Ainakin kertaalleen on osunut pultti jengoilleVihtahousu kirjoitti:Elppis kirjoitti: Totaalisen äippääntynyt ElppisSitähän mä oon kertonut, susta tulee hyvä mutteri

Turha sitä on yhtä kertaa enempää antaa.. Siihen hyvään vaan tottuis.pikkuego kirjoitti:Ainakin kertaalleen on osunut pultti jengoilleVihtahousu kirjoitti:Elppis kirjoitti: Totaalisen äippääntynyt ElppisSitähän mä oon kertonut, susta tulee hyvä mutteri
Muistan kun aikoinani poikkesin kanssa, kukaan ei kertonut minulle että kielilävistys ja korvalävistykset piti repiä pois. Röntgenin tulos: Numba ilman lävistyksiä. Niitä takasin saanut vaikka kuinka yritin. Vitutti, kieli oli kokolailla parantunut silloin.BettyB. kirjoitti:Se olis sitten hammasröntgenin paikka, yippee!
Korporaatio sai tänään erittäin kiukkuisen puhelun joltain "metallistilta", kun juontajat olivat erehtyneet niputtamaan puheissaan gootit ja tappohevi-musiikin ystävät samaan genreen.1108 kirjoitti:Ja minusta goottia saa tekemälläkään.
aimohaiku kirjoitti:Työasiat tuntuvat rullaavan paremmin kuin aikoihin. On lippu rokkikeikalle, sovittuja tapaamisia ystävien kanssa, elämää voi taas suunnitella hieman pidemmällä tähtäimellä ja exälläkin tuntuu tulleesta viestistä päätellen olevan kaikki hyvin. Tuntuupa taas kivalta olla minä.
Meitsi briiffaa!Bliss kirjoitti:mun täytyy ilmeisesti alkaa katsoa Salkkareita
Mutta miksi ihmeessä jämähtää yhteen luokkaan, genreen tai kategoriaan, kun hyvää musiikkia (jos kohta paskaakin) on kaikissa tyyleissä? Jos on mahdollista maistella seisovan herkkupöydän jokaiselta lautaselta, miksi jauhaa sitä samaa makaryynilootaa joka aterialla?1108 kirjoitti:blackmetal luokkaan.