Operalle sosiaalipokea
Operalle sosiaalipokea
meidän suhteessa kaikki käy paitsi eläimet, lapset ja kakkaleikit.
Mites teillä muilla?
Operan toive topikki.
Mites teillä muilla?
Operan toive topikki.
Mahdollisissa tulevissa suhteissa käy pano edestä ja takaa,Lick It kielarointi ois ihan MUST juttu,tykkäisin ehdottomasti että tyttö/nainen istuis mun sylissä ja mä sen,vuoroin vieraissa.Kakkaleikeille,eläinseksiin ja lapsiin sekaantumiseen en henk.koht alennu,hope no ei nainenkaan.
Loppukanettina todettakoon etuna pervous&sairas huumorintaju

miten on nekrofilia?Enthu kirjoitti:Mahdollisissa tulevissa suhteissa käy pano edestä ja takaa,Lick It kielarointi ois ihan MUST juttu,tykkäisin ehdottomasti että tyttö/nainen istuis mun sylissä ja mä sen,vuoroin vieraissa.Kakkaleikeille,eläinseksiin ja lapsiin sekaantumiseen en henk.koht alennu,hope no ei nainenkaan.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- LillyMunster
- Kitisijä
Hmm... Aikalailla "kaikkea" on tullut vuosien varrella kokeiltua. Ulosteet, kuolleet, elukat, kuolleet elukat, ja muut puolustuskyvyttömät jätetään pois.
Kaikki mikä tapahtuu vastentahtoisesti ei kuulu asiaan.
Kaikki mikä kahden aikuisen täysissä järjissään olevan välillä tapahtuu on sallittua, mikäli se ei ole kovin laitonta.
Kaikki mikä tapahtuu vastentahtoisesti ei kuulu asiaan.
Kaikki mikä kahden aikuisen täysissä järjissään olevan välillä tapahtuu on sallittua, mikäli se ei ole kovin laitonta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
Luulen, että kuollut liha on vain kuollutta lihaa... Mutta eikös hiljaisuus ole myöntymisen merkki..?kyyppo kirjoitti:Jos haluaa kokeilla kuollutta, niin mistä tietää onko se ruumiin mielestä vastentahtoista?LillyMunster kirjoitti: Kaikki mikä tapahtuu vastentahtoisesti ei kuulu asiaan.

Jooh. Minä en halua kokeilla, eli tämä moraalinen ongelma ei onneksi ole minun ongelmani.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pönttö! Kitinävaikutus on selvä!1108 kirjoitti:Oho, sanavarastosi on kasvanut vuosien aikana!Enttu kirjoitti:Ei ole kokemusta nekrofiliasta,mä mihinkään kuolleisiin ruumiisiin kajoa
Sillä aikaa kun sä oot vaan poraillu ja naulaillu lautoja käsiisi nii enttupas on jo suorastaan kasvanut sinusta ohi!

Pyyhin Netikettiin..