Ignore

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Geetzu kirjoitti:^ Pystyn sisäistämään tuonkin vaihtoehdon kyllä. Kummastuttaa vaan ihmisten jaksaminen! Olen vähän kadekin. Miten voi jaksaa yrittää muuttaa toista päivästä toiseen kun hommasta pääsis niin paljon helpommalla ja about naps-nyt-heti muuttamalla itseään? Oikeastaan retorinen.

Kolmaskin vaihtoehto löytyy mutta lupasin vähentää seksijuttuja kitinässä.
Minä en jaksa norata ketään, koska ne laatikot ei häviä mihinkään. Vittu jos puhutaan vaikka autoverosta ja niin eikö se ole kohta täynnä kommentteja tyyliin "mikä sinä olet geetssu, oletkos sinä ihminen, eläin vai huonekalu? soitatko SINÄ puhelimella VAI sellolla, onko sinulla raaja?". Nämä voi vielä ohittaa mutta välillä on pakko vapauttaa mustia pilviä, kun jatkuu se vikinä kuinka pojat ei tykkää paskasta. Asialla ei ole mitään tekemistä hierarkioiden, kusireviirin tai itsetunnon kanssa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:"mikä sinä olet geetssu, oletkos sinä ihminen, eläin vai huonekalu? soitatko SINÄ puhelimella VAI sellolla, onko sinulla raaja?".

Aijai ku mua naurattaa :lol:
Menee aika nappiin.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En ole liian tarkkaan tekstejänne seurannut, joten mikäpä olen mitään veikkailemaan. Ketään syyttelemään. Ajatukset nyt vaan pomppas tollasina muistamispaikkani melko pintakerroksilta ja jostain heräs tarve ne jakaa tähän. Äidissä herää joinain aamuina sellanen hurja puolustamisvimma ja kun oma suojatti on poissa silmistä tulee äiti tänne nettiin etsimään sääliä ja tukea kaipaavia ihmisolioita. Niin niin!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Tässä laumassa on aina oltava joku, jonka päälle heikoimmatkin pikkuset uskaltavat ja kehtaavat sylkeä. Ei se sen enempää vaadi. Pistetään huomiolle, että tuo ja tuo potkii ja kettuilee, sitten jo tuokin ja tuotahan aina seuraan, joten joskos minullakin olisi paikka tässä ja nyt. Vähän näyttää näppäriä kuitteja! Ja jos nyt en varsinaisesti lauman arvojärjestyksessä kohoa niin ainakin tulen huomatuksi. Koska kun nyt oikein olen tuota tyyppiä tarkkaillut - jopa oman vapaa-aikani kustannuksella! - niin kyllähän se ihan paskaa kirjottaa ja täten ansaitsee tulla mahdollisimmankin leveän ryöpytyksen kohteeksi.

Se ei riitä, että keksin kleverin ignore-napukan. Minun on kerrottava laumalleni, että painoin sitä juuri tämän tyypin kohdalla. Paitsi, etten kyllä painanut, saattaisin menettää jonkun vuodatuksen, johon olisi mahdollisuus spämäyttää taas jotain erityisen tiukkaisaa sanaa... No mutta siis kerron kaikille, että saatan jossain vaiheessa norata juurikin tämän tyypin! Tehkää perässä tehkää, yksin en uskalla!

Stadinarska kirjoitti:Hänellä on jokin syy mustamaalata minua. Se on jokin pakko hänessä?


Kiitos Geetzu.
Onhan selvää, että tämänsuuntaista se on kun kirjoitat! Kiitos hyvästä kirjoituksesta.
Minä tunnistan nämä "tylsimys"tyypit ja koetan jotenkin laittaa laajempaa katsomusta heidän ajatuksiinsa, tosin tässä tapauksessa laihoin tuloksin, koska joukossa tyhmyys tiivistyy. Sinulla on aivan oikea psyykkinen tunto näihin asioihin.
Oli jälleen ärsyttävä tuo kun TOI laittoi minun kysyvän epäoleellisuuksia. Näin toki on joskus ollut, asioita, joita voisi laittaa YV:hen, mutta katsopas tai katso mitä muut kirjoittavat! Topicista eksytään aika jatkuvalla "vedolla", mutta jos se pärstä miellyttää niin kaikki hyväksytään.
Sitäpaitsi minä olen oleellisesti muuttanut toisten asiallisista kommenteista johtuen kirjoituksiani, joita on viljalti, mutta se ei tyypillistä näille sieluille kyllä, auta yhtään mitään!

