Olette te oikeastaan aika hauskoja. Tänne voi heitellä ihan mitä tahansa ja se menee ihan täydestä ainakin tyhmimpiin. Olisko Ninni sinunkin parempi, vain jättää juttuni lukematta..pääsisit paljon vähemmällä miettimisellä.ninnithequeen kirjoitti: Ja ketjun oikeaan aiheeseen: bongasin tänään itseni peilistä, mutta en runkannut.
Bongaa "Kityläinen" !
Kuule ihan hymyssä suin luen sun juttujasi.safi kirjoitti:Olette te oikeastaan aika hauskoja. Tänne voi heitellä ihan mitä tahansa ja se menee ihan täydestä ainakin tyhmimpiin. Olisko Ninni sinunkin parempi, vain jättää juttuni lukematta..pääsisit paljon vähemmällä miettimisellä.ninnithequeen kirjoitti: Ja ketjun oikeaan aiheeseen: bongasin tänään itseni peilistä, mutta en runkannut.
Sinun sitruuna-aivojesi pohdittavaksi jää, hymyilenkö naurettavuuttasi vai säälittävyyttäsi.
Jos toisten ulkomuodon haukkuminen on sinusta huumoria, et voi olla kovin täysjärkinen.
Käsittääkseni paikoillaan olevan ihmisen päässä kiertää suurempi määrä verta tai ainakin paikaltaan liikkeelle haikailevan päässä. Liiallisuudessaan aiheutuu tuskaa ja varmasti paljon ajatuksia herättää tuo vilkastunut aivotoiminta.hyötyliikuntana.
Ja myös useimmiten aamuyön tunneilla paljon liikuttuani ja väsyneenä olen yllättävän hyvävointinen.

Liikunta aiheuttaa hyvää oloa ja keskittyminen asioihin helpottaa kaikenlaista oman itsensä mietiskelyä tai häpemistä, jota tulee tehtyä paljon paikoillaan istumalla.
Just joo. Mitä tahansa minä olen tänne kirjoittanut, niin toisen ulkomuotoa minä en ole KOSKAAN arvostellut. Olen pitänyt siitä vielä erityisen tarkasti huolta, koska se olisi aivan liian helppo ja henk.koht tapa vittuilla sellaiselle tyypille josta ei pidä. Kerran meinasin ylittää rajan, kun kysäisin elukalta? tapaileeko hän ylipainoista eukoa.. Silloinkaan en kohdistanut sitä keneekään tiettyyn henkilöön, joten se siitä. Myönsin jopa menneeni liian pitkälle.ninnithequeen kirjoitti: Jos toisten ulkomuodon haukkuminen on sinusta huumoria, et voi olla kovin täysjärkinen.
Ala eukko kaivella niitä kohtia, jossa olen hyökännyt ivailemalla suoraan toisen ulkomuotoa. Helvetti, jos sinä teet rivien välistä omia päätelmiäsi asioista, niin syytön minä siihen olen!
Kas kun juuri tämä tuli mieleeni. Myöntämistäsi en ole huomannut, joten anteeksi siitä. Mutta jos kehotat samaista henkilöä "kokeilemaan pitämään huolta itsestään ja harrastamaan liikuntaa" niin vähän kalskahti korvaan, tai tässä tapauksessa silmiin. Ko. henkilö on myös hyvin avoimesti kertonut ongelmistaan täällä, ja minusta kukaan ei ole oikeutettu vähättelemään hänen elämäntyyliään tai sairauksiaan. Sinä kun teet sen vielä niin helvetin rumasti. Ei voi kuin ihmetellä.safi kirjoitti:Kerran meinasin ylittää rajan, kun kysäisin elukalta? tapaileeko hän ylipainoista eukoa.. Silloinkaan en kohdistanut sitä keneekään tiettyyn henkilöön, joten se siitä. Myönsin jopa menneeni liian pitkälle.
Kappas, en olisi itse keksinytkään sinun kanssasi kommunikoimiselle parempaa ilmaisua.safi kirjoitti:Nyt työnsit kyllä kätesi paskaan
Maatiaiskanat ovat kuulemma tavallisia kanoja viisaampia. Kana muistaa vain hetken, mutta maatiaiskana saattaa muistaa jopa kaksi hetkeä. Nyt pinnistäponnista, niin ehkä muistat mistä tämä alkoi.Kyseinen eukko itse veti salilla käymiseni tähän keskusteluun, joten silloin on turha parkua jos vastine ei ole vaaleanpunaisia hattaroita.
- LillyMunster
- Kitisijä
Minäkään en oo bongannu ketään, vaikka täällä Helsingissä vieraillessani luulisin sen olevan helpompaa kuin kaukana savossa
Ja siellä lintsillähän se olisi ollutkin mahdollista, mikäli en olisi ollut niin heikossa hapessa, etten päässyt paikalle.

Ja siellä lintsillähän se olisi ollutkin mahdollista, mikäli en olisi ollut niin heikossa hapessa, etten päässyt paikalle.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Oon ärsyyntyny safiin jo niin monta kertaa tässä parin vuoden aikana, ettei taida enää yksikään kalikka kalahtaa. x) Henkilökohtaisuuksista loukkaannun, mutta tuskinpa enää ois voimia lähteä kirjallisesti vääntämään.AarneAnkka kirjoitti:Ootas vaan, kyllä suhunkin lopulta joku täällä sinkoilevista kalikoista kalahtaa...Gwyneira kirjoitti:Ja sitten me, jotka emme enää jaksa ärsyyntyä voimme vain hihitellä kauempaa...
Musta siinä ei ole mitään hihittelemistä, että toisten vakavia sairauksia vähätelläänGwyneira kirjoitti:Keskustelupalstailu on kyllä jännää, viihdyttävää. Aina tulee uusia ärsytettäviä, koskaan ei provoontujat lopu kunhan paikalla hengailee tarpeeksi pitkään. Ja sitten me, jotka emme enää jaksa ärsyyntyä voimme vain hihitellä kauempaa...

En tainnu lukea kovin tarkasti. Hihittelin tolle alotukselle, itsekin kiljuin kauhusta lukiessani lammasmakuuhuoneesta tuossa jonain päivänä. Mutta mutta, jos jollain on joku vakava sairaus mutta siitä täällä haluaa avautua niin miksi vain empatia olisi palautteena sallittua? Äh, kai se on pakko nyt lukea taaksepäin jotta näkee sen vakavan sairauden.ninnithequeen kirjoitti:Musta siinä ei ole mitään hihittelemistä, että toisten vakavia sairauksia vähätellään
Tiedäthän että asia voidaan korjata hyvinkin nopeastiLillyMunster kirjoitti:Minäkään en oo bongannu ketään, vaikka täällä Helsingissä vieraillessani luulisin sen olevan helpompaa kuin kaukana savossa![]()

Avaanko heti miitti-puolelle Lillyn katsastajaiset -ketjun?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx