Jahas, käytiin soitteleen. Mä olin reippain ja raikkain mielin rämpyttelemään tulossa niin jo oli muilla jos minkäkinlaista viinitonkkaa ja kaljareppua selässä. Pitää kuulemma lähteä kaupungille, tai tulevat hakemaan. Ei kyllä hirveesti oikeesti nappais.
Hyvää iltaa. Kohta käy juhlijan tie kohti keskustaa, vinkkupullo kainaloon ja menoks. Suunnitelmissa piknik Aurajokirannassa ja sen jälkeen enemmän tai vähemmän asiallista ördäämistä. Onneksi on oksennusastia mukana.
Täällähän on kovin hiljaista, joillakin ihmisillä tosiaan taitaa olla netin ulkopuolista elämää, onnittelut heille! Mutta voi, on käymässä kuten pelkäsin.. Nautittuani pullollisen viileää velkoa mieleni halajaa lisää. Kuinka vastustella tuota turmiollista kutsua ja pysytellä kodinhoidon, television (oi, mikä houkutteleva valikoima laatuohjelmaa tänään tarjolla; Benny Hilliä, Riverdancen parhaita ja -sokerina pohjalla- Ponterosa, tuo kotimaisen elokuvataiteen kulmakivi!), pitsinnypläyksen yms. kansakunnan moraalia kohottavan puuhastelun parissa?
Päätin tänään pitää taukoa nipotuksesta. Keskustaan sopisi tänään lähteä juhlimaan.. Ovatkohan kaikki baarit ihan tukossa? Täytyy varmasti lähteä liikkeelle hyvissä ajoin.
Vappupallot ja härpäkkeet ostettu perheen kera, vappulounas nautittu.
Saunasta juuri tultiin, ja toivoteltiin isille oikein hyvää työpäivää.
Nyt akkavallalla siis Aku Ankka pyörimään ja unta palloon.
AarneAnkka kirjoitti:Jaaha, letkeä viihdeilta loppui siihen. Äkspoksini kuoli.
Aika aikaansa kutakin!
Netissä liikkuvien juttujen perusteella ihan tunnettu ongelma. Takuuhuollon pitäisi pelata, mutta eihän se tietenkään vapunpäivänä eikä vappusunnuntaina toimi. Pyh, pöh ja päh. Olin jo perunut kaikki sosiaaliset tapahtumat erakoituakseni kotona pelin parissa, ja näin sitten kävi. Ja eihän huomenna kukaan jaksa tehdä mitään sosiaalista kun kaikki makaavat krapulassa... täytyy sit vaan keksiä jotain muuta.
Niinno, onhan mulla muitakin pelejä ja koneita joita voin pelata.