Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olisitko valmis?

Kyllä
21
58%
En
15
42%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Lilo kirjoitti: Sulla on sitten sellainen kuva miehistä että nää asiat on niinQ yksi yhteen? Onneksi mulla ei omien ihmissuhteideni kautta ole päässyt syntymään tuollaista kuvaa... :roll:
Mulla on semmonen kuva että jokin 'panoslaji' pitää sisällään vaihdon välineen jota yleisesti ottaen on käytettävä että saa kyseisenlaisen historian aikaan noin ylipäänsä.

Muutamia esimerkkejä sanoakseni, raha, aika, tunteet. Minusta on väärin että asioita mitataan rahalla, kun todellisuudessa raha on mitättömin kaikista käytettävissä olevista resursseista.

Lyhyesti: kusin muroihisi huorissakäynnin suhteen koska olen eri mieltä.
PerttiMakimaa kirjoitti: Tämä taitaa olla yleinen tulkinta. Olen kyllä huomannut, että ei se taida ihan näin oikeasti mennä. Ainakaan aina.
En näkisi tätäkään ylläolevaan suhteutettuna riidattomaksi.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

McJanne kirjoitti:
Lyhyesti: kusin muroihisi huorissakäynnin suhteen koska olen eri mieltä.
Psst. Ne tais kyllä olla mun murot. Tai siis, josko perustelisit erimielisyytesi?
Don't Panic!
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

nexie kirjoitti:Psst. Ne tais kyllä olla mun murot. Tai siis, josko perustelisit erimielisyytesi?
Öh. Vielä paremmin? Ok, koitan. Mun mielestä se, että millä niistä maksullisista palveluista maksaa, on juurikin yhtä pöljä miete kun se, mistä maksaa, kummastakaan ei pääse pähkäilemällä puusta pitkään.

Jollakin maksaa aina sen mitä sattuu saamaan, tästä johtuen siis oman tulkintani mukaan olen eri mieltä valitsemasi esitystavan mukaisessa, joskin aavistuksen laajennetussa viitekehyksessä.
Kirjoitan tätä alasti
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Viesti Kirjoittaja mölli »

Saz kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:[

Tuohon perään sitten jos joku naikkonen sanoo, että se on nussinut noita niin saa viedä sen tiskiharjansa ja muut lumppunsa hittoon minun mailtani.
Eihän tuo liity mitenkään siihen, että sä et usko rotujen sekoittamiseen. Sehän tarkoittaa vain sitä, että sä haluat naisen joka on yhtä rasistinen kuin sinä itsekin?

Mä en itse rodun perusteella ketään pane tai ole panematta. Mulle ne merkitsevät asiat ovat koulutus ja sivistys. Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Sä vahvistat mun sterotypiää "akateemista" vammaisista jotka luulevat olevansa jotain ja todella älykkäitä kun lukevat juutalaisten omistavasta mediasta et rasismi tyhmää joten se sulle on myös tyhmää. Jos suomessa koulutus ei olisi ilmaista sä et olisi edes koulussa siivoojana. Sun mieli on rajallinen ja köyhä, siksi myös jää vammainen.
Kingi I
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

mölli kirjoitti:
Sä vahvistat mun sterotypiää "akateemista" vammaisista jotka luulevat olevansa jotain ja todella älykkäitä kun lukevat juutalaisten omistavasta mediasta et rasismi tyhmää joten se sulle on myös tyhmää. Jos suomessa koulutus ei olisi ilmaista sä et olisi edes koulussa siivoojana. Sun mieli on rajallinen ja köyhä, siksi myös jää vammainen.
Kuka korvaa mun näppiksen jos se kastui pilalle kun mehut purskahti suusta?

Aasi?

