Tänä iltana luvassa levyjumppaa
Tänä iltana luvassa levyjumppaa
Kitinäpumpussa on taas rikkoutunutta levyä. Vaihdan. Katkeilee illan aikana muutaman kerran.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ah, nyt puolet levyistä menevät kiltisti uneen käyttämättöminä. Rokrok.
Logical Volume Manager on hieno juttu, saan siirrettyä käytössäkin olevien osioiden sisältöä levyiltä toisille toiminnan pahemmin häiriintymättä.
Logical Volume Manager on hieno juttu, saan siirrettyä käytössäkin olevien osioiden sisältöä levyiltä toisille toiminnan pahemmin häiriintymättä.
- Stadinarska
- Kitisijä
Re: Tänä iltana luvassa levyjumppaa
Mitä levyä mahdat kuunnella(?) Oikein pumppu kuitenkii.aasi kirjoitti:Kitinäpumpussa on taas rikkoutunutta levyä. Vaihdan. Katkeilee illan aikana muutaman kerran.
Kiva kun kerrot meille. Katkeilkoon ihan rauhassa, onhan meillä höyryRATIO.
SA
vielä kovin ymmärtämätön ja tietämätön, varsin viaton rakastettu kiltihkö oliomme turskainen
Paikallinen - korjaan, valtakunnallinen - teleyritys ei ole oikein toiminut kunnolla viime aikoina.
Ongelma ilmeisesti liittyy jotenkin siihen että yhtenäistävät järjestelmiään, ja täälläpäin käytössä olleesta PPPoE:ta käyttävästä järjestelmästä ollaan luopumassa - paitsi niiden osalta, joilla on kiinteä IP-osoite. Tarkoittaa tätä.
Ongelma ilmeisesti liittyy jotenkin siihen että yhtenäistävät järjestelmiään, ja täälläpäin käytössä olleesta PPPoE:ta käyttävästä järjestelmästä ollaan luopumassa - paitsi niiden osalta, joilla on kiinteä IP-osoite. Tarkoittaa tätä.
Ah, muistanpa ajan, jolloin olemattomilla taidoillani tein työkseni vitusti kansallisia ja kansainvälisiä sivustoja (ruahahahaha).
No, ne oli kaikki tietysti Soneran akuankkapalvelimilla.
Ja melkein joka viikko joku oli pimeenä.
Ja melkein joka viikko soittelin Soneralle, jonka palvelu soitti sellaista kivaa hissimusiikkia tunnin verran, ennen kuin mitään ei selvinnyt.
Ja melkein joka viikko sain vakuutella Pomolle ja asiakkaille, että en minä mittää pahhaa ole tehnyt. En tiedä, uskoivatko.
No, ne oli kaikki tietysti Soneran akuankkapalvelimilla.
Ja melkein joka viikko joku oli pimeenä.
Ja melkein joka viikko soittelin Soneralle, jonka palvelu soitti sellaista kivaa hissimusiikkia tunnin verran, ennen kuin mitään ei selvinnyt.
Ja melkein joka viikko sain vakuutella Pomolle ja asiakkaille, että en minä mittää pahhaa ole tehnyt. En tiedä, uskoivatko.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....