Katuhaukkaa on tullut nyt uusintakierroksellakin katsottua, mutta en ole koskaan nuorempanakaan tuntenut mitään seksuaalisia ahaa elämyksiä sinne suuntaan. Sen motskarin halusin, ilman kuljettajaa.
NuoriDaavid kirjoitti:Avaruusasema Alfan Maya oli ensimmäisiä, jotka laittoivat vipinää punttiin
]
oot vanha gubbe jo, sillä mä en muista kuin Alfan hienon aluksen. Vitut sitä sillon mitään miisuja vielä osaannt tsiigailla.
Ps. Sarjan originaali nimi on Space 1999
No itse asiassa tytöt alkoivat kiinnostaa juuri siinä ensimmäisen ja toisen tuotantokauden välissä. Toinen tuotantokausihan tuli kait suomessa vasta pari vuotta ensimmäisen jälkeen, ja tuo Maya tuli mukaan vasta toisella tuotantokaudella.
Tst-parin Makepeace (Glynis Barber) aiheutti jonkinasteisia värinöitä teinipojan nivustaipeissa. Joanna Lumley olisi myös Safiirissa ja Teräksessä aiheuttanut varmasti sydämentykytyksiä sillä tavalla ellei sarja olisi ollut niin pelottavan jännittävä.
Alle kouluikäsenä olin rakastunu The Monkeesin Davyyn, siihen pieneen äijään.
Tota McGyveria en tajuu, mun mummon tykkäs siitä, muistan ku se kehu sitä kerran kun olin lapsi ja mä olin ihan järkyttyny.
Oli ihan kauheeta että se katteli muita miehiä vaikka oli naimisissa.
Twin Peaksin Bobby oli ihan sairaan ihana, siis sairaan ihana, mut mielestäni oon jossain sen nähny nyt myöhemmin niin ei se enää oo yhtään komee.
Mulli75 kirjoitti:Muistan kun joskus 90-luvulla tuli joku tv-sarja jossa Catherine Zeta-Jones näytteli ja siinä oli ainoa syy miksi katsoin ko. tv-sarjan.
Josh Brolin - The Goonies
Sean Astin - myöskin The Goonies
Bruce Willis - Justiinkin Konnankoukuissa
Judd Nelson - The Breakfast Club
Patrick Dempsey - Can't Buy Me Love
Mäkkaiver on edelleen ihku - siis ihmemiehenä.
swirl kirjoitti:
Oih, Sam on mun mielestäni tosi söpö
Edit: hidas! Sama mies siis kyseessä!
Noni Elppa, siinäs kuulit..mä en ole ainoa, joka on "ihan hassu"!
Nyt vaan tahtoisin tietää, mikä sen ihmisen sukunimi on. Ois vähän helpompi kuuklettaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.