Tää on niin täysin sovellettavissa myös live-elämään. Aina on joku joka otetaan silmätikuksi, yleensä sellainen joka ei ole heikko.Aivan kuin sanoit periaatteessa, Geetzu!
Itselläni ei live-elämässä muualla ole ollut näiden onglemaihmisten kanssa ongelmia, mutta koulussa toki oli. Pojathan ovat sellaisia ja se kuului siihen ikään se täydellinen laumasieluisuuden etsintä! Mutta kun se sama pää on tylsimyksillä kesät ja talvet, myös vanhempana! Nämä tyypit ovat ilmeisesti nuoria. Uskon, että ulostuleva tyyli on huomattavasti tasaisempi vanhempana. Hyökkäävä tyyli puhuu heitä vastaan, ja juuri tähän asiaan, tahalliseen nujertamiseeen, joka on aikamme ongelma ja joka näkyy mediassa ja tv:ssäkin liian selvänä, kaipaan kapinoijia.
Geetzu, sinä olisit ansainnut oikean ruusun, ja sen sulle ostaisin. Tämä olisi vain virtuaalinen nyt: Kukka!
Niin Geetzu, fania ei jätetä! Silmäilepä jääkiekkokertomusta minkä tein tilauksestasi! Oli aika myöhä tai aikainen, mutta toivottavasti järki juoksi vielä! En "oikolukenut"!!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Jospa pidät aasi ihan omana tietonasi listat noratuista. Mitä palvelee tieto siitä ettei henkilön x juttuja tahdo lukea kukaan? Tuleeko mieleen arvioida omat tarinansa timanttisiksi verrattuna norattujen kärkikastiin? Mielestäni mahdollisuus säästää itseään aivosaasteeksi kokemaltaan materiaalilta riittää.


Henkilöä x palvelee, joten ainakin hänellä olisi oikeus tietää, josko y noraa hänet. Z ei tietoa tarvitse.


Ja siis onhan mulla kiittämistä muillekin. Melnais, sua joskus kiitin myös tästä sinänsä täysin selvästä asiasta, mutta kukaan muu kuin sinä et sitä uskaltanut laittaa ylös. Kiitos myös Rollo.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:Sitäpaitsi minä olen oleellisesti muuttanut toisten asiallisista kommenteista johtuen kirjoituksiani
Otin ja vilkaisin viimeisiä tekstejäsi ja kyllä linja on parantunut, vaikka välillä repsahtelee. Minulla ei ole henkilöäsi vastaan sinänsä mitään vaan niitä tekstejä, tehdään se selväksi.

Ja mitä muihin hourailijoihin tulee, ero on siinä, että volyymi on huomattavasti pienempi ja helpompi ohittaa.

Aika ylimielistä ja provosoivaa kuitenkin väittää näkevänsä toisten pään sisään ja nostaa itsensä kritiikin yläpuolelle. Toki omat sanavalintanikin ovat ajoittain melko kovia ja negatiivisia mutta seurausta em. seikkojen aiheuttamasta kypsymisestä.

Yhtiömme päättää keskustelun asiasta tähän.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Sitäpaitsi minä olen oleellisesti muuttanut toisten asiallisista kommenteista johtuen kirjoituksiani
Otin ja vilkaisin viimeisiä tekstejäsi ja kyllä linja on parantunut, vaikka välillä repsahtelee. Minulla ei ole henkilöäsi vastaan sinänsä mitään vaan niitä tekstejä, tehdään se selväksi.

Ja mitä muihin hourailijoihin tulee, ero on siinä, että volyymi on huomattavasti pienempi ja helpompi ohittaa.

Aika ylimielistä ja provosoivaa kuitenkin väittää näkevänsä toisten pään sisään ja nostaa itsensä kritiikin yläpuolelle. Toki omat sanavalintanikin ovat ajoittain melko kovia ja negatiivisia mutta seurausta em. seikkojen aiheuttamasta kypsymisestä.

Yhtiömme päättää keskustelun asiasta tähän.


