Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

^ Tikit poistettu ja haava jätetty auki. Antibioottikuuri ja 3 päivää saikkua. Jos ei pian (lääkäri sano notta parissa päivässä) rupee paranee niin nenä ja sisäreisi kohti kirurgia :?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viikonlopun kutomiset kostautuvat, niska jumissa ja pieni päänsärky.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun polvet sanoi vihdoin ittensä irti, varsinkin vasen. Kävely on könkkäämistä ja varsin tuskallista. Saas nähä miten huomisen tallille meno onnistuu...
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Parantumaton flunssa. :x
Viikkotolkulla ollu semmonen vähän kröhäinen ja kuumetokkurainen olo, joka ei vaan mene millään ohi.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Yskittää kovasti. Taitaa olla japanilainen ilmastointiköhä, kun vuoron perään siirryttiin kuumankostean ja kylmän ilmaston välillä, ja yöllä hotellihuoneessa ilmastointi puhalsi kylmää ylleni kun olin jättänyt sen väärälle asetukselle.

CodeTabsia naamaan vaan.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kaksi päivää taas haisteltu hometta ja alkaa jo zombioituminen pahenemaan. Mutta en luovuta, ihan vittuillakseni vaan.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Taisin urheilla liian rankasti. Meinasin pyötyä tunnin päätteeksi.
Kivennäisvettä nassuun, alkaa jo helpottaa.

Oli kyllä eka ja toivottavasti vika kerta kun vedän itseni näin piippuun.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kurkku niin maan perkeleen kipiä. :?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Leikkaan olkapäästäni alkaen oikean käden irti.

Mitkään helvetin voimistelut tai jumpat ei ole tätä kolmen viime päivän aikana korjannut. Unta ei saa, mieskin stressaa kun ei saa "köyriä".
The great club outshines the individual, always and forever.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vasen jalka lonkasta kipeä, tai oikeammin saranan puolelta. Sattuu, kun kävelee. Pitäis varmaan venytellä tai jotain, mut kärsitään nyt ensin töissä ja onnutaan paikasta toiseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enttu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

erilaisia vatsavaivoja&närästystä ollut 4-6 vuotta,kesällä kävin kerran lääkärillä ja nyt tän kuun alussa toisen kerran,heinäkuisissa labra ja helikobakteeritesteissä ei löytynyt mitään syytä vaivoihin. 10.11
Malmin Sairaalassa edessä ruokatorven&mahalaukun tähystys ...
very nice mennä nielee letkuja 15 min heti aamusta.Eikä sitä ennen edes
saa syödä tai juoda 10h 30 min ... ihanan kallista,elämä on :roll:

Edit:Sainkin aikaistettua tuota tutkimusta kahdella viikolla,oli sattunut tulemaan peruutus sopivasti 2 vkoa aikaisemmin.Pitääköhän tässä kohta alkaa valmistautumaan elämäntaparemonttiin jos kyse vakavammasta :?:
Viimeksi muokannut Enttu, 25.10.2006 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jees jees, patti on kuroutunut umpeen - vihdoinkin!

Mutta mutta, selkää juimii taas pahasti. Istuminen on vaikeeta ja istumisen jälkeen kävely on vielä vaikeempaa. Stanan skolioosi :evil:
Elppis
Kitisijä

Menkkakipuja ollut jo kaksi päivää. Tulis jo saatanat!

Te ihan varmasti halusitte tietää tän; mut naiset tietää mistä mä puhun.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Flunssa nyt neljättä viikkoa, sekä mulla että pojalla :(
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tänään on taas polven vittuilu-päivä, vaikken eilen liikkunut yhtään normaalia enempi enkä tänäänkään, niin silti sillä viikottainen oikeutensa tehdä yhdestä päivästä kaikki liikkuminen tuskaiseksi.
Rouva Pupu

Kaikki ne 20 miljoonaa oiretta niinQ ennenkin plus meNkkavaivat, argh.
Lekurilla taas käyty, sain kyllä semmoisen läksytyksen itsepäisyydestä ja kovatahtoisuudesta, jotta oksat pois. Joutuu sitten maanantaina oman lekurin kanssa neuvotteluun, ilmeisesti on sitten pakko nyörtyä ja ottaa kolme viikkoa sairaslomaa eli sen verran jota tätä työtä vielä on jäljellä. Jos siis mielin joskus olla terve. Pitäisiköhän nyörtyä, paha paha.
Help?
Elppis
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Kaikki ne 20 miljoonaa oiretta niinQ ennenkin plus meNkkavaivat, argh.
Lekurilla taas käyty, sain kyllä semmoisen läksytyksen itsepäisyydestä ja kovatahtoisuudesta, jotta oksat pois. Joutuu sitten maanantaina oman lekurin kanssa neuvotteluun, ilmeisesti on sitten pakko nyörtyä ja ottaa kolme viikkoa sairaslomaa eli sen verran jota tätä työtä vielä on jäljellä. Jos siis mielin joskus olla terve. Pitäisiköhän nyörtyä, paha paha.
Help?
Mä oon jo tullut siihen tulokseen, ettei mikään auta. Helppoa, voi sit itkeä ihan rauhassa.
Rouva Pupu

