Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aava kirjoitti:Se on spekulointia ja olettamista siten, ettei palautetta voi antaa irrallisena palautteena vaan että se ikäänkuin aina johtaa johonkin. ... Minä en voi vastata kuin omista sanoistani ja ajatuksistani. Jos toiset spekuloivat ja sen mukaan reagoivat, minkä minä sille mahdan.
... Siispä se on oikeastaan ihan sama, mitä puhutaan. ... Ja kuten sanoin, on hyvä, että ilmaan nakellaan erilaisia perspektiivejä, mutta se nyt on hyvä yleissääntö muutenkin.
Tulkitsen tämän niin, että ympäristön suojelupyrkimykset ja sen "tietäminen", miltä sinua omasta mielestäsi olisi hyvä suojella, eivät sinua häiritse ainakaan yhtä paljon kuin minua aikanaan häiritsivät. No hyvä.
Ja eikai Gattacan ihmissuhdeongelmat lopu siihen, että hän lakkaa saamasta myönteistä palautetta. Ongelmahan on siinä, mitä hän sillä saamallaan palautteella tekee. Ilmeisesti hänellä on ikävä taipumus ylitulkita niitä. Mutta kai hän itsekin ymmärtää, miten alas itsensä alentaa, jos pelkästään jo vastakommentin saaminen (positiivisena) riittää hänelle kiinnostuksen eskaloitumiseen niin suureksi, että sitten, kun selviääkin, ettei kiinnostusta koskaan ollutkaan, masennus on valmis.
Itse olen tulkinnut (ja hän itsekin sanoo), että ei hän kyllä kovin tosissaan netissä kehumiaan naisia vonkaa. Ja on ihan kyllin fiksu ymmärtääkseen, ettei myönteinen palaute merkitse romanttista tai seksuaalista kiinnostusta (toisin kuin mustamaalaajat antavat ymmärtää). Ongelmallisia tilanteista tulee sitä kautta, että tuolla leikkimielisenä alkavalla "vonkaamisella" on tapana eskaloitua itseään toistavaksi ja kohdetta loukkaavaksi gore-henkiseksi irstailuksi. Kuvittelisin, että Gattacalle sen funktio on eräänlainen shokeeraaminen ja itsensä pidäkkeetön irti päästäminen ihmisten edessä, vähän ekshibitionistiseen tyyliin mutta koskien pään eikä housujen sisältöä (tai sitäkin, mutta pään sisällön kautta suodatettuna). Eli jonkinlainen halu näyttää itsensä ihmisille paljaimmillaan, raaimmillaan ja pahimmillaan, mennä niin pohjalle ettei sieltä pääse kuin ylöspäin. Hänellähän on siis sellaisia kokemuksia ja se käsitys, että ihmiset eivät pidä hänestä. Tuollainen ihmisten sokeeraaminen itsellään (siis sillä, mistä ihmiset eivät pidä) on joillekuille luonteenomainen keino pyrkiä hyväksymään itsensä.

Se, missä ajatus minun mielestäni menee mönkään, on että hän kuvittelee tosiaan olevansa vastenmielinen ja ruma ihminen. Siispä halutessaan esiintyä täysin paljaana ja omana itsenään, hän tulee esiintyneeksi eräänlaisena vääristyneenä oman itsensä mutanttina - vihassa, vahingonilossa ja ilkeyshakuisuudessa kieriskelevänä törkimyksenä. Eli vetäneeksi jonkinlaista olen ruma ihminen -performanssia, johon tietysti kuuluu hyväntahtoisten ja sievien nuorten naisten sukupuolinen loukkaaminen. Tämä puolestaan etäännyttää häntä siitä hyväksynnästä, jota hän ihmisiltä kuitenkin viime kädessä kaipaa ja jota hän selväjärkisyyskausinaan myös (etenkin häntä tuntemattomilta tahoilta) saa. Tämän seurauksena ihmiset (nekin, joilla ei vielä ole hänestä mitenkään huono kuva) alkavat pitää häntä rumana ja ilkeänä (luonnollisesti), mikä puolestaan lisää hänen tarvettaan esiintyä sellaisena.

