Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Junalla Kuopioon ja siitä Mikkeliin juna/expressbussi tms? Tai tre-jyväshyvä-mikkeli vaihdolla juna/EB?Vihtahousu kirjoitti:Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...
Came here for school, graduated to the high life
Tai Batmobiililla... täytyy kysyä pystyykö mutsi lähtemään 04 hki> 06 tre> 10 mikkeli, sitä varmasti kiinnostaaBliss kirjoitti:Taksilla tai tilaushelikopterilla. Kallista kylläkin...Vihtahousu kirjoitti:Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...

Joo, kiinnostaa ihan vitusti lähteä festareilta hautajaisiin ja sumplia niin saatanasti tinkimättä mukavuudesta paljoa. Pahalta näyttää että joutuis lähteä melkein heti keikkojen päätytyttyä ajelemaan mikkeliin ja mennä mökille yöksi kun ei siellä leirintäalueella varmasti nuku kun porukka viettää iltaa...exPertti kirjoitti:Kuulostaa lupaavalta reissulta.
Mun pannari epäonnistui toistamiseen
Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä
Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!

The great club outshines the individual, always and forever.
Liikaa kananmunaa.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseenMitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä
Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
1Tix kirjoitti:Liikaa kananmunaa.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseenMitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä
The great club outshines the individual, always and forever.
Öhh... mä laitan pannaripellilliseen 4Elppis kirjoitti:1Tix kirjoitti:Liikaa kananmunaa.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseenMitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä

Ja aina onnistuu
Liian vähän kananmunaa, liian vähän vispiä + liian vähän taikinan turvottamista.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseenMitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä
Mä taas haluaisin semmosen paksun ja litteän (äitin pannukakut), mutta tulos on aina kuplainen ja rapea. Ei niissäkään mitään valittamista ole ollut. Mä laitan kaksi munaa ja vispailen kyllä aika paljon, että saan jauhot sekaisin.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseenMitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
En Vaan Osaa, joten jatkan kaivauksia...Herra Manala kirjoitti:Rippaat itse siitä videosta?pikkuego kirjoitti:Jo ny on perse! Gary Mooren Over the hills and far away:n videoversiossa on mun mielestä parempi soolo, mut jokaikisessä levyversiossa on joku toinen versio. Mistä mä saan haalittua ton VIDEOversion mp3:na??
Kopsaa suoraan Bridget Jonesista koko hoito, niin pääset vähemmällä!Aito_Johanna kirjoitti:Minkä artistin tai bändin musiikki olisi stereotyyppisesti sellaista surullista nyyhkymusiikkia, jota itsesäälissä rypevä jätetty nainen voi kuunnella? Tarvitsen vinkkiä novellihenkilöä, en itseäni varten
Vakavasti ottaen, mieleeni ei tule yhtään varsinaisesti nyyhkytykseen erikoistunutta artistia, yksittäisiä biisejä kylläkin. Shania Twain, Celine Dion?
Yö ja Mamba.Aito_Johanna kirjoitti:Minkä artistin tai bändin musiikki olisi stereotyyppisesti sellaista surullista nyyhkymusiikkia, jota itsesäälissä rypevä jätetty nainen voi kuunnella? Tarvitsen vinkkiä novellihenkilöä, en itseäni varten
(itselleni ne kyllä aiheuttavat huonoja fiiliksiä, mutta kuulemma normaaleilla ihmisillä toimii)
http://www.youtube.com/watch?v=iuUYZJuzie0Aito_Johanna kirjoitti:Minkä artistin tai bändin musiikki olisi stereotyyppisesti sellaista surullista nyyhkymusiikkia, jota itsesäälissä rypevä jätetty nainen voi kuunnella? Tarvitsen vinkkiä novellihenkilöä, en itseäni varten
Portishead - maailman melankolisin bändi.
Jos mä olisin nainen - ja miksen olisi - haluaisin nyyhkylaulujeni esittäjäksi nimenomaan naisen. Kun mies laulaa jätetyksi tulemisesta, laulaa se yleensä aina jätetyksi tulleesta miehestä. Eihän AJ:n naispuolinen novellihenkilö sellaiseen voisi ikimaailmassa samaistua, eihän?!Bliss kirjoitti:Yö ja Mamba.Aito_Johanna kirjoitti:Minkä artistin tai bändin musiikki olisi stereotyyppisesti sellaista surullista nyyhkymusiikkia, jota itsesäälissä rypevä jätetty nainen voi kuunnella? Tarvitsen vinkkiä novellihenkilöä, en itseäni varten
P.s. Mamba ja Yö saavat kyllä miehenkin kyynelehtimään. Jollei siinä vaiheessa kukaan älyä jo vaihtaa levyä, seuraa ruumiita ja remontteja.
Eiks toi Sinead O' Connorin versio Nothing compares 2 yousta olisi hyvä? Ann kertoi sitä kuunnelleensa ko. tilanteessa.Aito_Johanna kirjoitti:Minkä artistin tai bändin musiikki olisi stereotyyppisesti sellaista surullista nyyhkymusiikkia, jota itsesäälissä rypevä jätetty nainen voi kuunnella? Tarvitsen vinkkiä novellihenkilöä, en itseäni varten
Sitten kun alkaa elämä voittaa, niin Gloria Gaynorin I will survive.