Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Hellu on tänään niin i-hana, etten voi ainakaan sorsia sekakäyttäjiä. Ei nyt tule mitään selkeitä turn-offeja mieleen.
Nyt penikseni on fantastinen!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Hellu kirjoitti:1) Kyl elokuva-ja musiikkimaku kertoo paljon, en vois rakastaa ketään jonka mielestä Kim Herold tekee oikeeta musiikkia tai tykkää paskoista leffoista tosissaan.

2) Mä oon tehny baaritutkimusta jo vuosia ja voin antaa ystävän neuvon, Kalliossa ku pyörit niin älä mee siihen iha halvimpaan niin saat rauhassa ryypätä eikä tartte koko ajan olla häätämässä spurguja pöydästä. Oon aina ylpee ku joku kysyy ja saan jakaa viisauteni!


Quinevere kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:minkä genren leffoista / mistä musiikkityylistä pidän

Mä kysyn aina kaikilta mistä musiikista tykkää. Iskelmäsuuntautuneisuus kertoo liian varhaisesta keski-ikäistymisestä enkä pystyisi kuuntelemaan itse mitään rap-hip-hop-rnb-trance-teknoa.

missä baareissa tykkään käydä

No totta kai pitää selvittää käykö Galaxissa.

Seuraa katkelma, jossa toistan itseäni:

Tietenkin leffa- ja musiikkimausta keskustelu on ok (ja vieläpä erittäin tärkeä osa tutustumista). Mutta minuun eivät vetoa tyypit, jotka automaattisesti olettavat minun (= kaikkien ihmisten) pitävän nimenomaan tietystä leffa/musiikkigenrestä. Huomattavasti mielenkiintoisempi kysymys olisi esim. mistä genrestä en pidä, ja siihenkään on heti aika vaikea sanoa mitään. Samoin baareista keskustelu on ok, mutta kukaan joka pitää itsestäänselvänä, että esimerkiksi itse kävisin baareissa (ja siis esittää kysymyksen "Missä baareissa käyt?", sen sijaan että kysyisi vaikkapa "Käytkö baareissa?"), ei ole vielä koskaan saanut minua kiinnostumaan itsestään treffikumppanina. Sama juttu jos olettaa automaattisesti, että katson tv:tä. Siis ei ota keskustelussa edes huomioon sitä mahdollisuutta että toisinkin voisi olla. Näin yksiviivaisesti ajatteleva tyyppi tulisi kanssani hulluksi varmaan ensimmäisen tunnin sisällä.

Kyllä minulle nuorempana/kokemattomampana tuli huteja ja lähdin treffeille löysemmin rantein, mutta mitä enemmän olen ottanut keisseistä opikseni, sitä mielenkiintoisempia ja yhteensopivampia tyyppejä elämääni on löytynyt. Hyvä toki, ettei kaikilla ei ole samat kriteerit!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Moi ew, vaihteeksi hyvä kuva. Ne edelliset oli aika sokerileipuria.
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Jep, yritin siedätyshoitaa itseäni katselemalla niitä profiilissa. Ei pystynyt enää, joten pakko myöntää että jotain väliä sillä kuvalla on.

Mut siis yleensähän näistä tän tyyppisistä kuvista saa niskoilleen Hymyilisit edes -läpät. Samoin jos pitää lehdessä esiintyä, niin aika kauan saa väitellä kuvaajan kanssa ettei joudu pepsodent/jenkkiakselille. Vakava ilme muka tulkitaan surulliseksi. Ihmiset.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^^Sä puolestaan voisit meikata enemmän.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mulla kävi noiden naljailujen kanssa aika vittumaisesti. Minä kun lienen jonkin sortin tilannevittuilun maailmanmestari. No naispuoleinen immeinen oli myös samaa plaatua, mutta myöhemmin paljastui että tuo vittuilu oli lähinnä lapsena koetun kiusaamisen puolustuskeino, eikä todellista läpänheittoa mitä ei itseensä oikeasti oteta. Loppupeleissä sitten kun suhde läheni, niin toinen alkoikin ottamaan sitä turvansoittoa aina vain henkilökohtaisemmin, mikä oli ennen tätä ollut ihan normaalia pusipusinaljailua. Ongelmaa ei yhtään helpottanut se, että naiselle tuntui olevan hyvin vaikeaa saada suutaan auki että homma ei enää tunnukaan kivalta, vaan (vasta)vittuilu otettiin vastaan naama peruslukemilla, mutta kuitenkin noita juttuja jatkuvasti mielessä pyöritellen. Sitten tuli niitä ihme kulminaatioräjähdyspisteitä, joiden kanssa jäin aika tavalla haavi auki.