Hyvä. Päätetään vaan.
Arska
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olisiko tuota ignore-toimintoa mahdollista muuttaa niin, että myös nuo tyhjät laatikot saisi näkymättömiin?
Teppo Testaaja
Kitisijä
Viestit: 15
Liittynyt: 22.02.2006 17:21

Viesti Kirjoittaja Teppo Testaaja »

Noratkaa minut!
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Teppo Testaaja kirjoitti:Noratkaa minut!


okke
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Teppo Testaaja on norattu.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Typerä kysymys?

Onnistuuko itsensä ignorointi? Äsken löysin omalta ruudultani tekstin "PerttiMakimaa on norattu" tjsp.

En ollut loggautunut sisään palveluun.

Oma tekstini on toki niin helmeä ja kaunista proosaa, että piti painaa "unignorea". :)
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Mitä kuka täh??

Miksi puolet jengistä on norattuna kun yritän lukea viestejä loggautumatta sisään? Kuka niitä noraa ja miksi?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

mustanikki kirjoitti:Mitä kuka täh??

Miksi puolet jengistä on norattuna kun yritän lukea viestejä loggautumatta sisään? Kuka niitä noraa ja miksi?

:shock: Ei tuon pitäisi olla edes mahdollista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi ristus mikä bugi. Kuka tunnustaa?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Voi ristus mikä bugi. Kuka tunnustaa?

Äh, kuulosti hienolta bugilta jos toimi kuten kuvittelin. Sääli etten ehtinyt koeajaa. Olisin ihan vittuillakseni ignoroinut sirppivasarameiningillä kaikki muut paitsi ylläpidon.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

aasi kirjoitti:Voi ristus mikä bugi. Kuka tunnustaa?

Mä voin tunnustaa!! Se oli StadinTurska
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ignore-nappia tuunattu siten että sitä painettaessa palataan samaan viestiin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

aasi kirjoitti:Ignore-nappia tuunattu siten että sitä painettaessa palataan samaan viestiin.


Tuunaa sitä vielä niin, että quotekin pysyy noressa?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

masa kirjoitti:
aasi kirjoitti:Ignore-nappia tuunattu siten että sitä painettaessa palataan samaan viestiin.


Tuunaa sitä vielä niin, että quotekin pysyy noressa?


Niin aasi, mites on. Onnistuuko tommonen?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kai Nalo kirjoitti:
Tuunaa sitä vielä niin, että quotekin pysyy noressa?


Niin aasi, mites on. Onnistuuko tommonen?


Periaatteessa joo, mutta käytännössä luulen että jää tekemättä.

Järkevin tapa olisi varmaan tehdä joku javascript, joka piilottaa lainaukset, joille annetaan joku merkintä nimimerkin mukaan ja javascriptille tieto että ketkä ovat piilotettuja. Näin palvelinpään muutokset olisivat hyvin yksinkertaisia (lainauksen html-merkkaukseen sopivasti nimimerkki, sivun alkuun jokin norattujen lista, jota js voi lukea) , ja selain tekisi "raskaan" työn.

Mun selainpään koodaustaidot vaan ovat niin köykäiset, ja juttujen, mitä vois opetella, lista on pidempi kuin nälkävuosi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti:Mun selainpään koodaustaidot vaan ovat niin köykäiset, ja juttujen, mitä vois opetella, lista on pidempi kuin nälkävuosi.


Voiko tämän ulkoistaa esim. jollekin huimalle?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Voiko tämän ulkoistaa esim. jollekin huimalle?


Liian paljon hyvänä pidettäviä naisia, liian vähän aikaa. Ei siihen voi ottaa tuollaisia pro bono koodaushommia rinnalle. Ellei sitten piruuttain samalla littaisi koodiin engineä, joka muuttaisi samalla viestien sisältöä kunnolla. exPertille esimerkiksi joka viestiin lisättäisiin Jutta Urpilaisen kuva ja linkki sdp:n sivuille.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

huima kirjoitti:Liian paljon hyvänä pidettäviä naisia, liian vähän aikaa. Ei siihen voi ottaa tuollaisia pro bono koodaushommia rinnalle. Ellei sitten piruuttain samalla littaisi koodiin engineä, joka muuttaisi samalla viestien sisältöä kunnolla. exPertille esimerkiksi joka viestiin lisättäisiin Jutta Urpilaisen kuva ja linkki sdp:n sivuille.


En taida rakastaa tätä palstaa niin paljon, että ottaisin yhden noin reippaasti pyllyyn tiimin puolesta.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Täähän oli hassu! Miksi noiden noraustilastojen julkaisu on lopetettu?
Vastaa Viestiin