Elppis kirjoitti: Mä oon jo tullut siihen tulokseen, ettei mikään auta. Helppoa, voi sit itkeä ihan rauhassa.
No nyt olen sitten kolmen viikon sairaslomalla työperäisen plää plää plää vuoksi. Koska olen tuurilla selvinnyt vain yhdellä vaivaisella ensiapukeikalla totesin ettei mahdolliset sairaalareissut hirveästi houkuta. Varsinkin kun asioita joista saan reaktioita tuli taas viikonloppuna lisää, vielä on toivoa, että eivät ole pysyviä. Pitää muovikuvussa asua pian (tai ei sittenkään, luultavasti olisin muovillekin allerginen).

Itken vasta sitten kun tajuan kuinka vaikeaa on löytää homeeton, kaikista pölyistä ja kemikaaleista vapaa työpaikka. Ja ehkä sittenkin, jos tämän kaiken aiheuttaja ei olekaan se, jota epäillään, sellainenkin mahdollisuus on.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Same old song täälläkin: polvet huutaa hiiohoi, samoin selkä. Muksun pukeminen on tuskaa molempien takia, kumartuminen on aivan kamalaa. Tähän päälle vielä totaalisen lukossa olevat hartiat. Mä haluun uuden patjan!!!11

Ja tosiaan, tota luomee pitäs mennä näyttämään. Ihme näppylöitä tullu siihen viereen, ja kutisee :shock:
Elppis
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Ja ehkä sittenkin, jos tämän kaiken aiheuttaja ei olekaan se, jota epäillään, sellainenkin mahdollisuus on.
Varsinkin kun nää lekurit on niin perskuleen ahkeria tutkimaan KUNNOLLA mikä on oikeasti vikana.

Kaveri kävi vuonna 1999 hammaslääkärillä kun oikea alahammas särki pirusti. Ei reikää. 6kk myöhemmin sattui koko alaleuka, syöpä levinnyt rintakehälle asti. Reilua.. :/
Rouva Pupu

Elppis kirjoitti: Varsinkin kun nää lekurit on niin perskuleen ahkeria tutkimaan KUNNOLLA mikä on oikeasti vikana.
Mä olen tähän omaani aika luottavainen. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat testit tehty, syndänfilmit otettu muutaman kerran, keuhkokuvat monta kertaa samoin poskiontelokuvat, lääkkeitä jotka sopii molempiin vaihtoehtoihin, erikoislekurilla käynnit, hammaslääkärille ohjaus etc. etc. Yli puoli tuntia on sen vastaanotolla joka kerta istuttu, että kunnolla hutkitaan, tutkitaan ja kuunnellaan. Joten uskoisin että tähän mennessä parasta hoitoa saan, mitä koskaan ennen olen. Omalääkärisysteemi täällä toimii, kerrankin.

Pahat allergiat vaan on niin kinkkisiä, kun aiheuttajia on niin monenlaisia.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kohta tulee itku. Se vitun patti tuolla sisäreidessä taas vaivaa. Juuri kun tuntui, että se on lähes kokonaan parantunut ja umpeutunut, niin eiköhän se taas rupee kasvamaan ja vuotamaan.
Ei kait taas auta muu kun aamulla soittaa aika lääkärille. Toivottavasti saan heti huomiselle ajan. Ahistaa. Lekuri jo viimeks sano että moon joutunut kärsiin tästä luvattoman kauan :cry:
Rouva Pupu

Näköongelmia, vaihteeksi.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vasemman takakoiven polveen, lumpion alle, sattuu vallan perkeleesti.
Lääkäri epäili että olisin onnistunut lohkaisemaan polvilumpioni[1], mutta röntgenkuvien mukaan näin ei ole. Muitakaan luustoon liittyviä vikoja ei löytynyt. Mikähän perhana siellä sitten kolottaa?
[1]Pari viikkoa sitten kalautin itseäni vahingossa sorkkaraudalla polveen.
-Superior-
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ei vittu kun on vaivaista porukkaa! Ja mikä oli palstan keski-ikä häh?!
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Vastaa Viestiin