Ainoa mikä minua estäisi lähtemästä tänään ulos tuulettumaan on että olen pihi enkä haluaisi käyttää rahaa viinaan. Jos kuitenkin muutamalle... Jos vettä saisi ilmaiseksi (muuallakin kuin Lostarissa), voisin ihan hyvin lipittää sitä koko illan.
Mie joudunkin meneen yksin saunaan, pah!
Muuraaminen on yllättävän aikaa vievää hommaa. Hyvä tietenkin että tulee hommat tehtyä.
Massu edelleen täynnä grillisafkoista ja kaapissa odottaa pari saunazidukkaa.
Yllätin itseni tekemästä karvisruokaa Fetajuustovihanneskastikkeessa haudutettuja jättiläisherkkusieniä varhaispottujen kera. Salaatti valkosipulikastikkeella tykö ja maistui taivaalliselta.... Nyt on oikeastan yksinäisyyden täyttämiin olosuhteisiin nähden ihan hyvä olo.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Itse onnistuin skippaamaan Turun reissuni. Ihan hyvä, on väsyttänyt helvetisti koko päivän. Juuri kun olin äsken nukahtamassa, kaveri nakitti biliksen peluuseen.
Krapularuokaosastolla ollaan tänään menty vahvasti pula-ajan hengessä. Pettuleivän virkaa ovat toimittaneet peruna ja tonnikala! Kolmas tällainen herkkuateria juuri menossa äänettömyyttä kohti.
slam kirjoitti:very boring ohjelma nelosella, mutta uskoisin sen olevan parempaa kuin paska baariseksi.
Älä mies puhu kakkaa. Jos sulle tarjottaisiin tällä hetkellä baariseksiä tai se nelosen ohjelma, ottaisit sen seksit pallit paukkuen.
vitut. oli niin unettava pätkä nelosella, että nukuin iltaan asti. Vartti sitten kahtelin, että onko jo aamu. Totesin, että ilta-aurinko kuultaa seinät.