Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Pyry-Matias kirjoitti: Hömppäähän tuo ja hyvä niin.
Sirkushuvia kansalle sateisen syksyn keskellä.
masa kirjoitti: Mikä on teidän tekosyy?
En ole toistaiseksi katsonut vielä yhtäkään jaksoa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyry-Matias kirjoitti:
Lucy kirjoitti:
Tix kirjoitti: Toivottavasti tämä kansankynttiläehdokas on fiksumpi kuin se edellinen.
Noh, se ei liene paljon vaadittu.
BB:n ei kai ole tarkoituskaan olla älykästä viihdettä älymystölle. En sitä paitsi usko, että älykkäämmät tai hillitymmät tai järkevämmät ihmiset saisivat yhtään sen viihdyttävämpää söytä aikaiseksi. Hömppäähän tuo ja hyvä niin.
Mutta aina on rikoksen vaara!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mutta missä on Marianna!?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kreitsu kirjoitti:Mutta missä on Marianna!?
Se on lähtenyt omasta halustaan, se on laitettu ulos syystä tai toisesta, sillä on salatehtävä tai sitten se on tyyliin siirretty vierailulle toisen maan BB:hen.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mutta missä on Marianna!?
Se on lähtenyt omasta halustaan, se on laitettu ulos syystä tai toisesta, sillä on salatehtävä tai sitten se on tyyliin siirretty vierailulle toisen maan BB:hen.
Big Brother on poistanut Mariannan talosta eilen maanantaina 15.9. Marianna poistui talosta päiväkirjahuoneen kautta. Marianna ei luovuttanut, vaan Big Brother poisti hänet yksipuolisesti.

Poistaminen johtui Mariannan henkilökohtaisista syistä.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Jäi häiritsee noi Mariannan syyt, oon utelias mut en löydä mistään mitään!111
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Marialla kävi niin, että kun täti ei viihtynyt ja koti-ikävä iski, tuli esiin pelkästään huonot puolet. Silti luokittelen tädin yleisöesityksen ala-arvoiseksi flippaamiseksi.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ihan perus lähiöpubin ruusunen se oli. Tosi hauska jotenkin, just sellanen et en uskaltas mennä lähellekään.

Jäi naurattaa se Miia (vai Mia) ja sen aito tuska. "Rakastan sua!" parkasu jotenkin pysäytti. Ne vittuvittuvittuvitut koko loppulähetyksen ajan olikin sellaista teiniflippaa ja toivat mieleen itseni. Arvostan kyllä kauheesti, että porukan pää tuntuu pysyvän edes about kasassa tuolla. Auktoriteettivammaisena räyhääjänä mut ois kyllä poistettu jo niihin henkilökohtaisiin syihin vedoten...
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti:."Rakastan sua!" parkasu jotenkin pysäytti..
Se oli Andreas.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ai no sit... Ääh. Odotettua.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti:Ai no sit... Ääh. Odotettua.
Mä odotin et ois sanonunna ruottiks.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geep kirjoitti:Ai no sit... Ääh. Odotettua.
Mä odotin et ois sanonunna ruottiks.
Oi se oli niin ihku kun naiselleen huus lasin läpi sillon ruotsiks! Vähänkö valuin suolaa naamalle.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti:Jäi häiritsee noi Mariannan syyt, oon utelias mut en löydä mistään mitään!111
Sillähän on se syömishäiriö tausta olemassa, ja jotkut ainakin väitti et ois syönyt normaalia vähemmän viimoset päivät. Ja vessaanhan ei näe. Poltti myös röökiä, mitä ei sais melanooman takia tehrä. Toisaalta ottihan se aikasemmin aurinkoakin, minkä luulis olevan pali pahempi.

Oli mun suosikki tytseistä.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rupesin tykkää siit kans, menny ihan ohi kaikki tommoset kököt...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ja^^ Kyl se oli ja on saunanpuhdas biaatsi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ja^^ Kyl se oli ja on saunanpuhdas biaatsi.
Parhautta.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ketkä vittupäät tuota äänestää, kun eivät sitä Cheryllin lutkaa saaneet ulos talosta. Oikeesti, alusta asti ollu ihan vitun ärsyttävä ämmä, mutta ei silleen viihdyttävässä tai humoristisessa mielessä. NIINKU!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rouva Pupu kirjoitti: Ja vessaanhan ei näe...
Kylläpä näkee, siis tuotanto, vaikkei sitä kaikelle kansalle näytettäiskään. Jokainen pissa, kakka ja yrjö tallentuu nauhalle :P
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bedlam kirjoitti:Ketkä vittupäät tuota äänestää, kun eivät sitä Cheryllin lutkaa saaneet ulos talosta. Oikeesti, alusta asti ollu ihan vitun ärsyttävä ämmä, mutta ei silleen viihdyttävässä tai humoristisessa mielessä. NIINKU!
Hah hah, mun mielestä sen Antreasin vois paiskata pihalle. Karsea paskanjauhaja se on, niin kuin moni muukin, mutta hän on pahin. Cheryll on kaikessa naiiviudessaan aika symppis :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kreitsu kirjoitti:
Hah hah, mun mielestä sen Antreasin vois paiskata pihalle. Karsea paskanjauhaja se on, niin kuin moni muukin, mutta hän on pahin. Cheryll on kaikessa naiiviudessaan aika symppis :D
Samaa mieltä!
Ade ihan ekaks nyt hemmettiin sieltä. Ja sen jälkeen se ihme Marianne.
Ja mäkin oon alkanu vähän diggailee C:n just symppikseydestä. (Sitäpaitsi ärsyttää ku ne aina dissaa sitä.) Lisäksi oon alkanu vähän tykkää Nikosta, nauroin ääneen eilen sille Tyttökullat 2-jutulle. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kreitsu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Ja vessaanhan ei näe...
Kylläpä näkee, siis tuotanto, vaikkei sitä kaikelle kansalle näytettäiskään. Jokainen pissa, kakka ja yrjö tallentuu nauhalle :P
Tarkoitin, että me emme näe.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

C:stä sen verran, että voin kyllä myöntää hermojen menetyksen olevan todennäköistä jos joutuisin samassa talossa ilman karkuun pääsyä oleskelemaan.

Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.

Myös se minäminäminä ja perässä juokseminen....kiitos ei.

Mut säälillä pääsee, johki uppoo, johki ei.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Harri ... 5239649839

Tylsää ku koosteissa toi Harri on aina niin negaa. Hassu fiilis et se ois varmaan oikeesti noist paras.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Viesti Kirjoittaja Hellu »

sipsi kirjoitti: Ja mäkin oon alkanu vähän diggailee C:n just symppikseydestä. (Sitäpaitsi ärsyttää ku ne aina dissaa sitä.)
Mä "tunnen" sen yhden kaverin kautta, ja se on oikeestikin symppis.
Onhan se siis ihan kana niinku kaikki pintaliitäjäblondikaverinsakin, mutta kiltti ja mukava kaikille, oli ainakin sillon ku viimeks vuosia sitten tapasin.
Miks ihmisiä vituttaa enemmän tollaset harmittomat hölmöt ku oikeet kusipäät?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rouva Pupu kirjoitti: Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.
Mieluummin tuota kuin vittu siis saatana tota vittu kun siis niinkun vittu siis perkele vittu siis kakka siis pieru voi vittu... :shock:
Vastaa Viestiin