Mielestäni sinä toimit varsin viisaasti suhtautuessasi häneen normaalin myönteisesti ja reagoidessasi aina vain niihin asioihin, jotka tuotiin eksplisiittisesti esille. Ja silloinkin, kun sanoit ettei saunominen kiinnosta, teit sen neutraalisti etkä vihamielisesti. Ja vielä erotit tämän siitä, että olit joka tapauksessa otettu joistakin kehuista. Bravo.
Mutta kyllä on joka tapauksessa kohtalaisen epämiellyttävä kokemus ottaa kantaa tällaiseen tilanteeseen.
Jäin ymmälleni sen suhteen, miksi osallistuit jos se on sinulle epämiellyttävää. Ei kai minulla ollut osuutta asiaan (kysyin sitä sinulta, mutta oletin olevan itsestäänselvää, ettei tarvitse vastata jos ei halua - anteeksi jos aiheutin tahtomattani jonkinlaista painetta!)?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Aito_Johanna kirjoitti:En.
Ok.
Aito_Johanna kirjoitti:Ja joo, mieluiten ennakkoon ennen kuin yksikään e-paskakikkare ehtii läjähtää päin naamaani.
Entä toivotko varoitusta julkisen mollaamisen menetelmällä (joka saattaa edistää, ja todennäköisesti edistää, paskakikkareiden lentelyä) vai neutraalisti (joko julkisesti tai yksityisviestillä)?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pyry-Matias kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Siis mikä olisi pois ja keneltä, ja miksi, ja miten se vastaa ylläolevaan ihmettelyyni (kysyin siis, kuka siinä häviäisi ja miten, jos vittuilun kanssa odotettaisiin siihen pisteeseen että on oikeasti aihetta antaa palautetta)?
Ja vastaan taas samoin. Kyse on hyvin todennäköisen vahingon ennaltaehkäisystä. Silloin hyvin todennäköinen kärsijä häviää - se on häneltä pois.
"Hyvin todennäköinen kärsijähän" on kerrasta toiseen joutunut kärsimään siitä huolimatta että sitä on yritetty "ennaltaehkäistä" niillä aiheettomilla vittuiluilla.
EveryWoman kirjoitti: Ja miksi Gattacan luovuttamisen (jonka en usko olevan totta ainakaan ihmisten kanssa toimeen tulemisen suhteen) pitäisi vaikuttaa siihen, että toivoisin Manalan, SikaMikan, elcon ja keitä kaikkia niitä nyt olikaan, ottavan vastuuta teoistaan? Ei tässä ole kyse Gattacasta vaan siitä käyttäytymismallista, jonka olen viime vuosien aikana ensimmäistä kertaa tajunnut sekä vahingolliseksi että hyvin laajalle levinneeksi, ja joka aiheuttaa minulle pahoinvointia siihen törmätessäni.
Tässä on kyse kokonaisuudesta. Kun Gat on lyönyt läskiksi, vaikka pyristeleekin, niin läskiksi lyönyt ihminen voi hetken toimia hyvin, mutta lopulta totuus paljastuu. Tämä GATIN ITSENSÄ esiintuoma ja ihan ITSE hokema luovuttaminen vaikuttaa tietenkin "pahojen poikien kommentteihin". Et voi tässä valita vain itseäsi miellyttäviä tai kantaasi tukevia aspekteja.
Siis jos joku sanoo luovuttaneensa, niin on enemmän ok vittuilla hänelle kuin sellaiselle henkilölle joka ei ole luovuttanut? En ymmärrä. En ole nähnyt mainittujen tyyppien kiusaamisen millään tavalla rajoittuvan kohteisiin, jotka sanovat luovuttaneensa - kiusaamisen tavat vain ovat erilaisia kohteesta riippuen. Gattacan kohdalla perusteluna on viattomien tyttölasten suojeleminen (tai sinun mukaasi se, että hän on luovuttanut), Homeboyn kohdalla se että hän on (kiusaajien mukaan) tyhmä, satunnaisesti vaihtelevan kohteen kohdalla se että tämä kerjäsi sitä, minun kohdallani se että olen liian idealisti - syyt vaihtuvat, kohteet vaihtuvat, vittuilijat sen sijaan pysyvät.