En ole yhteensopiva naisten kanssa. Tai naiset minun kanssani. Saa valita.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

EveryWoman kirjoitti:^^Sä puolestaan voisit meikata enemmän.


Ei oo maailmassa tarpeeksi tiukkaa basea et sais nää viiksekkeet piiloon.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Hellu kirjoitti:Aika törkee ylesistys iha ylipäätään, niputtaa juopot ja narkkarit tollee ja unohtaa meidät sekakäyttäjät.


En toki unohtanut sekakäyttäjiä! :wink:

Quinevere kirjoitti:...tai muu huollettava versio.


Ei, vakavissaan, tietynlaiset päihdepöhelöt voi kavereina ja tuttavina, ystävinäkin, olla tosi hyviä tyyppejä, mutta seurustella niiden kanssa ei jaksa, ellei ole itse vielä pahempi spukke. Sanon tämän kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Quinevere kirjoitti:Itse aiheeseen, nää on aika isoja käpyjä purtavaksi:

Juoppo, narkkari tai muu huollettava versio.
Vanne kiristää päätä; esim. on miesprinsessa tai pihi.
Pinnallisuus.
Tylsyys.
Tyhmyys.
Totaalipaska musiikkimaku tai täysi kiinnostumattomuus mistään taiteista.
Piintynyt porvari.
Mikä tahansa uhkaavuus, hyvin lyhyt pinna, impulssikontrollin löyhyys. (En halua saada päähäni.)


No mutta, mutta. Täältähän löytyy kaikki noi tyypit.
Don't Panic!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Quinevere kirjoitti:Pinnallisuus.
Tylsyys
Totaalipaska musiikkimaku
Piintynyt porvari.
hyvin lyhyt pinna


Mä olen erittäin epäsopiva :D
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

bliss kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Pinnallisuus.
Tylsyys
Totaalipaska musiikkimaku
Piintynyt porvari.
hyvin lyhyt pinna


Mä olen erittäin epäsopiva :D


Lisätään vielä että olet tiettävästi nainen :D
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Quinevere kirjoitti:Lisätään vielä että olet tiettävästi nainen :D


Kyyyyyllä, tietääkseni. Luultavasti ainakin :D Muitakin mielipiteitä on joskus esitetty.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

nexie kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Itse aiheeseen, nää on aika isoja käpyjä purtavaksi:

Juoppo, narkkari tai muu huollettava versio.
Vanne kiristää päätä; esim. on miesprinsessa tai pihi.
Pinnallisuus.
Tylsyys.
Tyhmyys.
Totaalipaska musiikkimaku tai täysi kiinnostumattomuus mistään taiteista.
Piintynyt porvari.
Mikä tahansa uhkaavuus, hyvin lyhyt pinna, impulssikontrollin löyhyys. (En halua saada päähäni.)


No mutta, mutta. Täältähän löytyy kaikki noi tyypit.


Pisteitä sille ketä vielä nimeää näiden kitinäläishenkilöitymät.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Quinevere kirjoitti:Itse aiheeseen, nää on aika isoja käpyjä purtavaksi:
Juoppo, narkkari tai muu huollettava versio.

Jos opettelis vetää vielä humehia, niin sit olis 3/3.
Liian tiukka pipo taitaa olla mun epäsopivuuskriteerini.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mistä tiedät, että joku on epäsopiva?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Bliss kirjoitti:Mitkä ominaisuudet tökkäävät heti alussa?


No vaikea sanoa mutta ehkä sellainen tosi innokas urheilija ja terveysintoilija voisi olla sellainen johon ei haluaisi ensi silmäyksellä kamalasti tutustua :roll:

Ehkä se menee niin että sellainen ylimenevä into melkein mihin vaan, on karkottavaa.
Vastaa Viestiin