Seksikäs keskiviikko
Äsken varmistui että palveluksiani tarvitaan eräässä toisessa firmassa ja he ovat valmiita maksamaan niistä huomattavasti enemmän kuin nykyinen.
Hmmm... Let me think.
Vaihdanko pienestä perheyrityksestä isoon yritykseen? No totta vitussa!
Loistava päivä. Uusi uljas titteli Vanhempi työnjohtaja ja erittäin mielenkiintoinen kohde työmaaksi.
Nyt on todella hjyvä fjiilis!!!!!!!!!!
Hmmm... Let me think.
Vaihdanko pienestä perheyrityksestä isoon yritykseen? No totta vitussa!
Loistava päivä. Uusi uljas titteli Vanhempi työnjohtaja ja erittäin mielenkiintoinen kohde työmaaksi.
Nyt on todella hjyvä fjiilis!!!!!!!!!!
- McJanne
- Kitisijä
Mjaha. Sain kolmannen kerran tänään valmiiksi tuon projektin. Maailmanennätys?
Nyt lähden kotiin mököttämään, kuka lainaa mulle imuria että saan siivottua apinoiden jäljet? Mielellään kuljetus Martinlaaksoon ja takasi, en ilkeä enää toista kertaa lähteä julkisiin moisen ruutan kanssa.
Niinjoo, oonkos muuten sanonu vielä että rakennusala on ihan persiistä, ei mikään ihme että raksainssit juo... </itku ja valitus>
Nyt lähden kotiin mököttämään, kuka lainaa mulle imuria että saan siivottua apinoiden jäljet? Mielellään kuljetus Martinlaaksoon ja takasi, en ilkeä enää toista kertaa lähteä julkisiin moisen ruutan kanssa.
Niinjoo, oonkos muuten sanonu vielä että rakennusala on ihan persiistä, ei mikään ihme että raksainssit juo... </itku ja valitus>
Kirjoitan tätä alasti
Enemmän kuin rakennusmiehet, jotka on känässä kaiken aikaa?McJanne kirjoitti:Mjaha. Sain kolmannen kerran tänään valmiiksi tuon projektin. Maailmanennätys?
Pyyhin Netikettiin..
Haa. Ehkäpä tää on juuri se syy, miks mä aina deittailen raksaäijiksiä.Niba kirjoitti:
Enemmän kuin rakennusmiehet, jotka on känässä kaiken aikaa?

Nibsukka, ootko huomenna tai ylihuomenna 5n maissa kotosalla? Voisin tulla vihdoinki hakee sen hatun, ehkäpä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Daah, nyt vasta kotiuduttu. Mies haki mut, vei muksun kanssa Itikseen ja tultiin sieltä äsken julkisilla pois. Kiitos Luojalle, pikkuneiti osasi käyttäytyä vallan esimerkillisesti tällä kertaa...
Nyt pyykkiä, pihanlaittoa ja kaffetta kiitos.
Nyt pyykkiä, pihanlaittoa ja kaffetta kiitos.
Mussukka, mie olin toisissa töissä tänään. La ja Su olen aamussa baarissa. Ja tänään selvisi, että miulla ja muruilla säilyy siellä työpaikka ainakin tämän kesän. Sitä ei siis ole myyty, eikä ennen syksyä sitten myydäkään. Mä en vaan osaa päättää, pitäskö riemuita vai...kaakki kirjoitti:Ninnukka, oletkos missä vuorossa tänään? Josko tulis käymään vaikka fillarilla tuossa hieman myöhemmin..