Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Razormaid kirjoitti:kuiturastat.
:laatta:

Rastat ei sovi kuin mustille.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:Rastat ei sovi kuin mustille.
Kyllä Herminelle mun mielestä ne sopii sairaan hyvin. Ja se väri...nuuh.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Razormaid kirjoitti:Mistä on halvinta/helpointa hankkia itselleen kuiturastat?
Kyllä ne rastat pitää tehdä omasta tukasta, kuiturastat on kamalat.

Mutta katso ny tää...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Bliss kirjoitti: kuiturastat on kamalat.
Omat hiukset meni jo.
Jollen totu lyhyisiin (hartiapituisiin) hiuksiin, pitää saada pituus takaisin.
Enkä ole missään vaiheessa aikonut värjätä mustia hiuksiani violetiksi tai turkoosiksi.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Razormaid kirjoitti:Enkä ole missään vaiheessa aikonut värjätä mustia hiuksiani violetiksi tai turkoosiksi.
Ei kai semmosesta olla sua täällä epäiltykään.....? :roll:
Jos katsoit linkin tarkemmin, niin löytyy sieltä muutakin kuin oranssia ja vihreää rastaa :D
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

ElanorRaven kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:missä on aito_johanna?
Ehkä sillä on Oikea Elämä!
En usko. Muistaakseni sillä on vain kesämökki eikä ennenkään ole paljoa pitkillä lomillaan kirjoitellut.

Sen sijaan minua kummastuttaa, missä on bluntlyliini.
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Edith kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:missä on aito_johanna?
Ehkä sillä on Oikea Elämä!
En usko. Muistaakseni sillä on vain kesämökki eikä ennenkään ole paljoa pitkillä lomillaan kirjoitellut.

Sen sijaan minua kummastuttaa, missä on bluntlyliini.
Varmaankin krapulassa tai sitten vonkaamassa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Miten saisi varastossa lojuneista kangaspäällysteisistä huonekaluista tunkkaisen hajun poistettua? Viikon parveketuuletus ei toiminut.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Saz kirjoitti:Miten saisi varastossa lojuneista kangaspäällysteisistä huonekaluista tunkkaisen hajun poistettua? Viikon parveketuuletus ei toiminut.
Viet sikalaan ja annat olla muutaman tunnin siellä. Takuuvarmasti ei haise tunkkaselle enää.
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saz kirjoitti:Miten saisi varastossa lojuneista kangaspäällysteisistä huonekaluista tunkkaisen hajun poistettua? Viikon parveketuuletus ei toiminut.
Mun rottinkinen peilipöytä oli vuoden mein baarin alakerrassa, jossa haju on uskomaton viemärin, yrjön ja tupakansavun yhdistelmä. Viikon parveketuuletus ja tolulla pyyhintä auttoi peilipöytään.
Mutta ei kai nuita sun kankaisia ihan tolulla voi pestä :think:
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

ninnithequeen kirjoitti:viemärin, yrjön ja tupakansavun yhdistelmä.
Nami :D

Noissa on sellainen kostean maan vähän homemainen, tunkkainen haju. Leviää muutamassa tunnissa koko kämppään.
Raahaan (tai soitan jonkun raahaamaan) ne takaisin parvekkeelle ja jään miettimään ratkaisuja. Mietin, että suihkuttaisinko sumuttimella niihin itsesekoitettua sitruunamehua tms...mutta en uskalla, jos muuttuu vaan pahemmaksi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

McJanne kirjoitti:
Saz kirjoitti:Miten saisi varastossa lojuneista kangaspäällysteisistä huonekaluista tunkkaisen hajun poistettua? Viikon parveketuuletus ei toiminut.
Viet Sikalaan ja annat olla muutaman tunnin siellä. Takuuvarmasti ei haise tunkkaselle enää.
Jees, roudaa sohvasi tänne vaan. Tomutetaan se yhdessä ja käydään sitten hakemassa sulle Suomisoffasta soiva peli sotatun tilalle. *nöf nöf qviiii*
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

SikaMika kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Saz kirjoitti:Miten saisi varastossa lojuneista kangaspäällysteisistä huonekaluista tunkkaisen hajun poistettua? Viikon parveketuuletus ei toiminut.
Viet Sikalaan ja annat olla muutaman tunnin siellä. Takuuvarmasti ei haise tunkkaselle enää.
Jees, roudaa sohvasi tänne vaan. Tomutetaan se yhdessä ja käydään sitten hakemassa sulle Suomisoffasta soiva peli sotatun tilalle. *nöf nöf qviiii*
Soiva sohva? Mitä se soittaa? :D
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sudenhenki kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Viet Sikalaan ja annat olla muutaman tunnin siellä. Takuuvarmasti ei haise tunkkaselle enää.
Jees, roudaa sohvasi tänne vaan. Tomutetaan se yhdessä ja käydään sitten hakemassa sulle Suomisoffasta soiva peli sotatun tilalle. *nöf nöf qviiii*
Soiva sohva? Mitä se soittaa? :D
Poskivalssia ja vaakamamboa, kalliimasta erikoismallista irtoaa myös Jamppa Tuomista.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

