Marraskuu on saanut tyttöystävän! Tai voi se olla poikakin jos Marraskuu on homo!
Siis iloinen asia! Oletko Zeb vastanna jo toivekuukausi-palstalleni! Frederik Krueueueueueger toitotti jo kovasti ja jo oli tullut kaksi vastausta lisää!
Zeb kirjoitti:DBTL on Down By The Laituri, lähes huonoin festari Suomessa, koska sinne ei ikinä raaskita maksaa mitään kunnon bändejä ja se on TURUSSA!
Zeb kirjoitti:DBTL on Down By The Laituri, lähes huonoin festari Suomessa, koska sinne ei ikinä raaskita maksaa mitään kunnon bändejä koska se on TURUSSA!
syttiK kirjoitti:Takapiha siivottu eläinten lihoista. Istuin yöllä alakerras ja ikkunasta seurasin kuinka siili ja pikusiili ahtasivat mahaansa niitä lihojen rippeitä<3
Narttu puhkuu edelleen, tietää ainakin syöneensä.
Kai se oli se tirkistelijä, jonka lihoja ne veti?
Eiku tää oli sellanen harkkarikerta "saat syödä niin paljon kuin jaksat" sitä Oikeaa väivykertaa varten sit! Tulipa todistettua, että Narttukaan ei ole ihan pohjaton vaikka usein luulen niin. Session lopuksi se oli järsiny pitkän liekansa rikki ja käveli ite takaovesta sisään, se on fiksukin vielä
Oi, mä oon ihan yhtä ylpeä Nartun ja Kääpiön tekemisistä! Siirappia!
PTHYI!
Tuota menoo en kohta tarjoo sulle alakäyrääni!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
ninnithequeen kirjoitti:Okei, nyt mä jäin koukkuun Facebookiin. Löytyy semmosia kavereita, joista ei ole kuulunut yli 10 vuoteen mitään, vähänkö ihkua!
Nii o! Mun tiet kohtas kans muutaman tosi vanhan ja rakkaan koulukaverin kans<3 Hassua kuin tiet on eronnu jossai vaiheessa, eikä mistään oo saanu tietoa missä toinen menee. Sit tulee naamakirjas ihan niiq kulman takaa vastaan! Valehtelematta olin hetken asiasta Onnellinen.
ninnithequeen kirjoitti:Okei, nyt mä jäin koukkuun Facebookiin. Löytyy semmosia kavereita, joista ei ole kuulunut yli 10 vuoteen mitään, vähänkö ihkua!
Nii o! Mun tiet kohtas kans muutaman tosi vanhan ja rakkaan koulukaverin kans<3 Hassua kuin tiet on eronnu jossai vaiheessa, eikä mistään oo saanu tietoa missä toinen menee. Sit tulee naamakirjas ihan niiq kulman takaa vastaan! Valehtelematta olin hetken asiasta Onnellinen.
Mä en vieläkään tajuu miten ne löys mut heti??? Samantein poksahti 8 kaveripyyntöä? Voi apua
Niinno, kai ne yhestä yhteisestä kaverista mut löys sitte, joo.
Olin jo muutaman kuukauden ihmetellyt miksei autoni navigaattoriin tule enää tietoja tietöistä, ruuhkista ja kolareista. Täältähän se syy sitten selvisi. Maksoi valtiolle liikaa. Kaupallisia sovelluksia ollaan vasta kehittelemässä (vaatii yhteistyötä laitevalmistajien kanssa).
Toisinaan mietin onko näin yleishyödyllisten palvelujen yksityistäminen ihan reilua. Koska tietotaulukko on edelleen saatavilla ilmaiseksi netistä niille jotka sen osaavat navigaattoriinsa jotenkin tuupata (ei mahdollista omallani), eli se osa kustannuksista on edelleen pyörimässä, mikä siinä palvelussa sitten enää maksoi niin kauheasti? Onko valtakunnallisen radiosignaalin lähettäminen kallista?
Huh, puolen litran tölkki Mad-Crocia tähän aikaan tietää huonoa aikaista nukkumaanmenoa ajatellen. Mutta eipä huolta, huomisen jälkeen neljä viikkoa lomaa, vähän sen jälkeen alkaa uuden työpaikan haku.
Hahaa! Pääsin sitten nettiin kesälomalla. Kaikki hyvin, vain en halunnukaan kirjottaa. Hellu! Jos oot linjoilla, niin raportoitko jotain? Olin jo tänään iltakoulussa, ja kelasin et ois hauska nähdä.. Ja Ninni! Rekkauduit sit kuiteski FB:hen! *kännissä* PLOP!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.