Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

mustaenkeli kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Väsymys. Kylmyys. Kooma. Kurkkukipu. Ahdistus.
Täällä pitkälti samat oireet ja pääsen jopa sairaanhoitajan vastaanotolle...
Sul ei varmaankaan ole darranpoikasta riesana lisäksi, niinku mulla oli eilen? 8) Hyvä näin, en suosittele.
Mul on muuten se paskempi homma, et jos kävisin pelkästään terkkarilla enkä lääkäriä tapais ollenkaan, lähtis palkka. Siis et lääkäritodistus onoltava niinku heti ekasta sairaspäivästä lähtien. Niin typerää.
No, onneks kurkkuun ei satu enää puolikskaan yhtäpaljon ku eilen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kurkkukipu, päänsärky, tukkoisuus. Ihana puu tuo leppä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

sipsi kirjoitti:Mul on muuten se paskempi homma, et jos kävisin pelkästään terkkarilla enkä lääkäriä tapais ollenkaan, lähtis palkka. Siis et lääkäritodistus onoltava niinku heti ekasta sairaspäivästä lähtien.
Darraa ei onneks oo... se tästä viel puuttuis. On meilläki lääkärin todistus oltava. Ihan ekasta sairaspäivästä lähtien, mutta ainaski täällä TK:ssa myös terkkareilla ja sairaanhoitajilla on lupa kirjottaa se kolme päivää saikkua. Ainaski niin teki äsken tuo sairaanhoitaja-setä. :)
Sit jos vielä kolmen päivän päästä on kipee olo, ni sitte vois ehkä päästä ihan lääkärinki vastaanotolle.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Kauhea olo! Flunssa on jo sairastettu 3-4 viikkoa sitten, mutta jäljelle jäi hirveä yskä, päänsärky, oksetus ja pyörrytys. Ääni menee 10 min puhumisen jälkeen. Yskänlääkkeenä kodesaania - yskä kyllä lähtee, mutta niin lähtee tajukin.
Kuka teistä oli se lääkäri? Auta! :)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

A-virus tuli taloon. Johan sitä on odotettukin. Kärsikää, saikulla.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Tix kirjoitti:A-virus tuli taloon. Johan sitä on odotettukin.
Onnea! A-virus oli mun talveni kohokohta Turkuun muuton rinnalla.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chubs kirjoitti:
Tix kirjoitti:A-virus tuli taloon. Johan sitä on odotettukin.
Onnea! A-virus oli mun talveni kohokohta Turkuun muuton rinnalla.
Aikamoinen kirurgi siinä tarvitaankin jos huomaa, että talon ulkopuolella on kasvain nimeltä Turku. Mutta kiitos :]
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti: kasvain nimeltä Turku. Mutta kiitos :]
:finger:
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kokeilen yhtä luontaistuotetta psoriasiksen tapaiseen ihottumaan. Näyttäis että tepsii, mutta lisäbonuksena ihoa kutittaa kaikkialta - ja koko ajan.

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sheetlord kirjoitti:Kokeilen yhtä luontaistuotetta psoriasiksen tapaiseen ihottumaan. Näyttäis että tepsii, mutta lisäbonuksena ihoa kutittaa kaikkialta - ja koko ajan.

Kuva
Mene hyvälle eläinlääkärille ja poistata pallit.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 19:25

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nyt ei enää penikkatauti juurikaan vaivaa, se tuntuu menneen ohitse. Kiitos Blissille vinkistään, aloin venyttelemään ahkerasti ja se tuntuisi tepsineenkin. :)

Nyt on oikeassa kyynärnivelessä (liekö oikea nimitys?) hirveät kivut. Se alkoi kun siihen tehtiin lukkoja, ja sittemmin se on vain pahentunut kun on tehnyt sivulta tulevia lyöntejä kuten kirveskättä jne. En tiedä vaikuttaako salilla treenaminen tähän mitenkään, ainakin normaaleja punnerruksia tehdessä i tunnu missään mutta koko ajan tuntuu aivan järkyttävä polte siellä nivelessä. :(
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja pix »

haluan avautua: kaks ja puol viikkoo sitten kuumeella alkanut ja sittemmin pelkäksi flunssaksi muuttunut "kärsimys" jalostui tänään mukavaakin mukavammaksi silmätulehdukseksi..noh nyt on antibiootit ja tipat jos vaikka tällä lähtis hus pois :pliis:
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Stadinarska kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Kuva
Mene hyvälle eläinlääkärille ja poistata pallit.
Näen vain söpön siittimen, en palleja.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetzu kirjoitti: Näen vain söpön siittimen, en palleja.
ei pieni oo söpöä. ainakaan aina.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Katupöly ja lepän siitepöly aivastuttaa ja niiskututtaa :?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss kirjoitti:Katupöly ja lepän siitepöly aivastuttaa ja niiskututtaa :?
Täällä lumentulo pelasti taas hetkeksi. Aikamoinen pauke ehti jo poskionteloissa käydä.