SikaMika kirjoitti: Poskivalssia ja vaakamamboa, kalliimasta erikoismallista irtoaa myös Jamppa Tuomista.
Onneksi kysyit Sudenhenki, mullahan olisi muuten hyvät heruttelut mennyt ihan ohi! Tällaisena helposti syttyvänä täti-ihmisenä ehdin jo hetkeksi innostua, mutta sitten osui silmä tuohon Mattiin ja mieli kääntyi takaisin homeisiin kalusteisiini sekunnin sadasosassa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Saz kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Poskivalssia ja vaakamamboa, kalliimasta erikoismallista irtoaa myös Jamppa Tuomista.
Onneksi kysyit Sudenhenki, mullahan olisi muuten hyvät heruttelut mennyt ihan ohi! Tällaisena helposti syttyvänä täti-ihmisenä ehdin jo hetkeksi innostua, mutta sitten osui silmä tuohon Mattiin ja mieli kääntyi takaisin homeisiin kalusteisiini sekunnin sadasosassa.
No voi perse, olipa lähellä! *itkee verta*

Mä voin vaihtaa laittaa tuon avan tilalle kuvan Mervistä...*yrittää vielä*
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

SikaMika kirjoitti: Mä voin vaihtaa laittaa tuon avan tilalle kuvan Mervistä...*yrittää vielä*
Hottia kamaa!

Matista ja Mervistä tuli mieleeni, että näin Seiskan kannen kioskilla aiemmin päivällä. Käykää tsekkaamassa se... voin taata, että katoavat elämää häiritsevät panetuksen tunteet viikoiksi, ellei jopa kuukausiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saz kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mä voin vaihtaa laittaa tuon avan tilalle kuvan Mervistä...*yrittää vielä*
Hottia kamaa!

Matista ja Mervistä tuli mieleeni, että näin Seiskan kannen kioskilla aiemmin päivällä. Käykää tsekkaamassa se... voin taata, että katoavat elämää häiritsevät panetuksen tunteet viikoiksi, ellei jopa kuukausiksi.
Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

[quote="Elppis"][/quote]

Voi yrjö. Onkohan sisäsivulla niitä nakukuvia. Pakko ehkä käydä jollakin tekosyyllä R-kioskilla niin voin tarkistaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Saz kirjoitti: Matista ja Mervistä tuli mieleeni, että näin Seiskan kannen kioskilla aiemmin päivällä. Käykää tsekkaamassa se... voin taata, että katoavat elämää häiritsevät panetuksen tunteet viikoiksi, ellei jopa kuukausiksi.
En ole nähnyt Seiskaa, mutta veikkaan, että eivät katoa panetuksen tunne ollenkaan. Haloo, Matti on pitelemätön ja estoton ADHD-mies ja Mervi sen hiukan rauhallisemman oloinen vastinpari. Vaalea ja tumma. Hoikka ja jäntevä rehevän ja pehmeän syleilyssä. Jos noista yhdistelmistä ei synny himoille antautumista niin en tiedä mistä.
Kikkelis kokkelis.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Saz kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mä voin vaihtaa laittaa tuon avan tilalle kuvan Mervistä...*yrittää vielä*
Hottia kamaa!

Matista ja Mervistä tuli mieleeni, että näin Seiskan kannen kioskilla aiemmin päivällä. Käykää tsekkaamassa se... voin taata, että katoavat elämää häiritsevät panetuksen tunteet viikoiksi, ellei jopa kuukausiksi.
No hyi perkele! Kiitos vaan, Elppis.

Muttamutta...ei tämä elämää(nne) häiritsevä panetuksen tunteeni minnekään hävinnyt. Rahat takaisin, saatana!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Kuva
Voi vittu.

Mä arvasin että ne Seiskan toimittajat oli kuvaamassa meitä kun siellä landella synttäriyönäni kirmattiin ne hammasharjat suussa alasti lauleskellen....

(ja tämä tarina on tosi)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Mä arvasin että ne Seiskan toimittajat oli kuvaamassa meitä kun siellä landella synttäriyönäni kirmattiin ne hammasharjat suussa alasti lauleskellen....

Mä ihan mielenkiinnosta koitan tota; nimittäin laulaa, harjata hampaita ja juosta samanaikaisesti.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Menkää helvettiin mun topicistani. Ettekö näe, että täällä on menossa tiukin vonkaus moneen tuntiin?! Saz oli juuri antautumassa miehekkään viekoitteluni edessä, nyt koko homma menikin hiekoitteluksi teidän toimestanne. Mikä teitä vaivaa... :wink:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä arvasin että ne Seiskan toimittajat oli kuvaamassa meitä kun siellä landella synttäriyönäni kirmattiin ne hammasharjat suussa alasti lauleskellen....
Mä ihan mielenkiinnosta koitan tota; nimittäin laulaa, harjata hampaita ja juosta samanaikaisesti.
Ja muista: alasti myös!

Sen takia se niin hauskaa olikin, hammasharjasuussa laulaminen nääs...ääni on aika veikee :lol:
Vastaa Viestiin