Suvinen kirjoitti:Onko joku ollut Postissa töissä, ei siis jakelussa vaan esim. lajittelussa? Onko homma tylsää vai kiireistä? Tuleeko vaivoja??
Pari frendiä oli Postin lajittelukeskuksessa nakkelemassa paketteja hihnalle. Hikistä ja raskasta ja tylsää. Postitoimistossa homma mahdollisesti kevyempää ja monipuolisempaa. Jännetuppitulehdus ja selkävaivat (väärä nostotekniikka) lienevät yleisimpiä kroonisia vaivoja.
Postinlajittelussa olin Ilmalassa joskus viime vuosituhannella, työtahti on rankka, mutta hyvänä puolena silloin oli se että sai lähteä kotiin kun ei ollut enää duunia tehtäväksi. Käytännössä aamuvuorot olivat 7-13 ja iltavuorot 13-20.
hermine kirjoitti:"koska maksamme sinulle, saat myös kärsiä koko rahan edestä vaikkemme hyötyisikään siitä mitenkään"?
Eräs brittipomo eräässä telkkariohjelmassa kiteytti asian. "We don't pay our employees for doing work. We pay them for being an employee."
Teki mieli suunnilleen saman tien hutaista sitä ämmää kuonoon.
Seuraavan kerran tuollaisessa työpaikassa voisi pistää pystyyn kilpailut, että kuka pystyy parhaiten teeskentelemään työntekoa saaden samalla vähiten aikaiseksi. Sitä heille mitä tilasivatkin.
Mistä mä tiedän onko mun duunikoneella äänikorttia? Tai jotain..eli mul ei oo kajareita tässä mut jos tuon jotkut vanhat himasta, niin saisin kuunneltuu nettiradiota.
Ja ennenkun ne raahaan tänne, niin ois hyvä saada varmuus et muzac sit sois.
Näeksä vihreän reiän kortin perseessä?
Neiti on hyvä ja ihmetteleen koneensa takaa onko siellä sellainen.
Ei, nyt pois sieltä koneesi takaa ja housut kiinni. Ei sitä reikää sieltä pitänyt katsastaa, vaan TIETOKONEESI takapuolelta.
1108 kirjoitti:
Näeksä vihreän reiän kortin perseessä?
Neiti on hyvä ja ihmetteleen koneensa takaa onko siellä sellainen.
Ei, nyt pois sieltä koneesi takaa ja housut kiinni. Ei sitä reikää sieltä pitänyt katsastaa, vaan TIETOKONEESI takapuolelta.
Mä olin jo hame korvissa tuolla pöydän alla mut oli pimeetä. Tunnustelemalla oma reikä löyty ja jopa joku vihreekin. Mut ei se ollut tommosessa kortissa vaan semmosessa paljon isommassa härpäkkeessä. Siinä on nettipiuha myös kiinni joten oletan että se on se oikea kortti?
Kid kirjoitti:Mä olin jo hame korvissa tuolla pöydän alla mut oli pimeetä. Tunnustelemalla oma reikä löyty ja jopa joku vihreekin. Mut ei se ollut tommosessa kortissa vaan semmosessa paljon isommassa härpäkkeessä. Siinä on nettipiuha myös kiinni joten oletan että se on se oikea kortti?
On! Emolevyyn on näperretty äänikortti kiinteesti kiinni, neiti on hyvä ja survoo reikään tappia. (siis kajareiden tapin)
Suvinen kirjoitti:Olen huono googlettamaan, tai laiska, tai molempia.
Mistä saisi sellaisen suomi-emglanti- sanaston, että saisi väkerettyä englanninkielisen työtodistuksen?
Lähinnä kaipaisin nyt ravintola-alan sanastoa sekä kehusanoja.
Suvinen kirjoitti:Olen huono googlettamaan, tai laiska, tai molempia.
Mistä saisi sellaisen suomi-emglanti- sanaston, että saisi väkerettyä englanninkielisen työtodistuksen?
Lähinnä kaipaisin nyt ravintola-alan sanastoa sekä kehusanoja.
"Ai äm te pest baartender juu vil ever sii".
Luulis toimivan.
Pane googleen "letter of recommendation" tai "letter of reference". Löytyy malleja ja kaikkea mahdollista.