Olen hyväksynyt sen, että Kitinän keskustelukulttuuriin kuuluu vittuilu huumorimielessä, mutta aiheeton vittuilu ei kyllä mene läpi. Ei huumorina eikä varsinkaan minkään sortin "auttamisena" tai "ennaltaehkäisynä". Se kun ei auta ketään eikä ennaltaehkäise mitään, vaan provosoi ei-toivottavaa käytöstä lisää (ja pelkään, että sitä vittuilijat alitajuisesti juuri haluavatkin). Se on yleismaailmallinen ilmiö. Sitä esiintyy parisuhteissa, työpaikoilla, kaveriporukoissa, kaikkialla missä ihmiset ovat keskenään tekemisissä. Toisilta odotetaan itsestäänselvyytenä pystymistä kaikkeen siihen, mihin itse pystytään. Annetaan passiivisesti uusia "mahdollisuuksia" määrä X, minkä jälkeen todetaan toisen olevan vajaa ja kunnioitusta ansaitsematon eli sosiaalisesti lainsuojaton, ellei toiminta ole muuttunut. Kannustusta - tai edes ihmisarvoista kohtelua silloin kun kohde on sen käytöksellään ansainnut - ei tarjota, ja tämä mukamas on perusteltua koska tyyppi on vajaa. Ja tyyppihän oli vajaa siksi, että ei alusta asti tajunnut olla samanlainen kuin minä itse. Tätä ilmiötä minä tässä ketjussa kritisoin, eikä se liity yhtään mitenkään siihen, sanooko Gattaca luovuttaneensa vai ei.
EveryWoman kirjoitti: Miten niin pidän älykkäänä mutta en kuitenkaan? En tajua mitä tarkoitat enkä tajua miten liittyy mihinkään.
Siis pidät häntä hyvänä(älykkäänä) asiakeskustelijana. Ymmärrät häntä pääosin VAIN viattomana ja väärinymmärrettynä uhrina. Kuitenkin kaitset häntä äidillisesti kuin pikkulasta(tyhmä).
Häh? Kaitsen äidillisesti? Oletko ehtinyt unohtaa kaikki ne kerrat kun olen argumentoinut Gattacan toimintaa vastaan (silloin kun on antanut siihen aihetta)? Luuletko, että jos Gattacan tilalla olisi kuka tahansa muu henkilö, en käyttäytyisi aivan samalla tavalla? Kuten yllä ja jo aiemmin olen pitkin puhein selventänyt, minua *tuttaa tämä ilmiö. Ilmiö, ei se että kyse sattuu tällä kertaa olemaan juuri Gattacasta.

