Mä mitään keitä korkeintaan sulle arsenikilla maustettua1108 kirjoitti:Voi hellanlettas, ikää on jo 12v?Enthu kirjoitti:TAPA SÄ ITTES KU SULLA OO MUUTA TEKEMISTÄ KU VITTUILLA TOISTEN KUSTANNUKSELLA AIHEESTA KUIN AIHEESTA
En tiedä kumpi herättää enemmän oksentamisentunnetta, kirjoituksesi vai tieto siitä että olet tosissasi niiden kanssa.
Vitun tyhmä, saamaton, ruma, runkku! Tajua että omalla tyhmyydellään säälipisteiden kalastelu on pohjanoteeraus.
Mutta kait sille kupillisen kahvia voi ottaa, kipases keittään.
let me introduce a trostag
Jippijaajee, motherfuckers. Yhden päivän asiakaskäyntien uusi ennätys tuli tehtyä tänään, tosin tulee rikkoutumaan huomenna. Tiukasta aikataulusta johtuen tuli rikottua muutamaa pyhistä tieliikennelaista, ehkä jopa kaikkia.
Ja vielä kaiken kruunuksi jaksoin väsätä veroilmoituksenkin. Tästä hyvästä palkitsen itseni kymmenellä litralla jauhelihakeittoa.
Ja vielä kaiken kruunuksi jaksoin väsätä veroilmoituksenkin. Tästä hyvästä palkitsen itseni kymmenellä litralla jauhelihakeittoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Juokse sinäkin huora auton alle.ninnithequeen kirjoitti:Voisit poika muuten nyt jo lopettaa ton.
Ei oo kenenkään mielestä enää hauskaa.
Omasta mielestäni tämä on ainakin aivan vitun hauskaa. Vittuako voin jos teitä on paiskattu paskalla huumorintajulla. Vitun mätäpaise, painu pusnussuttaan saunakuuppaas.
- LillyMunster
- Kitisijä
Huh... Pitkä koulutuspäivä takana, ja "kotona" ollaan takaisin. Iisalmesta asti tilattu keilausseurani on perunut (perkele, oharit!!) joten kaipailisin ehkäpä pientä alkuiltaohjelmaa... Jota kinuan miittiketjussa, täällä vain lisämainos
"Vain tänään, vain täällä Helsingissä: Tapaa Aito, Oikea ja Alkuperäinen LillyMunster!!"
Ah, olenpas huvittava.

"Vain tänään, vain täällä Helsingissä: Tapaa Aito, Oikea ja Alkuperäinen LillyMunster!!"
Ah, olenpas huvittava.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- irmelianneli
- Kitisijä
Joo, mun täytyy tunnustaa kans.. en voinut vastustaa ja kavereita odottaa vaan maistelin yhden oluen tossa parvekkeella, nautin auringosta. Se ihanuus kuulemma lakkaa kohta. Tänään tullut pöyristyksekseni puheluita jopa parista eri duunisysteemistä.. Ei mitään varmaa tokkiinsa, en viitsi alkaa hötkyillä.
Oltiin Lintsillä. Vedettiin hampparit ja eikun suoraan laitteisiin
Käytiin vielä Peacockissa katsomassa Lisää letkua, tykkäsin!
Kävin työhaastattelussa, joka meni ihan nappiin. Nyt jännätään seuraavat pari viikkoa.. Olin repässyt hakemukseen aika utopistisen palkkatoiveen, jota haastattelija piti täysin kohtuullisena

Kävin työhaastattelussa, joka meni ihan nappiin. Nyt jännätään seuraavat pari viikkoa.. Olin repässyt hakemukseen aika utopistisen palkkatoiveen, jota haastattelija piti täysin kohtuullisena