Kyllä tuollaisten kirjoitusten synnyttämistä remahduksista aiheutuneiden vahinkojen on oltava jonkun muun kuin lukijan päävastuulla. :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mietin tuota akateemista loppututkintoa taas. Ei se kyllä mulle ole mikään välttämättömyys jos kumppania mietin, kunhan kuitenkin tajuaa mun jutuista edes suurimman osan. Ja mieluusti saisi olla opiskellut jotain, mikä vaatii edes jonkinlaista lukemista ja analysoimista ja sensellaista, ettei jutut vaan olisi sellaisia omia omassa pikku päässä kehiteltyjä olettamuksia ja teorioita.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Saz kirjoitti:Kyllä tuollaisten kirjoitusten synnyttämistä remahduksista aiheutuneiden vahinkojen on oltava jonkun muun kuin lukijan päävastuulla. :lol:
Itepähän provosit. :P
Sitäpaitsi muistelen lukeneeni Kitinän käyttöehdoista jotain sentapaista kuin "Ylipito ei ota vastuuta kanssakitisijöiden aiheuttamien tunnereaktioiden seurauksista. :juristi: ".
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Elukka kirjoitti: Itepähän provosit. :P
Sitäpaitsi muistelen lukeneeni Kitinän käyttöehdoista jotain sentapaista kuin "Ylipito ei ota vastuuta kanssakitisijöiden aiheuttamien tunnereaktioiden seurauksista. :juristi: ".
Mutta ei missään etukäteen varoitettu kuinka dillejä keskustelijoita täällä voikaan olla! Mölli pääsi nurkan takaa yllättämään. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Saz kirjoitti: Mutta ei missään etukäteen varoitettu kuinka dillejä keskustelijoita täällä voikaan olla! Mölli pääsi nurkan takaa yllättämään. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Sitä on epäilty provoksi hamasta aikojen alusta saakka.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sannnu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Saz kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Itepähän provosit. :P
Sitäpaitsi muistelen lukeneeni Kitinän käyttöehdoista jotain sentapaista kuin "Ylipito ei ota vastuuta kanssakitisijöiden aiheuttamien tunnereaktioiden seurauksista. :juristi: ".
Mutta ei missään etukäteen varoitettu kuinka dillejä keskustelijoita täällä voikaan olla! Mölli pääsi nurkan takaa yllättämään. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Saz et vielä vastannut, että oletko itse akateemisen loppututkinnon suorittanut...minua kiinnostaa, että haluaako hyvin koulutettu nainen myös samanlaisen miehen
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Sannnu kirjoitti:
Saz et vielä vastannut, että oletko itse akateemisen loppututkinnon suorittanut...minua kiinnostaa, että haluaako hyvin koulutettu nainen myös samanlaisen miehen
sehän on ollut vanha vitsi vuodesta 2003 lähtien... Eiköhän nainen kaipaa keskustelua eli samanlaisen loppututkinnon käynyt kait sopivin on ja mies kaipaa vain sekstuuria. 8)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sannnu kirjoitti: Saz et vielä vastannut
Olen kyllä. Mä mieluummin laittaisin tällaiset asiat vaikka yksityisviestitse, mutta taisit juuri ottaa hatkat koko palstalta?

On tuossa siinä mun lausahduksessani osa totuuttakin, mutta se ehdottomuus oli puhdasta provoamista. :P
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Saz kirjoitti: On tuossa siinä mun lausahduksessani osa totuuttakin, mutta se ehdottomuus oli puhdasta provoamista. :P
Älä pilaa sitä selittämällä ;)
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saz »

McJanne kirjoitti: Älä pilaa sitä selittämällä ;)
Ei ehkä pitäisi, mutta kyllä se vähän terävimmille paljastui jo paljon aiemmin. Viripäät jaksaa vielä kipinöidä. :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Saz kirjoitti:Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Itse asiassa juuri ne henkevimmät shamaanit tuntevat yleensä kaikkein pakottavinta tarvetta omien ajatusketjujensa tulosten julkituomiseen.