Jos olisin seuraamassa vaikkapa ND:n parisuhdekiemuroita aitiopaikalta ja ND:n täyttäessä tiskikonetta vaimo sanoisi kyläileville perhetutuille: Tuo meidän ND on kyllä sitten niin kiero mies! Esittää ahkeraa kotitöissä heti kun on vieraita paikalla, eikö niin höpönassu mieheni?, puuttuisin asiaan aivan samalla tavalla. Älkää rankaisko ihmisiä silloin kun he eivät anna aihetta, vaan antakaa myönteistä palautetta (tai jos ette itse pysty siihen, niin pitäkää vähintään turpanne ummessa jos joku muu pystyy)! Siinä pointtini kokonaisuudessaan. Onko se niin vaikea ymmärtää?
Gat on kohta 50-vuotias aikuinen mies. Hänellä tulisi olla vastuunottokyky ja kyky keskustella edes jotenkin sivistyneesti ja vastapuolta kunnioittaen. Nuo aivan perustaidot jokainen hankkii aikamiehen ikään mennessä, jos haluaa pärjätä edes jotenkin ihmisten kanssa.
Niin, ja ND:n (kuvitteellinen!!!) vaimo ajattelee: Kyllä ison miehen tulisi olla oppinut jo tuohon ikään mennessä täyttämään tiskikone säännöllisesti ja ilman vaimon painostusta! En tasan käy kehumaan nyt kun kerrankin täyttää sen - kärsiköön nyt omasta tyhmyydestään! Yllättävän moni on valmis elämään koko elämänsä vihan, kyräilyn ja arkisen kurjuuden värittämissä parisuhteissa, työoloissa ja nettiyhteisöissä vain saadakseen kostaa toisille näiden virheitä tilaisuuden tullen. Tai, kuten tässä tapauksessa, lisäämään toisten epäonnistumisen mahdollisuutta saadakseen hetken vahingoniloa. Se oksettaa minua, edelleen.
Gat on ITSE valinnut TIETOISESTI toisin ja totta munassa maksaa hintaa jatkuvasti muutenkin kuin palstalla.
Höpö höpö. Ei kukaan tee tuollaista valintaa täysin tietoisesti. Vuonna 2075 keuhkosyöpään sairastuva ei tee vuonna 2008 tupakointiin liittyvää valintaansa tietoisena siitä, miltä se tosiasiallinen syöpä tuntuu, haisee, maistuu ja näyttää, ja millä kaikilla tavoilla se vaikuttaa elämään - ihan vain siksi että kukaan ei pysty sitä hänelle tyhjentävästi kuvailemaan. Kokonaisvaltaisemman elämäntavan kohdalla tilanne on vielä paljon mutkikkaampi. Ei sosiaalisesti hankalaa elämää vain päivänä muutamana yhtäkkiä päätetä alkaa elää. Kukaan meistä ei tiedä, mitä meistä olisi tullut jos olisimme kasvaneet samoissa olosuhteissa kuin Gattaca. Kenestäkään ei olisi tullut täsmälleen samanlaista kuin Gattaca (biologisista eroista johtuen), mutta monelle olisi voinut käydä huonomminkin. Alkoholistiksikaan ei päätetä tulla vaan ajaudutaan.

Kyseessä on loppumaton pienien valintojen sarja, ja tie ulos on sellainen myös. Niitä valintoja pitäisi jaksaa tehdä yksi toisensa jälkeen ja hyväksyä, ettei mikään niistä taikaiskun tavoin muuta elämää yhtäkkiä muuksi vaan ainoastaan vie pienen askeleen verran oikeaan suuntaan. Jos oikeasta suunnasta ei saa minkäänlaista vihjettä, koska kaikki mahdollinen myönteinen palaute (ja sen tuoma pieni annos voimaa ja motivaatiota) pilataan ympäristön toimesta, niin en ihmettele että se pohja löytyy kerta toisensa jälkeen aina uudestaan.

Mieti jotakin omaa pahettasi (ei, en väitä että mikään niistä olisi yhtä vahingollinen ympäristölle kuin Gattacalla), josta sinun on ollut vaikea päästä irti. Sinulla on muistaakseni tyttöystävä - joko hän on alkanut huomautella sinulle mielestään ikävistä tavoistasi? Kykenetkö muuttamaan ne aivan yhtäkkiä muuksi? Ei sinun kuulukaan kyetä. Ihmisen ei ole helppoa murtautua ulos prosesseista, joiden mukaan on tottunut elämään. Moni tarvitsee siihen vähintään sitä positiivista palautetta, koska kyse toden totta on oppimisesta. En ymmärrä miksi kukaan tietoisesti haluaisi pilata keneltäkään mahdollisuuden oppia.
Viimeksi muokannut EveryWoman, 09.04.2008 1:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

NuoriDaavid kirjoitti:Manalalle:
Asiaan liittymätön tarkennus: HB lähti, koska oli uhannut tappaa suunnilleen kaikki.
Voisitko olla suoltamatta paskaa.

Se tais olla se teidän kaikkien oma rakas pusnusvittuliha, joka silloisessa selkkauksessa otti asiakseen uhkailla väkivallalla. Tyhjäpääbratzin kaunaiset narttuilut, yhdistettynä puuhelmibukowskin ja sen future-self sekopääukin stalkkailuihin, eivät enää jaksaneet naurattaa ketään..paitsi teitä. Siksi.

