Tix kirjoitti:eRomanssi! Kenties vaikka naisen kanssa?
Oooooooooo... enpä tuota tullut lainkaan ajatelleeksi. Kukahan olis potentiaalinen romanssin vastapuoli??
Mähän vonkasin sua jo siellä joululahjaketjussakin, ku kerroin et saisit multa ne toivomasi joululahjat, jos mulla vaan olis varaa. Mutta ehkä et tunnistanut sitä vonkaukseksi, kun myönsin totuuden jo ennen kuin sitä kysyttiin, eikä se kuulu pelin henkeen.
Tilasin 2kpl 8000k Xenon-lamppuja, nyt menee muailma autoillessa xinisex!
Auton huolto edessä, meinasin remppauttaa isosti kerralla: jakohihna+vesipuNppu, termari plus öljyt. Tais jotain muutakin hilpettä olla, mutta ei niitä kaikkea voi muistaa.
Vihtahousu kirjoitti:Tilasin 2kpl 8000k Xenon-lamppuja, nyt menee muailma autoillessa xinisex!
.
EIkös koko valaistussysteemi pidä muuttaa, koska Xenon-valojen kanssa pitää olla automaattinen korkeuden säätö ja xenon-valaisimiset vaativat oman erityisen virransyöttönsä? Ei siinä pelkät lamput riitä.
Vihtahousu kirjoitti:Tilasin 2kpl 8000k Xenon-lamppuja, nyt menee muailma autoillessa xinisex!
EIkös koko valaistussysteemi pidä muuttaa, koska Xenon-valojen kanssa pitää olla automaattinen korkeuden säätö ja xenon-valaisimiset vaativat oman erityisen virransyöttönsä? Ei siinä pelkät lamput riitä.
Kylli, pitäs muuttaa ellei autossa ole jo Xenonit valmiina
NuoriDaavid kirjoitti:
No eiks se muailma jo ole sitten xininen?
No nuo nykyiset ovat jo 4 vuotta wanhat, joten aika vaihtaa uusiin tehokkaampiin, samalla voi päivittää värilämmön lähemmäksi xinistä 4300k->8000k
Näin sellaisen Xenon-auton tässä yksi yö. Näytti ihan batmobiililta kun hohkasi kelmeää valoa ympärilleen ja näytti sen vuoksi leijuvan ilmassa. Siistiä! Herätti tosin kysymyksen näkeekö sinisessä valossa yhtä hyvin?
Näin neljän tunnin aamu-unien jälkeen pitää hetki tasoitella rytmiä ennen kuin voi lähteä fillaroimaan salille. Kaksi kuppia kahvia laskee varmasti pulssin. Uskoisin ja kokeilen.
Melnais kirjoitti:Näin sellaisen Xenon-auton tässä yksi yö. Näytti ihan batmobiililta kun hohkasi kelmeää valoa ympärilleen ja näytti sen vuoksi leijuvan ilmassa. Siistiä! Herätti tosin kysymyksen näkeekö sinisessä valossa yhtä hyvin?
No tuota, ei valoteho (= x3) ainaskaan ole huonompi kuin normaaleissa lampuissa. Valon aallonpituus vaihtelee jonkun verran, riippuen lampusta.
Melkein "luonnollisesta" purppuraan väriin. Itse päätin testata paria astetta sinisempää. Kaikki Xenon-valot ovat kässätäkseni ihan hitusen ainakin sinertäviä. Kyllä ainakin omilla 4 vuotta wanhoilla näki vielä aivan varmasti yhtä hyvin kuin suoraan_pakasta_vedetyillä_normilampuilla.
Pimeellä makean näköistä Ja kerava-kommentit voi jättää väliin, se on MUN auto!!!1224+254
Melnais kirjoitti:Näin sellaisen Xenon-auton tässä yksi yö. Näytti ihan batmobiililta kun hohkasi kelmeää valoa ympärilleen ja näytti sen vuoksi leijuvan ilmassa. Siistiä! Herätti tosin kysymyksen näkeekö sinisessä valossa yhtä hyvin?
Ei tietenkään, ne valot vain ulkonäön takia
Hyvin näkyy, olen oikein tyytyväinen. Itseasiassa Xenonvalot ovat valkoisemmat kuin tavalliset halogeenit. Ne vain näyttävät sinisiltä, jos silmä on säätänyt valkotasapainon normaalien halogeenien mukaan.
NuoriDaavid kirjoitti:Hyvin näkyy, olen oikein tyytyväinen. Itseasiassa Xenonvalot ovat valkoisemmat kuin tavalliset halogeenit. Ne vain näyttävät sinisiltä, jos silmä on säätänyt valkotasapainon normaalien halogeenien mukaan.
Mäkin haluun Xenon-valot!! Saanhan, isi, saanhan?!? Muuten saan itkupotkuraivarin! *taantuu*
NuoriDaavid kirjoitti:Hyvin näkyy, olen oikein tyytyväinen. Itseasiassa Xenonvalot ovat valkoisemmat kuin tavalliset halogeenit. Ne vain näyttävät sinisiltä, jos silmä on säätänyt valkotasapainon normaalien halogeenien mukaan.
Mäkin haluun Xenon-valot!! Saanhan, isi, saanhan?!? Muuten saan itkupotkuraivarin! *taantuu*
Hmm. Wikipedian mukaan Sugar Daddy/suojatti-suhde on "mutual exploitation". Pelkään, että tarjoat vain yhdensuuntaista hyväksikättöä.
NuoriDaavid kirjoitti:Hmm. Wikipedian mukaan Sugar Daddy/suojatti-suhde on "mutual exploitation". Pelkään, että tarjoat vain yhdensuuntaista hyväksikättöä.
Apua, mitä sä sitten oikein haluat? Höh, mä luulin et sä oot sellainen kiltti isi vaan enkä nyt ees paljoa pyytänyt. Sain juuri trauman