Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
Kiitos! Mutta voin vannoa, etten naamaani viitsisi miitti-illan jälkeen näyttää paikassa jossa on selväpäisiä ihmisiä ja varsinkaan lapsia ;)
eps kirjoitti: Tänne on 8km bilepaikasta, mutta yöpymään mahtuu kyllä tarvittaessa.
Haemaeraemies kirjoitti: Sijainti miittipaikasta: 3.9 km
Kiitoksia! Jälkimmäinen olisi kyllä juuri sopiva ja virkistävä aamupäiväinen päänselvennyskävelymatka keskustaan ja junalle.

Tosiaan mitään ei oikein osaa vielä varmaksi sanoa, mutta on hyvä tietää ettei puistonpenkillä tarvitse nukkua jos reissuun lähtee.
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Palautan itseni en osallistu -osastosta epävarmaksi. Myötätuulirokki päätetty skipata, ei sitä joka helevetin viikonloppu jaksa festaroida.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Provinssi näyttääkin tosi epävarmalta kaverin perumisen jälkeen, joten mitä todennäköisemmin osallistun. Siksi siirsin itseni osallistun-kategoriaan.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Voisin piruuttani lähteä autoilemaan ja testata kuinka nopeasti Tampere-Helsinki-Tampere pätkän voi ajaa. Kait sen nyt saatana 45min/suunta pääsee?
Tuota ei ole tullutkaan kokeiltua, mutta pari juhannusta sitten Lahti-Helsinki onnistui 25 minuutissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulkaa, ootte te ennenkin tulleet ..reisille.

Martha kelpaa kaikille sekä että muodossa.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Saz kirjoitti:Mä peruin oman miittini tällä kertaa. "Deittini" on estynyt.
Älä nyt viitsi! Tule sitten ilman deittiä. Kitymiitit tuntuvat jostain syystä aiheuttavan hirveitä ennakkopelotuksia. Ihan hyvin sinne uskaltaa tulla yksinkin. Itsekin olen tullut!

Sitäpaitsi kyllä se naatzukin uskaltaa kun sitä ensin vähän potkasee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tilit on aikas tasan, koettakaas päättää jo?

Voidaan titty sopii et tuon jonkun määrän makkaraa ja multa voi sit ostaa paketin kerrallaan?
Vai meneekö liian vaikeeks?
Voi olla..
Ja tulla kalliiksi niille jotka makkaraa haluu?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Miksei jokainen voi pitää huolta omista einesmääristään?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No niinpä. Minua ei ainakaan teidän makkarat kiinnosta. Pikkujouluissa tarjoiltu pipari sentään maistui.
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sinkkumatti kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:esitänkö vaikeasti tavoiteltavaa
= Nousuhumalassa oleva Martta..
vaiko vaikeasti haluttavaa.
= Sammunut Martta?
Luet minua kuin avointa kirjaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti: Luet minua kuin avointa kirjaa.
Sulla on semiselvänäkin avoimesti kohtuuhyvät tissit.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Luet minua kuin avointa kirjaa.
Sulla on semiselvänäkin avoimesti kohtuuhyvät tissit.
KOHTUUhyvät? Vittu sä olet perseestä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Editoin tästä pois kännipäissäni laittamani kuvauksen aika IhQusta tissiparista. Liian indimitietoa, vaikka platoninen tilanne olikin.
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.06.2006 10:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutan statukseni epävarmasta vielä paljon epävarmemmaksi. Töissä mennee liian myöhään...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mihinkäs aikaan ihmiset ovat aatelleet saapua paikalle? Siksi vaan jo näin hyvissä ajoin kyselen, kun pitää miettiä yhteissaapumista Elpan kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Siksi vaan jo näin hyvissä ajoin kyselen, kun pitää miettiä yhteissaapumista Elpan kanssa.
Kas kun ei kimppatulemista!
Avatar
aydemir
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Viesti Kirjoittaja aydemir »

bedlam kirjoitti:
Tule mun luokse! Tarjoan illalla paljon juotavaa ja lisää syötävää ja saat koko vuodesohvan itelles. Aamulla saat juoda vaikka kaikki talosta löytyvät kahvit (sitä löytyy jopa pakkasesta). Matkaa on valitettavasti vähän enemmän, mutta sekin taittuu junalla nopsasti. Sohvasta löytyy varmasti parikin kissankarvaa, jottei koti-ikävä pääse liikaa yltymään :D