Missä oli noi vitun hienot mielipiteet, joita tässäkin ritarillisessa ketjussa on viljelty, silloin kun tilanne oli päällä? Haistakaa vittu, ihan joka iikka. Onko tapana puhua biojätteistäkin vielä vuosia sen jälkeen kun setä on vienyt ne kippa-autolla tunkiolle? Onko ikävä? Taitaa vähän olla. Ripuli tuli housuun ja valu puntista maahan. Jälkisiivousta ei siis kaivata, mut ruokavalionsa vois tsekata itse kukin.

Miksikäs muuten semmosta ihmistä kutsutaan joka ympäröi itsensä hulluilla tunteakseen itsensä terveeksi? Etkös sä WanhaGoljat ole jonkinsortin analyysin varmaan läpikäyny joskus itsekin, et voisit niinku antaa tähän meille sen tautiluokituksen?

Ai niin.., jos en silloin uhannut tappaa kaikkia, niin otetaan vahinko takas. Tuli semmonen tunne just. Mut kivat keväiset ihanuudet vaan teille kaikille ja ootte ihan hullui, iik. Söin tänään kaks jukurttia ja koulus oli tosi tylsää samihyypiäpelaspaloo ja asuntolainavauva.
Rotan aivot valtasivat pääni.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ann kirjoitti:pusnusvittuliha
Paskasateen uhallakin: :h:
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:45-kesäistä koiraa kasvattamassa, huomaan.
Kuten sinäkin, sillä erotuksella että käytät kasvatusmenetelmiä jotka tiedetään tehottomiksi.
Ei, en ole todellakaan kasvattamassa ketään. En pätkääkään usko mihinkään muutokseen, ja sen olen jo sanonut useampaan kertaan. Miksei se mene jakeluun? Sinä sen sijaan kuvittelet omistavasi jonkun yli-inhimillisen oikeuden- ja moraalintajun, jonka valtuuttamana voit opettaa ketä tahansa vääräuskoista ikään ja ideologiaan katsomatta. Sanoin jo ettemme tule olemaan toistemme kanssa samaa mieltä tästä asiasta, eikä tässä asiassa ole minun mielestäni siksi enää mitään keskusteltavaa. Mikä pistää siis jatkamaan kuin rikkinäinen levysoitin samaa "te vittuilijat" -mantraa? Jos haluan joustavampaa keskusteluseuraa, huudan PetriFB:n paikalle.
Minun toimintani ei ole palautetta Gattacalle vaan palautetta Gattacaa aiheettomasti piikitelleille.
No sehän on mukavaa, että tarkoitus pyhittää keinot, kun aletaan sontaa esiin lapioimaan. Joka tapauksessa lopputulos on se, että sinä tässä ketjussa olet aiheuttanut ylivoimaisesti eniten negatiivisten asioiden esilletuontia Gattacan henkilöä kohtaan. Opettelehan pikkuhiljaa ottamaan vastuu teoistasi.

Käsi ylös kenen mielestä vittuilijoihin kastijaottelua, koiranopetusniksejä jakava ja gattacan traumapsykoanalyyseja suoltava Leimasin-EW on tämän ketjun pahin aiheeton vittuilija?