Tänään vaivaa reisi ja alaselkä. Istuminen on epämiellyttävää. Aikuisena ei näemmä kannata hirveästi leikkiä. Tuli juostua vauhdilla sängylle, laskeutuminen tapahtui mukavasti lattialle. Mutta oli siinä kaunis ilmalento, ei siinä mitään.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Viime yönä nukkumaan mennessä tuli todella omituinen olo. Makasin siinä sängyllä selälläni, kun yhtäkkiä tuntui että pyörryn. Siis että taju lähtee vaikka olen vaakatasossa. Tuntui siltä että pitäis nielaista, mutten pystynyt. Suu meni ihan kuivaksi. Nousin istumaan, tuntui etten pystynyt enää hengittämäänkään kunnolla. Nappasin kännykän ja soitin isälle, en aluksi saanut edes puhutuksi, suusta lähti vain pihinää ja kähinää. Mutta sitten alkoi helpottamaan. Kesti kuitenkin aikansa, ennenkuin pystyin nukkumaan. Samat oireet jatkuivat vielä, mutteivat ihan noin voimakkaina.

Mulla on ollut tuota samaa lievempänä ennenkin, mutta nyt kyllä jo vähän pelästyin, että mitä tuo on?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Antibioottia, antibioottia ..
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

kirvelee, punainen pönttö, ei oo mun vika
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:kirvelee, punainen pönttö, ei oo mun vika
Blame the Man.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Suvinen kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Viime yönä nukkumaan mennessä tuli todella omituinen olo. Makasin siinä sängyllä selälläni, kun yhtäkkiä tuntui että pyörryn. Siis että taju lähtee vaikka olen vaakatasossa.
Mulle tulee joskus todella harvoin tommosia, yleensä kestää vain pari- kolme kamalaa sekuntia. Yhtäkkiä alkaa päässä heittää, en saa henkeä ja tuntuu että nyt pyörryn. Samantien se menee ohi. Itse asiassa nyt ei ole muutamaan vuoteen tullut tuota kuin ehkä pari kertaa, tuli mieleen oisko tupakoinnin lopettaminen vaikuttanut asiaan. Ei tunnu sopivan mihinkään oireisiin, enkä osaa yhdistää "kohtausta" mihinkään tapahtumaan. Ihan tavallisesti olen ja levossa yleensä kun tuo sattuu.
Paniikkihäiriön oireita ainakin ovat moiset.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

mustanikki kirjoitti:Paniikkihäiriön oireita ainakin ovat moiset.
No, voiko tuollaiseen kuolla? Jos tuntuu että tukehtuu, ei saa happea ja taju lähtee?

Viime yö oli kylläkin taas parempi. Olo oli tosin levoton, mutta eri syystä ja eri tavalla.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Paniikkihäiriön oireita ainakin ovat moiset.
No, voiko tuollaiseen kuolla? Jos tuntuu että tukehtuu, ei saa happea ja taju lähtee?
Viime yö oli kylläkin taas parempi. Olo oli tosin levoton, mutta eri syystä ja eri tavalla.
Käsittääkseni paniikkihäiriö ei tosiaan tule pelkästään öisin.
Että sulje se nyt ainakin pois, mene lekuriin ja hae kunnon unilääkkeet.

Nimimerkillä apteekin kautta nukkuva.

Kunnon uni on aliarvostettua, kunnes oikeesti alkaa heittää päässä. Älä lähde sille tielle.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

ninnithequeen kirjoitti:Käsittääkseni paniikkihäiriö ei tosiaan tule pelkästään öisin.
Niin. Omasta mielestäni kyse oli ehkä kuitenkin jostain muusta. Tosin milläs sen sitten selittää, että tuota käy vain nukkumaan mennessä. Jos olisin saamassa sydänkohtauksen, niin eikös se nyt sitten iskisi ennemmin lenkkipolulla, kuin neitsytvuoteellani?

Muuten kyllä nukun yleensä sikeästi ja sen kahdeksan tuntia, aika harvinaisia tällaiset etten saa unta.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vaola kirjoitti: Niin. Omasta mielestäni kyse oli ehkä kuitenkin jostain muusta. Tosin milläs sen sitten selittää, että tuota käy vain nukkumaan mennessä. Jos olisin saamassa sydänkohtauksen, niin eikös se nyt sitten iskisi ennemmin lenkkipolulla, kuin neitsytvuoteellani?
Mulla on allergioitten takia semmosia paniikkikohtauksen tyyppisiä kohtauksia tullut. En tiedä miltä sydänkohtaus tuntuu, mutta olen niiden kohtausten takia aina ollut sydänfilmissä, koska oireet sopisi ihan siihen sydänkohtaukseenkin. Eli hengenahdistus, happi loppuu pierettää fiilis, käsien turpoaminen, huimaus, kovat rintakehä kivut/käsi kivut. On aina tullut iltaisin ja tilanteissa, jossa olen rauhallinen=sohvalla/sängyllä löhöten.
Vastaa Viestiin