Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
-
huima
Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
Todellisuus on sosiaalinen konstruktio. Mitä viestität maailmalle avatarellasi tai mitä toivot viestittäväsi?
Oma vastaus: Avatarani konkretisoi sexappealini herrasmiehenä ja pilke silmäkulmassa elävänä rakkauden lähettiläänä.
Oma vastaus: Avatarani konkretisoi sexappealini herrasmiehenä ja pilke silmäkulmassa elävänä rakkauden lähettiläänä.
Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?
Kylmästä pitävä lentämään kykenemätön kvaakku? Oujeehuima kirjoitti:Oma vastaus: Avatarani konkretisoi sexappealini herrasmiehenä ja pilke silmäkulmassa elävänä rakkauden lähettiläänä.
Oma avatas: Ainut kuva missä totuus tulee esiin. Olen hyvännäköinen muun värisissä hiuksissa kuin omissani, meikissä, ja ilman silmälaseja: eli täysin erinäköisenä.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
huima
Kylmästä pitävä tietenkin, muutenhan olisin lannistunut jo pakkeihin silloihin lastentarhassa. Lentämiseen kykenemättömyyden sijaan puhuisin siitä, että kaikesta huolimatta minulla on jalat edelleen maassa.Elppis kirjoitti:Kylmästä pitävä lentämään kykenemätön ... Oujee
Oujee, siitä olen samaa mieltä.
- KisSandra
- Kitisijä
Luultavasti siitä, että minulla ei joko ole sopivaa kuvankäsittelyohjelmaa koneellani tai siitä, että en osaa käyttää koneessani olevaa hienoa kuvankäsittelyohjelmaa.. Kaikki avattarekseni yrittämäni kuvat ovat joka tapauksessa olleet liian kookkaita. Toisaalta, mikäpä elämässäni ei saisi liian suuria mittasuhteita 
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-
HoundDog
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
-
Lilo
-
Feiz
-
Kittys
-
Feiz
-
Kittys
-
Feiz
Notkea rotta olis vuotalossa parin viikon päästäFeiz kirjoitti:Kittys kirjoitti:Gasellimainen notkeus?Feiz kirjoitti:Impotentti rasisti paska jolle ei riitä mikään, ei aivan saavuta tavoitteitaan ja joka ihannoi vain ruumiinkulttuuria.
NO SE KANS!!! yks notkea rotta koko miäs
Viimeksi muokannut Elppis, 06.11.2005 3:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
Kittys
-
EveryWoman
- Kitisijä
-
Turbohaltija
Muistan, että sanoit pitäväsi tuota avatarta vain vähän aikaa, mutta nythän se on ollut sulla jo ainakin puoli vuotta. Ei siinä mitään, hyvältähän tuo näyttää. Mun mielestä olet kyllä hyvännäköinen ihan omana itsenäsikin.Elppis kirjoitti:
Oma avatas: Ainut kuva missä totuus tulee esiin. Olen hyvännäköinen muun värisissä hiuksissa kuin omissani, meikissä, ja ilman silmälaseja: eli täysin erinäköisenä.
Mun avatar viestittää kiehtovasta ja mediaseksikkäästä persoonallisuudestani. Siitä voi aavistaa, että olen säkenöivä keskustelija ja sulostutan seuruetta kuin seuruetta silkalla läsnäolollani. Vienosta hymystäni voi lisäksi päätellä, että miehuuteni on sangen muhkea ja pitää erityisesti peppuseksistä ilman lubrikanttia. Julkisella paikalla, of course.
-
ninnithequeen
-
killkill