_o/
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:Ei, en ole todellakaan kasvattamassa ketään.
Tekosi vaikuttavat siihen, mihin suuntaan Gattacan käytös muuttuu, olitpa siitä tietoinen (= otatko vastuun) tai et.
Sinä sen sijaan kuvittelet omistavasi jonkun yli-inhimillisen oikeuden- ja moraalintajun, jonka valtuuttamana voit opettaa ketä tahansa vääräuskoista ikään ja ideologiaan katsomatta.
Olen esittänyt toivomuksen ja perustellut sen funktionaalisesta näkökulmasta, tavoitteena meidän kaikkien inhoamien uhrimenojen vähentäminen. Omien sanojesi mukaan haluaisit itsekin vähentää niitä.
Sanoin jo ettemme tule olemaan toistemme kanssa samaa mieltä tästä asiasta, eikä tässä asiassa ole minun mielestäni siksi enää mitään keskusteltavaa.
Niinpä sanoit, mutta näköjään kuitenkin edelleen keskustelet.
Minun toimintani ei ole palautetta Gattacalle vaan palautetta Gattacaa aiheettomasti piikitelleille.
No sehän on mukavaa, että tarkoitus pyhittää keinot, kun aletaan sontaa esiin lapioimaan. Joka tapauksessa lopputulos on se, että sinä tässä ketjussa olet aiheuttanut ylivoimaisesti eniten negatiivisten asioiden esilletuontia Gattacan henkilöä kohtaan. Opettelehan pikkuhiljaa ottamaan vastuu teoistasi.
Olen tietoinen (= otan vastuun) siitä, että tuon keskustelussa esiin Gattacaan liittyviä kielteisenä pidettyjä asioita. Sinä taas olet viimeinen henkilö, jolla tästä aiheesta on varaa minua sättiä, koska olet kunnostautunut samassa toimessa itsekin - sillä erotuksella että sinun tapauksessasi se on vihamielistä. Minä uskon että en ole loukannut Gattacaa siten kuin te vittuilijat (ja jos ilmenee että olen, niin en suinkaan sinun tyyliisi jatka loukkaavalla linjalla vaan pyydän anteeksi ja lopetan). Kysytään miten on kun hän palaa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Olen esittänyt toivomuksen ja perustellut sen funktionaalisesta näkökulmasta
Täältä katsottuna missä minä seison, sinä olet esittänyt ainoastaan hattarapäisiä uskomuksia, joita empiria ei tue.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Olen esittänyt toivomuksen ja perustellut sen funktionaalisesta näkökulmasta
Täältä katsottuna missä minä seison, sinä olet esittänyt ainoastaan hattarapäisiä uskomuksia, joita empiria ei tue.
Jos empiria tukee sinun toimintaasi, eikä minun, niin miten niin et yritä kouluttaa Gattacaa (kuten äsken väitit)? Ja miksi et vastannut tähän kysymykseeni (ja sarjaan muita): Paransiko muiden etukäteisvittuilu oman arviosi mukaan HB-keissiä jotenkin?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Jos empiria tukee sinun toimintaasi, eikä minun, niin miten niin et yritä kouluttaa Gattacaa (kuten äsken väitit)?
Lupaathan miettiä tätä pähkinää ihan koko yön, ja kertoa huomenna miten kävi?
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

EveryWoman kirjoitti: Jäin ymmälleni sen suhteen, miksi osallistuit jos se on sinulle epämiellyttävää. Ei kai minulla ollut osuutta asiaan (kysyin sitä sinulta, mutta oletin olevan itsestäänselvää, ettei tarvitse vastata jos ei halua - anteeksi jos aiheutin tahtomattani jonkinlaista painetta!)?
(Vastaan muihin kohtiin myöhemmin. Suollan tämän nyt tärkeimpänä heti ensin ulos.)

Jos multa jotain kysytään, vastaan. Tuossa kommentissasi kyllä kieltämättä vähän hämmensi se, että mulla ei ole aiempiin sanottaviini juurikaan enää mitään lisättävää. Minä jotenkin koin, että tulin jo vastanneeksi noihin...

Mutta se varsinainen epämiellyttävyys ei liittynyt sun kysymykseen vaan oli vaan yleinen ihmetyslause tälle koko keskustelumönjälle. Indeed, olisi ehkä pitänyt tämäkin selvennys tuohon ed. viestiin laittaa.

Varsinaisesti se epämiellyttävä olo tulee siis siitä, että miten täällä joskus näkee, että jonkun elämäntilanne ja sen mahdollinen ongelmallisuus on otettu jonkinlaiseksi viihteeksi tai vitsailunaiheeksi. On epämiellyttävää, jos minultakin lähtökohtaisesti oletetaan sellaista suhtautumista tai sellaisen sietämistä. Ja se, että tulee tarve oikaista se, "ottaa kantaa" sellaiseen suhtautumiseen, on epämiellyttävää. Muttei se siis ole järjestelmän tai kenenkään nimimerkin vika vaan lopputulos minun ehkä tosikosta suhtautumisesta tunneasioihin.

