Pikkujoulut -06, syöjäilmot

Info tulevista miiteistä
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Hutera as in keikkuva.

Vähintään 12 sentin korot asettavat tasapainolle vaatimuksia.


Ei sun oo pakko laittaa niin korkeita korkoja vaan meitä varten, kyl puoletkin tosta riittää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:Mun vakuutus ei nimittäin kata jos tytöt joutuvat nousemaan liian huterille alustoille tanssimaan.


Pitikö taas säästää väärässä paikassa? Amatööri pihi juutalainen.
ComeBack

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Siis blondi on ihan ulkona taas:

Eli Manalan pippalot on peruttu 2.12. ja sen sijaan epämääräinen joukko kokoontuu jossakin väkijuomien ja väkinäisen seurustelun merkeissä?

Nimimerkki Kyselee Hän.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juurikin näin.

Parhaani yritin, mutta ei kelvannut *leikkii marttyyriä*

Dumis on LUVANNUT hoitaa porukan kasaan, minen tahdo enää järjestellä yhtikäs mitään. Tulen kyllä paikalle aiheuttamaan pahennusta :P
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:Dumis on LUVANNUT hoitaa porukan kasaan, minen tahdo enää järjestellä yhtikäs mitään. Tulen kyllä paikalle aiheuttamaan pahennusta :P

Enttu ei ehkä ymmärrä tuota vitsiä, joten sanottakoon se ääneen vielä; mitään en ole luvannut.

Mua ei nyt niin hirmuisasti nabbaa nää pikkikset että viittisin alkaa kuuntelemaan itkemistä raflan huonoudesta&kalleudesta, jos päättäisin ottaa vetovastuuta tässä touhussa.

Katsellaan ja mietiskellään mitä 2.12 päävällä vois tehä. Päikkäritkin vois olla ohjelmassa :P (tiedän ainakin yhden paarin jossa olis pelejä, lähisijainti ytimeen ja kohtuullisen edullinen hintataso)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Katsellaan ja mietiskellään mitä 2.12 päävällä vois tehä. Päikkäritkin vois olla ohjelmassa :P (tiedän ainakin yhden paarin jossa olis pelejä, lähisijainti ytimeen ja kohtuullisen edullinen hintataso)

Anna mä arvaan: Trickshot?

Siellähän oltiin etkoilla viimeksikin, ja hauskaa oli. Hyvin voitais sopia että nähdään siellä siihen ja siihen kellonaikaan, ja katsotaan illemmalla mihin nokka vie.

EDIT: sähän tunnet sen omistajankin?
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:EDIT: sähän tunnet sen omistajankin?

No ei me olla mitään sydänystäviä, mutta viime vuonna sain meidän kitypikkareiden etkoilubiliksen ilmatteeksi (ja kutsun paikan pikkareihin).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Katsellaan ja mietiskellään mitä 2.12 päävällä vois tehä. Päikkäritkin vois olla ohjelmassa :P (tiedän ainakin yhden paarin jossa olis pelejä, lähisijainti ytimeen ja kohtuullisen edullinen hintataso)

Anna mä arvaan: Trickshot?


Mä luulin et tarkoitit sitä Saalemin seurakuntaa? Sieltä löytyy varmasti samanlaista seurakuntaa..

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:EDIT: sähän tunnet sen omistajankin?

No ei me olla mitään sydänystäviä, mutta viime vuonna sain meidän kitypikkareiden etkoilubiliksen ilmatteeksi (ja kutsun paikan pikkareihin).


Meidän pitää antaa dumikselle mahdollisuus lisäbonusryyppäjäisiin?

Ainakaan Sedu helvetteihin ei sitten kannata ees yrittää, keravan kakarat ovat ne valloittaneet, Highlight jono on liian pitkä samoin baker's , ellei halua viettää 2.12 jonottaen ravintolan ulkopuolella? Amarillo on niin reseptin mukainen kuin voi olla, kuka sitä lääkettä lisää haluaisi? Big time bar? jos esim se 30-50 henkee ilmestyy voidaan luvata vaikka 250€ tuntitaksan muodostusta. Mut samapa tuo, katsotaan sitten vasta ihan huulilla ollen? Vaiko vasta kun kärkikin on märkä?
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Muistakaa, että vain todella ahdasmieliset ihmiset juhlivat pikkujouluja ennen joulua. Voisimme pitää isojoulut tammi-helmikuussa ja silloin saisimme varmasti varata minkä tahansa ravintolan vaikka 8,5 hengelle ja syödä leipätikkuja ja ravintola olisi vain tyytyväinen.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olen piruvie 2.- 3.12. töissä! :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin