kiittää

Mullahan on jo harrastus: lastenvaunujen työntäminen. Haluamatta kuulostaa liian poleemiselta: "edestäsi sinäkin tämän löydät!"masa kirjoitti:Harrastamaan siitä mars mars!
Niin totta. On tässä isyydessä kyllä sit ne hyvätkin puolensa. Ei ole meinaan maailmassa niin nättejä tissejä tai hienoa persettä, joka voittaa oman lapsen jokeltelevan hymyn... silloin harvoin kun hänen korkeutensa ei ole märkä, väsynyt, pitkästynyt, nälkäinen tai kiukkuinen.MGandhi kirjoitti:Valintoja valintoja...daddykillkill kirjoitti:joka tarkoittaa sitä että kurssin välipäivinä ei tarvitse kuvitellakaan tekevänsä mitään omaa-kivaa..
To taas on yks syy miksi mulla sukeltaminen ei napannut enempiä. Sukeltaminen on liian tarkkaa ja huolellista puuhaa. Mulle harrastamisen pitää olla rentoa ja lusmua puuhaa, että siitä päääsee nauttimaan kunnolladaddykillkill kirjoitti: täytyy kytätä koko ajan mittareita ettei laite pääse tappamaan mua.
Ymmärrän mitä tarkoitat.masa kirjoitti:Sukeltaminen on liian tarkkaa ja huolellista puuhaa. Mulle harrastamisen pitää olla rentoa ja lusmua puuhaa, että siitä päääsee nauttimaan kunnolla
Voi sitä rennostikin touhuta vaikka vaivaa näkeekin. Ei ne isot fisutkaan mato-onki-laituri-pelillä tule, vaan kyllä se homma ihan työstä toisinaan käy. Siltikin se vaan on jotenkin paljon huolettomampaa puuhaa kuin dyykkiminen. Ja kivaa tuossa puuhassa on se, että saa koko päivän puuhastella ilman pakollisia taukoja tai rajoitteita. Ja trust me. Kyl se komean kalan tai vaikkapa sitten metson saaminen saa myös melkoiset fiilarit aikaan.daddykillkill kirjoitti: Kuitenkin tuollainen päänvaivaamista vaativa harrastaminen palkitsee ehkä sellaista rentoa touhuamista enemmän: kun on joutunut näkemään vaivaa homman eteen, siitä onnistuneesti suoriutuminen antaa pirun hyvät sävärit ja runsaasti endorfiiniä.
Mie en metsästä enkä kalasta millään mato-onkea järeämmällä, mut tiedän mitä tarkoitat.masa kirjoitti:Kyl se komean kalan tai vaikkapa sitten metson saaminen saa myös melkoiset fiilarit aikaan.
Ei välttämättä täysin tuhoon tuomittu ajatus. Pitäisköhän itsekin?bliss kirjoitti:Nyt just tekis mieli lopettaa kaikenlainen työnteko ja alkaa yhteiskunnan elättämäksi kokopäiväjuopoksi. Vittusaatana.
Mitenkähän täälläpäin suhtauduttaisiin, jos liittäisin nämä viattomat pikku nautinnot tähän uusimpaan harrastukseeni eli vahinkovankkuri-maratoneihin?masa kirjoitti:saa ottaa pienet näkäräiset välillä tai juoda olut kessutauolla. Se se on lunkia puuhaa
Tuossa olikin aimo annos proteiineja? Noh oikeesti energiaa tarvitaan.Vihtahousu kirjoitti:Nyt noi duunikaverit alkaa pyytää feissarissa frendiksi, perkele. Mä en ehkä haluu olla pomoni kanssa feissarissa frendi![]()
Tajusin äsken että meikällä ole enää kuin 5-6kg matkaa mun aikaisemmin määrittämääni ihannepainoon (90kg), jos laskee että jaksan puntata tätä tahtia ettei lihakset lähde puis. Mussutan nyt kaurapuuroa raparperikeitolla, kohta fillaroimaan ulos.
Jos vetäisit kännit, painut stadiin ammattilaisiltaan, pokaat sieltä jonkun tyhjäpään, hakkaat sitä peppuun koko yön kuin korppi kalasäkkiä, pyyhit aamulla kalus verhoon ja himppaset kotiin. Ei se masiksia poista, mutta vie ainakin ajatukset hetkeksi toisaalle.NegaDuck kirjoitti:Paska päivä. Turha olo, ja otan vielä nolosti turpiini täällä käyttäytymällä kuin sekopää. Haudon jopa ajatuksia kosteasilmäisestä exitistäni. Inhaa.
Ois ihanaa!!bliss kirjoitti:Nyt just tekis mieli lopettaa kaikenlainen työnteko ja alkaa yhteiskunnan elättämäksi kokopäiväjuopoksi. Vittusaatana.
No mut sit lähetät verhonpesurahat perästä jos liikaa rupee morkkistaa.sipsi kirjoitti:Joo, ja kun havahdut taas todellisuuteen..mikä tapahtuu melko nopeasti..huomaat että ahdistaa kaksinverroin enemmän.masa kirjoitti: Ei se masiksia poista, mutta vie ainakin ajatukset hetkeksi toisaalle.
Suuri huokaus. Ja kurpitsa.
Toi vois ehkä helpottaa, mutta käytännössä pelkkä kalsarikänni on paljon helpompi toteuttaa. Eihän masiksessa edes paneta.masa kirjoitti:Jos vetäisit kännit, painut stadiin ammattilaisiltaan, pokaat sieltä jonkun tyhjäpään, hakkaat sitä peppuun koko yön kuin korppi kalasäkkiä, pyyhit aamulla kalus verhoon ja himppaset kotiin. Ei se masiksia poista, mutta vie ainakin ajatukset hetkeksi toisaalle.