Kuten kirjoitin Kitinä-Amorin palstalle vastaukseksi niihin leikkimielisiin kommentteihin siellä, minä en pysty enkä halua suhtautua kenenkään mahdollisiin kiinnostuksenkohteisiin kevytmielisesti - missään. Ja juuri sen vakavuuden takia viitsinkin näistä nytkin jauhaa. En kertakaikkiaan halua tulla väärinymmärretyksi sen suhteen, miten suhtaudun tunneasioihin tai edes niiden mukanaolon mahdollisuuteen.
Viimeksi muokannut Aava, 09.04.2008 5:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aava

Viesti Kirjoittaja Aava »

EveryWoman kirjoitti:Tulkitsen tämän niin, että ympäristön suojelupyrkimykset ja sen "tietäminen", miltä sinua omasta mielestäsi olisi hyvä suojella, eivät sinua häiritse ainakaan yhtä paljon kuin minua aikanaan häiritsivät. No hyvä.
Ei häiritse. Kyllä minä sieltä seasta sen oman ääneni löydän :)

Jos esim. joskus olisin tilanteessa, jossa joku tuttavani on nähnyt, että minulle on valehdeltu, minua on petetty tms., haluaisin, että mulle tultaisiin kertomaan se. Oli se totta tai ei, sellaisen mahdollisuuden mielessäpitäminen ei minusta olisi missään tapauksessa automaattisesti haitallista.
EveryWoman kirjoitti: Ja on ihan kyllin fiksu ymmärtääkseen, ettei myönteinen palaute merkitse romanttista tai seksuaalista kiinnostusta (toisin kuin mustamaalaajat antavat ymmärtää).


No hyvä näin. Mutta omalla kohdallani en silti pitänyt hänen tavastaan leikkimielisestikään vitsailla millään avioehdoilla, vaimoudella tms...
EveryWoman kirjoitti: Se, missä ajatus minun mielestäni menee mönkään, on että hän kuvittelee tosiaan olevansa vastenmielinen ja ruma ihminen.


Joo. Tämä tosiaan näyttää olevan totta hänen kohdallaan. Toivottavasti hän pääsee siitä eroon.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Jotenkin yllättävää, että tuo Ann on todella noin tyhmä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Manalalle:
Asiaan liittymätön tarkennus: HB lähti, koska oli uhannut tappaa suunnilleen kaikki.
Voisitko olla suoltamatta paskaa.

Se tais olla se teidän kaikkien oma rakas pusnusvittuliha, joka silloisessa selkkauksessa otti asiakseen uhkailla väkivallalla. Tyhjäpääbratzin kaunaiset narttuilut, yhdistettynä puuhelmibukowskin ja sen future-self sekopääukin stalkkailuihin, eivät enää jaksaneet naurattaa ketään..paitsi teitä. Siksi.
Uh. Jaksaisko sitä käydä noin sadan sivun flametusketjun läpi? Kerran kävin, kun etsin sieltä Geezun uhkausta ja muistan, että löysin yhden, jossa hän uhkasi väkivallalla. Mielestäni HB uhkasi myös. Hänen poistumissyynsä tietää varmuudella vain hän itse.

Edit: tämä löytyikin helposti.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5418& ... sc&start=0

Kyllä tässä mielesti HB:llä napsahtaa ennen Geezua.

Edit2: en vielä löytänyt ensimmäistä väkivallalla uhkausta, mutta HB:llä siis napsahti ensin.

Edit3:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5418& ... &start=100

Geezu uhkasi irl-väkivallalla ensin.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.04.2008 9:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Feminiininen puoleni tuntuu nyt olevan maskuliinista vahvempi, koska olen enemmän EW:n kuin pahojen poikien puolella.