p.s pari kitaraakin löytyy...
Save a horse, ride a cowboy
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aydemir kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Tule mun luokse! Tarjoan illalla paljon juotavaa ja lisää syötävää ja saat koko vuodesohvan itelles. Aamulla saat juoda vaikka kaikki talosta löytyvät kahvit (sitä löytyy jopa pakkasesta). Matkaa on valitettavasti vähän enemmän, mutta sekin taittuu junalla nopsasti. Sohvasta löytyy varmasti parikin kissankarvaa, jottei koti-ikävä pääse liikaa yltymään :D

p.s pari kitaraakin löytyy...
Kahvia pakkasessa?! Hämmentävää! Kuulostaa kyllä tämäkin oikein hyvälle tarjoukselle. Pitää nyt tosiaan vielä hartaasti harkita koko reissua. Jos kämpillä vedetyistä lauantaikalsareista on krapulassa vielä maanantaina, millainen on sitten tuollaisen reissun jälkeen vointi...
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Mihinkäs aikaan ihmiset ovat aatelleet saapua paikalle? Siksi vaan jo näin hyvissä ajoin kyselen, kun pitää miettiä yhteissaapumista Elpan kanssa.
Puolelta päivin aattelin sinne liikuskella, riippuupi toki kans Grillimestarista, milloin hän on paikalla...?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mihinkäs aikaan ihmiset ovat aatelleet saapua paikalle? Siksi vaan jo näin hyvissä ajoin kyselen, kun pitää miettiä yhteissaapumista Elpan kanssa.
Puolelta päivin aattelin sinne liikuskella, riippuupi toki kans Grillimestarista, milloin hän on paikalla...?
Ei nyt herranjee puolelta päivin vielä! Loppuu kunto sit kesken....Nimimerkillä kokemusta on.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti: Ei nyt herranjee puolelta päivin vielä! Loppuu kunto sit kesken....Nimimerkillä kokemusta on.
Amatööri :P Kyl mul ainakin kunto kestää, neidit voi tulla sit myöhemmin kun "pöytä" ja grilli on katettu. Viimex oltiin Bluntlyn ja Niban kans ekoina ja kaikki meni ehanasti!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ei nyt herranjee puolelta päivin vielä! Loppuu kunto sit kesken....Nimimerkillä kokemusta on.
Amatööri :P Kyl mul ainakin kunto kestää, neidit voi tulla sit myöhemmin kun "pöytä" ja grilli on katettu. Viimex oltiin Bluntlyn ja Niban kans ekoina ja kaikki meni ehanasti!
Älä sä perkeleen pentu sano MUA amatööriks :D
Pomon mukaan mä olen ainoa nainen, joka voi juoda 30 kossuvissyä ilmeenkään värähtämättä.



(no niitten jälkeen ei kyl tosiaankaan värähdä mikään...)
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Ei nyt herranjee puolelta päivin vielä! Loppuu kunto sit kesken....Nimimerkillä kokemusta on.
Tuota samaa olen tässä itsekin kauhistellut. Tällä viinapäällähän mä sammuisin jo ennen kolmea. No ehtiipähän ainakin ennen iltaa käydä kotona vaihtamassa baarivermeet päälle, ja sen jälkeen vasta aloitella. Kerrankin kun on vapaa viikonloppu (lue: avokki landella), niin mä lähden baanalle.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Amatööri :P !
Älä sä perkeleen pentu sano MUA amatööriks :D
Pomon mukaan mä olen ainoa nainen, joka voi juoda 30 kossuvissyä ilmeenkään värähtämättä.
(no niitten jälkeen ei kyl tosiaankaan värähdä mikään...)
30 kossuvissyä ole mitään, 30 kossuhuikkaa vois alkaa jo tuntumaankin (edellyttäen että ne otetaan 5-sarjoissa(taukoa 3 minuuttia).
Ramsu muistaa sit tuoda sitä Laproaograrogh:sta!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti: 30 kossuvissyä ole mitään, 30 kossuhuikkaa vois alkaa jo tuntumaankin (edellyttäen että ne otetaan 5-sarjoissa(taukoa 3 minuuttia).
Ramsu muistaa sit tuoda sitä Laproaograrogh:sta!
Joo tiedän, ettei ne oo mitään, testattu on :oops:

Ja onko RAM tulossa :shock:
Vastaa Viestiin