Suorastaan pakahdun.
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.07.2006 3:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:
Sannnu kirjoitti: Saz et vielä vastannut
mutta taisit juuri ottaa hatkat koko palstalta?
Muah. Fawkes, Pehmis ja nyt Sannnu. Taitaa helteet kiristää pipoa? Mäkin voisin taas pian.
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Sinkkumatti kirjoitti:Muah. Fawkes, Pehmis ja nyt Sannnu. Taitaa helteet kiristää pipoa? Mäkin voisin taas pian.
Ei heltee kiristäny pipoa, päätin jo aikasemmin että eLoma irl-loman ajaks. Junous, laiffii ja arskaa.
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustanikki kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Muah. Fawkes, Pehmis ja nyt Sannnu. Taitaa helteet kiristää pipoa? Mäkin voisin taas pian.
Ei heltee kiristäny pipoa, päätin jo aikasemmin että eLoma irl-loman ajaks. Junous, laiffii ja arskaa.
Melkoinen loma sulla. Kuusi pitkää ja raastavaa minuuttia pystyit olemaan vastaamatta. Ethän sä vaan huijaa itseäsi?
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustanikki kirjoitti:Ei heltee kiristäny pipoa, päätin jo aikasemmin että eLoma irl-loman ajaks. Junous, laiffii ja arskaa.
PehmeäJänis? Ai niin joo. Siehän taisit sanoa jo et aioit irtisanoa loman ajaksi liittymänkin.. Juu siulla ei kiristä pipa, mut noilla kahdella kyllä :mrgreen:
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

PerttiMakimaa kirjoitti:Pitäisiköhän tämä kysely tehdä toisinpäin? Eli: Nainen mitä mieltä olet muihin kulttuureihin tutustuneista miehistä?

Oletan, että suvaitsevaisuus voisi hieman kääntyä toiseen suuntaan.

Vai mitä arvon naiskanssarunkkarit (tm) tuumitte? Harkitsisitteko miestä, jolla on ollut kauko-idästä tai itä-euroopasta kotoisin oleva morsmaikku?

Jääkö pää vetävän käteen?
Luuletko, että tässä vaiheessa, kun kollektiivinen naissukupuolen mielipide on ilmaistu ja se on jopa yleisesti hyväksyttävä mielipide, joku uskaltaisi vastata tähän "En"? Tuollaisiin kysymyksiin ei pidä olla taustapolemiikkia, pilaavat mahdollisuuden seisoa oikeasti sanojensa takana.
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ei häiritse jos naisella on takanaan suhteita muiden etnisten ryhmien edustajien kanssa ja jos miehen arvoa alentaa itä-eurooppalainen kumppani jonkun naisen silmissä, ei sellaisella rasistilla mitään mahdollisuuksia minun suhteen olisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä menneisyys kiinnosta, tämä hetki ja tulevaisuus ovat paljon mielenkiintoisempia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No eipä tuolla nyt väliä ole. Jos nyt moinen seikka selviää, niin riippunee mielentilasta jaksaisko kuunnella tarinoita jostain exästä. Muistan kyllä pariin kertaan jonkun täystumman minusta kiinnostuneen, pihtasin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Monet esittävät, että kumppanin menneisyys ei kiinnosta. Eikö kuitenkin tulisi tuntea historia, että voisi ymmärtää nykyisyyttä ja ennustaa tulevaisuutta? Voiko todellakin olla niin, ettei surustelupartnerin aikaisemmalla elämällä ole mitään merkitystä, jostainhan ihmisen persoona muodostuu? Onko miten yleistä, ettei aikaisemmista tapahtumista välitetä puolen pennin vertaa, kuulostaa vähintäänkin eriskummalliselta?
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

segma kirjoitti:Luuletko, että tässä vaiheessa, kun kollektiivinen naissukupuolen mielipide on ilmaistu ja se on jopa yleisesti hyväksyttävä mielipide, joku uskaltaisi vastata tähän "En"? Tuollaisiin kysymyksiin ei pidä olla taustapolemiikkia, pilaavat mahdollisuuden seisoa oikeasti sanojensa takana.
Hys, hys. Koetin saada tämän ketjun vielä uuteen paloon. :)
Vastaa Viestiin