Onhan sitäkin nähty, moottorisahamurhaaja tulee uskoon ja käyttää loppuelämänsä hyvän tekemiseen.

Eli en olisi automaagisesti ennaltaehkäisevästi ratsastamassa valkoisen hevosen selässä pelastamaan neitoa pulasta, ennen kuin mitään on tapahtunut.
Joo, hän voi ruveta moottorisahalla veistelemään karhupatsaita. :lol: (tuli ekana mieleen)

Kyllä minäkin haluaisin uskoa, että G-mies vielä yksi kerta yllättää kaikki puskan takaa ja kääntää kaiken voitoksi. Tavallaanhan hän viime aikoina jo osittain tehnyt sen. Vai kuka teistä olisi pari vuotta siten uskonut jos olisin kertonut, että G-mies on miljonääri ja ajelee Freelanderilla. Eihän hänellä ole enää muita ongelmia kuin oma mielensä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Crowbar kirjoitti:Niinpä, KGrillit nää ritarit syöttäis G-miehelle ensimmäisenä. Nyt ollaan intternetissä suojelemassa!
Juu ei henkilökohtaisen agendan poikastakaan. Kaverille ei jätetä. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

1108 kirjoitti:Pakko vastata että nainen on seksikkäimmillään kävellessään alttarille hääpuvussa.
Sillä pynttäytymisellä vain varmistetaan ettet unohda sanoa tahdon. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Ei mitään uutta länsirintamalta.
Liian korkean BMI:n omaaville naisille voi vittuilla vapaasti. Ei tyttöystävämateriaalia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Frederik Krueger kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Ei mitään uutta länsirintamalta.
Liian korkean BMI:n omaaville naisille voi vittuilla vapaasti. Ei tyttöystävämateriaalia.
Veikkaan kyllä lähinnä tässä olevan kyseessä käänteisen psykologian. Ei Tix voi olla noin kranttu. :)
Came here for school, graduated to the high life
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Frederik Krueger kirjoitti:Liian korkean BMI:n omaaville naisille voi vittuilla vapaasti. Ei tyttöystävämateriaalia.
Elukka, sinäkö se oot :h:
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ei tyttöystävämateriaalia.
Elukka, sinäkö se oot :h:
Arvelet Elukan ottaneen elämäntehtäväkseen minun epäkelpoisuuteni korostamisen? Toivottavasti asiani eivät sentään ole ihan niin huonosti.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eiks näitä uusia "tiiän-sun-juttus-mut-te-ette-tiiä-kuka-mä-oon" nimimerkkejä vois vetää vähän vesurilla? Hameet päälle ja riviin perseet pystyssä vaan.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Tix kirjoitti: Ei mitään uutta länsirintamalta.
Liian korkean BMI:n omaaville naisille voi vittuilla vapaasti. Ei tyttöystävämateriaalia.
Veikkaan kyllä lähinnä tässä olevan kyseessä käänteisen psykologian. Ei Tix voi olla noin kranttu. :)
No hitto, jopa Panu Höglund on haukkunut minua julkisesti hulluksi kuin käkikello! Ikävät faktat täytyy yksinkertaisesti ottaa faktoina, lakimies hoiti vain velvollisuutensa ja tökkäsi kipukohtaan!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Veikkaan kyllä lähinnä tässä olevan kyseessä käänteisen psykologian. Ei Tix voi olla noin kranttu. :)
No hitto, jopa Panu Höglund on haukkunut minua julkisesti hulluksi kuin käkikello! Ikävät faktat täytyy yksinkertaisesti ottaa faktoina, lakimies hoiti vain velvollisuutensa ja tökkäsi kipukohtaan!
Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa. Valitettavasti palstan henkinen ikä on jossakin yläasteen tienoilla ja se näkyy ulosannissa.

*räpsäyttää virtuaalisesti rintaliivinnauhaa* :)
Came here for school, graduated to the high life
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa.
Öh. Jos viittaat tällä minuun, niin olet vielä hullumpi kuin prosessi, Höglund ja Adolf Hitler yhteensä.
Vastaa Viestiin